ساخت میز برش نجاری ! ( مرحله به مرحله )

 ساخت میز برش نجاری ! ( مرحله به مرحله )
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

برخی از افراد به فکر ساخت میز برش نجاری هستند و به راحتی می توان این کار را انجام داد من در این مقاله قصد دارم تا درمورد ساخت میز برش توضیح بدم

 اول تخته های بزرگ را به کوچک برش می دهیم معمولاً این به معنای تبدیل تخته های بلند به تخته های کوتاهتر است. در یک اره رومیزی، معمولاً از یک اره کوچک برای ایجاد برش های عرضی استفاده می کنید.

این ابتدایی ترین برشی است که می توانید برای ساخت میز برش انجام دهید. در واقع، می‌توانید چوب‌های ابعادی را در یک مرکز خانه بزرگ بخرید و پروژه‌های کاملی را تنها با برش‌های متقاطع روی یک اره انجام دهید.

برش ریپ برعکس کراس کات است. برش های ریپ برش های مربعی و مستقیمی هستند که در جهت دانه های چوب ایجاد می شوند. برای پاره کردن الوار بیشتر از حصار پارگی روی اره رومیزی استفاده می کنید.

توانایی اره کردن الوار، دنیایی از گزینه‌ها را برای اندازه‌گیری چوب به هر عرضی که نیاز دارید باز می‌کند.


بعد سومی که ممکن است برای برش چوب نیاز داشته باشید موازی با صورت آن است. به عبارت دیگر، نازک تر کردن آن. یکی از محدودیت‌های الواری که در مراکز خانگی فروخته می‌شود این است که همه آنها به ضخامت یکسان، ¾ اینچ در ایالات متحده آسیاب می‌شوند.



در حالی که می‌توانید تعداد زیادی پروژه را با تخته‌های ¾ اینچی بسازید، گاهی اوقات خیلی ضخیم است. به خصوص اگر چیزی کوچک می سازید و می خواهید ظاهری کمتر حجیم داشته باشید.



اره کردن مجدد بر روی اره رومیزی تکنیک پیشرفته تری است و برای جلوگیری از واژگونی چوب هنگام عبور از تیغه روی لبه آن، مراقبت ویژه ای لازم است. بعلاوه، با اره رومیزی به میزان بالا بردن تیغه خود محدود می شوید.

ابزار مطمئن تر برای اره کردن مجدد اره نواری است. یا تینر چوب را با استفاده از رنده اصلاح کنید.

3 نوع برش زاویه دار
برش می دهد.

چوب ها را بشکل اریب می برید ، اما در امتداد ضخامت چوب زاویه دارند.

برای ساختن اریب، هم می توانید سر اره را کج کرده و چوب را رو به پایین ببرید و هم می توانید چوب را روی لبه آن ایستاده و سر اره را بچرخانید

برای ایجاد برش اریب روی اره رومیزی، باید تیغه اره را کج کنید.

برش های مخروطی احتمالا کمترین , رایج ترین برش های زاویه دار هستند. همانطور که می توانید تصور کنید، یک برش مخروطی بیشتر با جهت انجام می شود. این را بیشتر روی پایه های میز خواهید دید.


می توانید برش های مخروطی را روی اره نواری یا اره رومیزی ایجاد کنید. برای انجام این کار روی اره رومیزی، به یک جک مخروطی نیاز دارید ... روشی برای تغذیه چوب از طریق اره در یک زاویه در امتداد حصار شکافی شما. 

این سه برش تمام طول چوب را نمی‌برند، معمولاً فقط نصف ضخامت آن. می‌توانید این برش‌ها را  انجام دهید، اما من معمولاً ترجیح می‌دهم از دسته‌ای از تیغه‌های  اره‌ی رومیزی خود برای بریدن  استفاده کنم.

چوب ها و الوارهای بریده شده را حالا در کنار هم قرار می دهیم و و با میخ به یکدیگر وصل میکنیم و حالا یک میز برش جذاب و زیبا داریم . 

نظرتان را بنویسید