اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱، نتایج آزمون خود را در دو مرحله دریافت خواهند کرد. نتایج اولیه این آزمون و نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401 که وضعیت قبولی یا عدم قبولی در کنکور ارشد وزارت بهداشت وی را مشخص می کند.

 

 

پس از برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت، متقاضیان می توانند نتایج این آزمون را در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس sanjeshp.ir مشاهده نمایند. جواب کارشناسی ارشد وزارت بهداشت هر ساله در دو مرحله منتشر شده و به اطلاع داوطلبان می رسد.

در مرحله اول که به فاصله حدودا یک ماه پس از برگزاری آزمون می باشد، نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام شده و پیرو آن کارنامه علمی داوطلب صادر می شود. داوطلبان مجاز در این مرحله بر اساس نمره اکتسابی خود در انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 شرکت کرده و نسبت به انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام می نمایند.

پس از اتمام انتخاب رشته، نتایج نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت اعلام می شود که طی آن محل قبولی داوطلب مشخص می گردد. در ادامه زمان و نحوه مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم.

 

زمان اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

مرکز سنجش و آموزش پزشکی به منظور رفاه حال داوطلبان، یک جدول زمان بندی در دفترچه ثبت نام کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ منتشر می کند که بر اساس آن بازه زمانی مربوط به هر فرآیند تعیین می گردد. از این رو داوطلبان با اطمینان خاطر بیش تری می توانند برای شرکت در هر مرحله برنامه ریزی کرده و از زمان در نظر گرفته شده برای هر فرایند مطلع شوند.

 

طبق اعلام سازمان علوم پزشکی نتایج اولیه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال گذشته در هفته اول شهریور ماه و نتایج نهایی نیز در هفته اول مهر ماه اعلام شد. با توجه به تغییرات در تاریخ های اعلام شده برای سال 1401، متقاضیان می بایست در فاصله های زمانی مختلف به سایت مرکز سنجش پزشکی مراجعه نموده و اطلاعیه های منتشر شده از سوی این مرکز را دنبال نمایند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه و نهایی ارشد وزارت بهداشت 1401 منتشر شود در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

 

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز به محض اعلام اخبار جدید یا تغییر در روند آزمون از طریق کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام اطلاع رسانی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: سایت اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت



 

نحوه اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

به منظور مشاهده نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ می بایست در زمان اعلام شده به سایت مرکز سنجش پزشکی sanjeshp.ir مراجعه کرده و از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد را انتخاب نمایید.

 

 

بر روی گزینه کارنامه علمی را کلیک کنید. 

 

 

کد رهگیری خود را در قسمت مربوطه وارد کرده و تایید نمایید.


 

 

برای اطلاع از توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: توضیحات کارنامه کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

لازم به ذکر است مراحل مشاهده نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت نیز به همین صورت می باشد با این تفاوت که این بار لینک نتایج نهایی فعال خواهد شد. 

 

 

راهنمای تصویری فوق مربوط به اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت سال قبل می باشد.

 

داوطلبانی که قصد تکمیل ظرفیت در کنکور ارشد وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را دارند می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات آن مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور ارشد وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

تاثیر انتخاب رشته در اعلام نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401

متقاضیانی که در زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت سال ۱۴۰۱ در جلسه آزمون حضور یافته و با سایر داوطلبان به رقابت می پردازند می بایست کارنامه اولیه خود را با دقت بررسی کرده و با توجه به نمره اکتسابی خود رشته محل های مورد علاقه را انتخاب نمایند.

 

از آن جایی که انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت مرحله ای سرنوشت ساز برای داوطلب بوده و انجام درست آن تاثیر بسزایی در کسب رتبه قبولی در مرحله اعلام جواب نهایی کارشناسی ارشد وزارت بهداشت 1401 خواهد داشت به متقاضیان توصیه می کنیم علاوه بر مطالعه دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت از کارشناسان مجرب در این زمینه کمک بگیرند. خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا این امکان را برای داوطلبان ایجاد کرده و کارشناسان این مرکز آماده خدمت رسانی به متقاضیان می باشند.

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ داوطلبان کنکور ارشد وزارت بهداشت برای مشاهده نتایج خود به چه اطلاعاتی نیاز دارند؟

✔️ مطابق متن مقاله داوطلبان با استفاده از کد رهگیری می توانند نتایج کارشناسی ارشد وزارت بهداشت را مشاهده نمایند.



 

2- ✔️ نتایج اولیه آزمون ارشد پزشکی چه اطلاعاتی را در اختیار متقاضیان قرار می دهد؟

✔️ داوطلبان ضمن دریافت کارنامه اولیه این آزمون از رتبه، تراز و وضعیت مجاز بودن خود برای شرکت در انتخاب رشته مطلع می شوند که نحوه دریافت آن در متن مقاله قرار داده شده است.



 

3- ✔️ مرکز سنجش پزشکی نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت را چه زمانی منتشر می کند؟

✔️ مطابق متن مقاله زمان اعلام نتایج نهایی ارشد وزارت بهداشت به محض مشخص شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع : اعلام نتایج ارشد وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9wNP
نظرتان را بنویسید