ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401

ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان (سمپاد) هر ساله با برگزاری آزمون سنجش هوش تیزهوشان اقدام به پذیرش دانش آموز در دوره اول متوسطه می نماید . متقاضیان شرکت در آزمون مدارس سمپاد ششم به هفتم 1400 - 1401​ باید در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 اقدام به تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت نام نمایند .




مرکز سنجش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان هرساله با برگزاری آزمون ورودی سنجش هوش اقدام به پذیرش دانش آموزان مستعد و تیزهوش در دوره اول متوسطه مدارس سمپاد می نماید . داوطلبان واجد شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 می توانند در بازه زمانی مقرر با مراجعه به سامانه همگام مدارس و یا سایت مرکز ملی استعداد های درخشان اقدام به تکمیل فرم الکترونیکی و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون سمپاد نمایند .

با توجه به این که زمان بندی ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 ، دچار تغییراتی شده و شامل مراحل مختلف می شود ، به منظور سهولت متقاضیان شرکت در این آزمون در این مقاله به شرح زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 می پردازیم .



زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه هفتم 1400 - 1401​
زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه هفتم احتمالا از بهمن ماه 99 شروع شده و داوطلبان تا اسفند ماه فرصت خواهند داشت در این آزمون ثبت نام کنند . هم چنین لازم به ذکر است با توجه به اقدامات انجام شده در روند ثبت نام آزمون سمپاد در سال های گذشته ، احتمال تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400 نیز وجود خواهد داشت .





زمان دقیق ثبت نام آزمون سمپاد ششم به هفتم 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 99 - 1400





نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه هفتم 1400 - 1401
کلیه مراحل ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم هر ساله به صورت اینترنتی و از طریق سایت ثبت نام hoosh.medu.ir و یا سامانه همگام hamgam.medu.ir انجام می پذیرد .  داوطلبان پس از دریافت دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه هفتم 1400 - 1401 با اطلاع از شرایط و ضوابط مندرج در آن می توانند به سایت مذکور مراجعه و اقدام به تکمیل فرم مربوطه و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون مدارس سمپاد نمایند . برای مشاهده راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 کلیک کنید .



بیشتر بخوانید: راهنمای تصویری نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم 99 - 1400









شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه هفتم 1400 - 1401
در این بخش به شرح شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه هفتم 1400 - 1401 مطابق با مندجات دفترچه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 می پردازیم :

داشتن تابعین ایرانی ( لازم به ذکر است که دانش آموزان غیر ایرانی نیز با شرایط خاص امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون ورودی را دارند )

کسب مقیاس خیلی خوب در کلیه دروس نوبت دوم پایه پنجم و نوبت اول پایه ششم ابتدایی ( دانش آموزان اگر صرفا در یک درس از مجموع دروس پایه پنجم و ششم مقیاس خوب داشته باشند نیز امکان ثبت نام و شرکت در این آزمون ورودی را دارند . )



در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام مدارس تیزهوشان







مشاوره قبولی در آزمون سمپاد سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
متقاضیان تحصیل در مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه جهت پذیرش در پایه هفتم باید در آزمون سنجش هوش که زیر نظر مرکز ملی استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان برگزار می شود ، ثبت نام و شرکت نمایند . دانش آموزان جهت قبولی در این آزمون ورودی نیازی به مطالعه منابع درسی ندارند زیرا محتوای این آزمون صرفا سنجش " هوش " ، " استعداد " و " خلاقیت " دانش آموز می باشد .

لازم به ذکر است که داوطلبان برای آشنایی با نوع طراحی سوال ها می توانند نمونه سوالات و پاسخنامه کلیدی آزمون تیزهوشان را مطالعه نمایند . والدین گرامی می توانند علاوه بر ثبت نام دانش آموزان در این آزمون ورودی شانس قبولی فرزند خود را در ثبت نام مدارس شاهد ، ثبت نام مدارس هیئت امنایی و ... امتحان کنند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در پیرامون زمان ، نحوه و شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش مدارس سمپاد از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند . هم چنین برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401 ، می توانید عضو کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام تیزهوشان را دنبال نمایید .




سوالات متداول


1-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم به چه صورت انجام می شود ؟
 ثبت نام آزمون سنجش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان انجام می شود که در این مقاله به طور کامل شرح داده شده است .




2-  شرایط ثبت نام آزمون سنجش تیزهوشان پایه هفتم چیست ؟
 متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان باید دارای شرایط مختلفی باشند که یکی از آن ها داشتن تابعیت ایرانی است . در این مقاله شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون سنجش هوش توضیح داده شده است .




3-  میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود ؟
 هر ساله مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان میزان هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان را هرساله در دفترچه راهنمای ثبت نام مشخص می نماید . برای اطلاع از میزان هزینه می توانید این مقاله را مطالعه نمایید .

منبع : ثبت نام آزمون سنجش هوش سمپاد پایه ششم به هفتم 1400 - 1401
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Gj9r
نظرتان را بنویسید