اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

مرکز سنجش پزشکی نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 را بر روی سایت خود به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir منتشر می کند و در اختیار داوطلبان قرار می دهد. نتایج اولیه، وضعیت علمی متقاضیان را مشخص کرده و نتایج نهایی حاوی وضعیت قبولی آن ها خواهد بود.

 

 

داوطلبان علاقه مند به رشته های کارشناسی ارشد علوم پزشکی پس از ثبت نام و شرکت در کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 نتایج خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد. نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت به صورت کارنامه علمی در اختیار داوطلبان قرار گرفته و امکان شرکت در مرحله انتخاب رشته را برای داوطلبان مجاز فراهم می کند.

نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت نیز پس از بررسی فرم انتخاب رشته داوطلبان منتشر شده و محل قبولی آن ها را مشخص می کند. در ادامه به بررسی زمان و نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می پردازیم.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

مرکز سنجش پزشکی طبق روال سالیان گذشته اطلاعیه هایی در خصوص زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر کرده و داوطلبان را از بازه های زمانی در نظر گرفته شده مطلع می کند. طبق اطلاعیه سازمان علوم پزشکی سال گذشته در نیمه اول شهریور ماه شاهد اعلام نتیجه ارشد پزشکی بودیم.

 

هنوز زمان اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص نیست. داوطلبانی که بر اساس رتبه و تراز اکتسابی خود در این مرحله، موفق به کسب حد نصاب لازم شده باشند می توانند در انتخاب رشته کنکور ارشد وزارت بهداشت شرکت کنند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب لازم شده اند برای اطلاع از زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: زمان انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت 1401

 

پس از بررسی رشته محل های انتخابی داوطلبان، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت منتشر خواهد شد. سال گذشته این نتایج در مهر ماه منتشر شد. به دلیل تغییرات احتمالی در برنامه های مرکز سنجش پزشکی به متقاضیان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت 1401 مطلع شوند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد پزشکی سال 1401 مطالعه مقاله زیر پیشنهاد می شود.

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته ارشد پزشکی 1401



 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

داوطلبان کنکور ارشد پزشکی 1401 به منظور مشاهده نتایج اولیه یا نهایی خود باید به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه کرده و با استفاده از کد رهگیری ثبت نام وضعیت علمی خود را مورد بررسی قرار دهند. به عبارت دیگر متقاضیان با پشت سر گذراندن مراحل زیر نتیجه ارشد پزشکی​ خود را دریافت خواهند کرد.

 

مراحل اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

مراجعه به سایت sanjeshp.ir

انتخاب بخش کارشناسی ارشد

کلیک بر روی گزینه اعلام نتایج اولیه یا نهایی

درج کد رهگیری ثبت نام و دریافت نتایج

 

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

 

متقاضیان در هر یک از مراحل مذکور می بایست به سایت ارشد سنجش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه کرده و وارد بخش کارشناسی ارشد شوند. 

 

 

در صفحه جدید با انتخاب گزینه مورد نظر امکان مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت فراهم می شود. 

 

 

توجه داشته باشید تنها راه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، کد رهگیری ثبت نام می باشد. از این رو در صورت فراموشی کد رهگیری ثبت نام باید نسبت به بازیابی آن با استفاده از کد ملی خود اقدام نمایید.

 

داوطلبانی که در آزمون ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت سال 1401 پذیرفته شده اند، برای اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت می توانند مقاله زیر را مطالعه نمایند.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱

در هر یک از مراحل اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت کارنامه ای در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. بررسی کارنامه اولیه کارشناسی ارشد علوم پزشکی 1401 داوطلبان را در نحوه اولویت بندی رشته محل های انتخابی یاری نموده و انتخاب رشته ای دقیق و بی نقص به ارمغان می آورد. از این رو به متقاضیان توصیه می کنیم حتما به رتبه و تراز مندرج در کارنامه خود توجه نموده و در کنار عوامل تاثیر گذار در نحوه انتخاب رشته ارشد وزارت بهداشت وضعیت علمی خود را نیز در نظر بگیرند. 

 

پس از پشت سر گذاشتن این مرحله، کارنامه نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ منتشر شده و بر روی سایت sanjeshp.ir قرار می گیرد. داوطلبانی که بر اساس این کارنامه در یکی از رشته محل های انتخابی خود پذیرفته شوند می بایست در مهلت قانونی به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و با در دست داشتن مدارک لازم نسبت به ثبت نام و ادامه تحصیل اقدام نمایند. 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در طول فرایند آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی راهنمای مناسبی برای داوطلبان بوده و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا متقاضیان را به کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ نزدیک می کنند. 

در ادامه بخوانید: توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ نتایج اولیه این آزمون معمولا یک ماه پس از آزمون و پس از آن نتایج نهایی اعلام می شود که زمان دقیق آن در مقاله بروزرسانی خواهد شد.



 

2- ✔️ همزمان با اعلام نتایج اولیه کنکور ارشد پزشکی چه اطلاعاتی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد؟

✔️ متقاضیان در این مرحله کارنامه ای حاوی رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در انتخاب رشته دریافت می کنند که نحوه مشاهده این نتایج در مقاله شرح داده شده است.



 

3- ✔️ نتایج آزمون ارشد وزارت بهداشت در چه سایتی منتشر می شود؟

✔️ مطابق متن مقاله متقاضیان برای مشاهده نتایج خود باید به سایت سنجش علوم پزشکی که لینک آن در مقاله موجود است، مراجعه کنند.

منبع : اعلام نتایج ارشد علوم پزشکی وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q9n9
نظرتان را بنویسید