زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در انتخاب رشته کنکور سراسری 1401 شرکت کردند، در یک تاریخ مشخص می توانند با داشتن اطلاعات ثبت نامی خود (شماره پرونده، شماره داوطلبی و ...) برای مشاهده نتیجه نهایی آزمون سراسری ۱۴۰۱ به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه نمایند.

 

 

داوطلبان بعد از مشاهده اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری 1401 وضعیت قبولی خود و شرکت در انتخاب رشته این آزمون، منتظر اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ خواهند بود. نتایج نهایی کنکور سراسری به صورت اینترنتی و در سایت سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود.

به دلیل اهمیت آگاهی از زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 جهت اقدام برای مراحل بعدی پذیرش در دانشگاه، در ادامه این مقاله به بررسی تاریخ دقیق این فرآیند پرداخته ایم تا پذیرفته شدگان از مهلت ثبت نام در دانشگاه قبولی جا نمانده و بتوانند در اولین فرصت ثبت نام خود را در دانشگاه قبولی انجام دهند. با ما همراه باشد!

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱

پس از بررسی فرم انتخاب رشته تمامی داوطلبان کنکور 1401 توسط نرم افزار سازمان سنجش، نتایج نهایی این آزمون به صورت اینترنتی و از طریق سازمان سنجش منتشر می شود. داوطلبان پس از فعال شدن لینک اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ می بایست به سایت سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته شده، اقدام به مشاهده جواب خود نمایند.

 

نتایج نهایی کنکور سراسری سال گذشته چهارم مهر ماه اعلام گردید. با توجه به زمان برگزاری کنکور سراسری 1401 پیش بینی می کنیم امسال نیز همانند سال های گذشته شاهد اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱ در مهر ماه باشیم. پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشید تا از جزئیات مربوط به این حوزه مطلع گردید.

 

 

نتایج نهایی کنکور سراسری 1401،به محض مشخص شدن در این مقاله اطلاع داده می شود.

 

همچنین داوطلبان می توانند نتایج نهایی کنکور را در مقاله زیر پیدا کنند و با نحوه دریافت نتیجه کنکور سراسری آشنایی داشته باشند. برای مطالعه بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید.

بیشتر بخوانید: نتایج نهایی کنکور 1401

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری ۱۴۰۱

متقاضیانی که پس از مشاهده نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری موفق به کسب قبولی در یکی از رشته محل های انتخابی خود می شوند می بایست در مهلت مقرر شده از سوی واحد های دانشگاهی به دانشگاه محل قبولی مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام در آن مرکز اقدام نمایند.

 

داوطلبانی که پس از مشاهده نتایج نهایی ۱۴۰۱ در هیچ کد رشته محلی قبول نشدند، می توانند در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 1401 در این مرحله شرکت کنند و از این طریق شانس دوباره ای برای انتخاب رشته داشته باشند یا در صورت تمایل در رشته های بدون کنکور دانشگاه های سراسری و آزاد ثبت نام خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام بدون کنکور دانشگاه سراسری

 

 

 

 

 

قابل توجه داوطلبان معترض به نتایج نهایی: هر ساله در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱ گزینه ای به عنوان " اعتراض به نتیجه کنکور سراسری " به بخش سیستم پاسخگویی سازمان سنجش اضافه می شود که داوطلبان از این طریق می توانند به ثبت اعتراضات خود در سامانه بپردازند.

 

داوطلبانی که زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری به شماره پرونده و شماره داوطلبی خود دسترسی ندارند، با مطالعه مقاله زیر می توانند از نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری مطلع گردند.

در ادامه بخوانید: نحوه دریافت شماره پرونده و داوطلبی کنکور سراسری

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده پاسخگویی به سوالات شما در خصوص اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 می باشند. شما می توانید  از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا از تجربیات کارشناسان این مرکز مشاوره استفاده کنید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 به چه صورتی اعلام می شود؟

✔️ این نتایج به صورت اینترنتی و در قالب قبولی یا عدم قبولی منتشر می شود که در متن مقاله بطور کامل توضیح داده شده است.



 

2- ✔️ آیا زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 کارنامه ای منتشر می شود؟

✔️ زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 1401 کارنامه ای منتشر نمی شود اما چند روز بعد از اعلام نتایج نهایی، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه سبز بر روی سایت این سازمان قرار می گیرد که توضیحات آن در متن مقاله گفته شده است.



 

3- ✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ نتایج انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان همزمان با  اعلام نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری منتشر می شود که به محض مشخص شدن زمان این اعلام نتایج، در این مقاله اطلاع رسانی می گردد.

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کنکور ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rjpL
نظرتان را بنویسید