برای قبولی در رشته رادیولوژی چه رتبه ای لازم داریم؟

برای قبولی در رشته رادیولوژی چه رتبه ای لازم داریم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
لیدا راد
رادیولوژی یا تکنولوژی پرتوشناسی از رشته های زیر گروه یک کنکور تجربی محسوب می شود که در دانشگاه های علوم پزشکی روزانه و پردیس خودگردان ارائه می گردد. ظرفیت پذیرش دانشگاه های مذکور در رشته رادیولوژی کم تر از 800 نفر است بنابراین رتبه لازم برای پذیرش در این رشته ، در مقابل تعداد متقاضیان زیادی که دارد ، باید نسبتا خوب و کمتر از 10 هزار می باشد و البته دانشگاهی که مد نظر شماست نیز در تعیین رتبه لازم تاثیر گذار است.
در ادامه این مطلب به بررسی رتبه لازم برای رشته رادیولوژی در دانشگاه روزانه و پردیس خودگردان پرداخته ایم و اطلاعات ارائه شده مطابق با کارنامه داوطلبان پذیرفته شده در کنکور دو سال گذشته می باشد.
رتبه لازم برای رشته رادیولوژی دانشگاه روزانه
از جمله دانشگاه های روزانه که در رشته سونوگرافی یا همان رادیولوژی دانشجو پذیرش می کنند می توان به دانشگاه علوم پزشکی تهران ، شهید بهشتی ، ایران ، تبریز ، اردبیل و … اشاره کرد که ظرفیت پذیرش هر کدام از این دانشگاه ها در رشته رادیولوژی متفاوت است و همین موضوع عاملی تاثیر گذار در رتبه های قبولی می باشد.
در جدول های زیر رتبه لازم برای رشته تکنولوژی پرتوشناسی را در سهمیه های ایثارگران ، منطقه یک ، منطقه دو و منطقه سه مورد بررسی قرار داده ایم و اطلاعات درج شده در این جداول مطابق با کارنامه قبولی پذیرفته شدگان دو سال گذشته می باشد.
شما عزیزان میتوانید برای دریافت مشاوره تخصصی در زمینه رتبه قبولی رشته های مختلف و اطلاع از درصد دروس لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها و دانشگاه ها ، با مشاوران ارشد ما در پاسخ با ما ارتباط برقرار کنید ، کارشناسان ما تمامی ایام هفته حتی روزهای تعطیل از 8 صبح لغایت 12 شب پاسخگوی شما عزیزان میباشند.

همین حالا تماس بگیرید

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از استان تهران 9092301611

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

برای انتخاب رشته رادیولوژی در دانشگاه روزانه رتبه در سهمیه ای که داوطلب در کارنامه کنکور کسب کرده است ، ملاک سنجش و ارزیابی قرار می گیرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/0WRX
نظرتان را بنویسید