برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید واجد چه شرایطی باشیم

برای قبولی در دانشگاه فرهنگیان باید واجد چه شرایطی باشیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
طبق توافقی که میان سازمان سنجش و وزارت آموزش و پرورش انجام گرفته شده است ، در سال 1400 نیز پذیرش دانشجو در دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی و دانشگاه فرهنگیان از طریق برگزاری آزمون های سراسری صورت می پذیرد و داوطلبانی که علاقه مند به ورود در دانشگاه فرهنگیان هستند ، بایستی واجد شرایط لازم باشند.
اولین شرط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان ، شرکت در کنکور سراسری است و فرقی نمی کند که شما در کدام گروه آزمایشی ثبت نام کنید ، زیرا دانشگاه فرهنگیان برای هر 5 گروه آزمون سراسری رشته هایی را ارائه می دهد و البته تعداد رشته ها و ظرفیت ها در گروه های مختلف ، متفاوت است.
در ادامه این مطلب ، آخرین شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400 را ارائه داده ایم و حتی اگر یکی از این شروط را نداشته باشید ، مجاز به تحصیل در دانشگاه مذکور نخواهید بود.
با توجه به اینکه شرایط دانشگاه فرهنگیان هر سال تغییر می کند ، شما عزیزان میتوانید برای پیگیری اخبار تغییر شرایط دانشگاه فرهنگیان ، با مشاوران ما در پاسخ با ما در ارتباط باشید ،

کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 شرایط معدل و تراز کنکور دانشگاه فرهنگیان 1400
2 شرایط بومی گزینی دانشگاه فرهنگیان 1400
3 شرایط سنی دانشگاه فرهنگیان 1400
4 سایر شرایط پذیرش در دانشگاه فرهنگیان
5 شرایط مصاحبه دانشگاه فرهنگیان
6 قوانین پوشش در دانشگاه فرهنگیان
6.1 پاسخ به سوالات پر تکرار
شرایط معدل و تراز کنکور دانشگاه فرهنگیان 1400
شرط معدل دانشگاه فرهنگیان ، اولین و اصلی ترین شرط برای ورود به این دانشگاه می باشد و داوطلبان باید حداقل معدل 14 کل دیپلم را در سه پایه دوره دوم متوسطه ، کسب کنند تا مجاز به انتخاب رشته های تحصیلی دانشگاه فرهنگیان شوند.
علاوه بر شرط معدل ، داوطلبان می بایست در آزمون سراسری نیز تراز 6500 و بالاتر را کسب کنند و داوطلبانی به کم تر از تراز 6500 ، مجاز به انتخاب رشته نخواهند بود.
ممکن است داوطلبی معدل بسیار خوبی داشته باشد ، اما تراز او در کارنامه کنکور کم تر از 6500 شود و یا بالعکس ، معدل بالا داشته باشد ولی تراز او پایین شود. در هر دو حالت شرایط دانشگاه فرهنگیان 1400 ندارد.
معدل در نظر گرفته شده برای دانشگاه فرهنگیان ، تحت هیچ شرایطی تغییر و یا خذف نخواهد شد و دانش آموزان با معدل پایین تر ، می توانند درخواست ترمیم معدل دهند. با کلیک بر روی لینک ترمیم معدل دیپلم برای دانشگاه فرهنگیان اطلاعات بیشتری را کسب کنید.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yV8V
نظرتان را بنویسید