5 مرحله برای ایجاد یک فرایند فروش

5 مرحله برای ایجاد یک فرایند فروش
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
techran

بخش قابل توجهی از فرایند فروش و فعالیت‌های فروشندگان، صرف نظر از مقیاس معامله، در همه تعاملات یکسان است. مراحل مختلف از این فرایند شامل بخش‌هایی هستند که امکان خودکار شدن را دارند. به طور مثال: جستجو برای یافتن مشتریان محتمل، ارسال ایمیل‌های اولیه و آشنایی و ردیابی ایمیل که بخش ثابتی از کار هستند.

هنگامی‌که یک مشتری راغب می‌شود، کار همچنان روتین باقی می‌ماند و فقط زمان‌بندی‌ها برای جلسات و پیگیری و موارد مرتبط نیاز به هماهنگی دارند.

راهکار ایده‌آل برای خودکارسازی این وظایف به واسطه یک نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) است، که تمامی اطلاعات لازم درباره مشتری از قبل در آن وجود دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Wg8W
نظرتان را بنویسید