همه چی درمورد دستگاه تیغ تیز کن

همه چی درمورد دستگاه تیغ تیز کن
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mobin1

آیا زمان آن رسیده است که ابزارهای نجاری خود را تیز کنید؟ با ابزارهای زیادی در بازار  می‌توانید اسکنه‌های چوبی، آهن‌های هواپیما، تیغه‌های رنده، مته‌ها، ابزارهای کنده‌کاری و موارد دیگر را تا لبه‌های تیز تیز کنید.

شما می توانید به راحتی با ابزار تیغ تیز کن وسیله های نجاری خود را تیز کنید . به راحتی می توانید برای خرید تیغ تیز کن اقدام کنید و با برندهای مختلف خیلی راحت وسیله های خود را تیز کنید . 

اما بهتر است که اینقدر خوب از لوازم خود مراقبت کنید تا با مراقبت از ابزار خود به بهترین نحو، از بهره مندی طولانی مدت از آنها نیز بهره مند خواهید شد.این نگهداری  به این معنی است که شما در طول هر بار تیز کردن فقط حداقل مقدار فولاد را حذف می کنید که باعث افزایش طول عمر ابزار شما می شود. 

با دستگاه تیغ تیز کن، لبه در حین تیز کردن به طور مداوم با آب خنک می‌شود که هم روی فولاد ملایم است و هم ذرات فولاد آسیاب شده را به داخل فرورفتگی آب می‌شوید. سنگ آسیاب همچنین در طول تیز کردن به آرامی می چرخد، به این معنی که هیچ خطری وجود ندارد که فولاد بیش از حد گرم شود و سختی خود را از دست بدهد.

یک سری از دستگاه ها هستند که حتی برای تیز کردن لوازم هواپیما را هم تیز می کند  اسکنه های چوبی و آهن های هواپیما را تیز کنید
با جیگ لبه‌های مربعی با ابزارهای تیغ تیز کن، به راحتی می‌توانید اسکنه‌های چوبی و آهن‌های صفحه را برای تیز کردن در یک گوشه مربع قرار دهید. این طراحی بهترین شرایط را برای تیز کردن موفق با بالاترین دقت در نتیجه نهایی به شما می دهد. همچنین می توانید جیگ را برای یک شکل کمی محدب تنظیم کنید. دستورالعمل های کامل برای استفاده از SE-77 Square Edge Jig را اینجا ببینید.

نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر