ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم

ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان تحصیل در دوره اول متوسطه مدارس تیزهوشان می بایست در آزمون ورودی سنجش هوش تیزهوشان که هر ساله توسطه مرکز پرورش استعداد های درخشان برگزار می شود ، شرکت نمایند . این آزمون جهت سنجش و پذیرش دانش آموزان در پایه هفتم مدارس تیزهوشان در سال تحصیلی 1400 - 1401 برگزار خواهد شد .




در سال های گذشته آزمون های دوره ابتدایی حذف شد و همچنین تغییرات گسترده ای در نحوه برگزاری آزمون تیزهوشان ششم به هفتم ایجاد شد . مدارس تیزهوشان دوره اول متوسطه ( پایه هفتم ) برای پذیرش دانش آموزان در سال تحصیلی اقدام به برگزاری آزمون سنجش استعداد و هوش برای متقاضیان کرد . 

امسال برای پذیرش داوطلبان در دبیرستان های دوره اول متوسطه تیزهوشان ، آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به صورت سنجش هوش و استعداد برگزار می شود . برای رفع سوالات و ابهامات شما در این مقاله توضیحاتی در خصوص زمان ، سایت ، شرایط و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 و همچنین منابع ، زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 ارائه شده است .



زمان ، سایت و نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
پیش بینی می شود زمان ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 1401 از بهمن ماه شروع شده و تا اسفند ماه 99 فرصت داشته باشد . هم چنین احتمال تمدید مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان به دلیل درخواست های مکرر و برای متقاضیانی که در مهلت اولیه آزمون ، ثبت نام خود را تکمیل نکرده اند ، نیز وجود خواهد داشت .





زمان دقیق ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم از طریق سایت ثبت نام آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان hoosh.medu.ir به صورت اینترنتی انجام می شود . برای مشاهده راهنمای تصویری و گام گام ثبت نام در این سایت ، می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید .

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400





شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
شرایط ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 کسب مقیاس " خیلی خوب " در تمام دروس پایه پنجم و ششم ابتدایی است ، البته دانش آموزانی که فقط در یک درس در مجموع دروس پنجم و ششم نمره خوب دارند هم می توانند در این سنجش شرکت کنند . پذیرش دانش آموزان پایه هفتم در مدارس تیزهوشان بدون آزمون های پیشرفت تحصیلی و صرفاً بر اساس سنجش استعداد و هوش انجام می شود .

حتما بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان









منابع آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
برای آزمون سنجش استعداد و هوش تیزهوشان ششم به هفتم برخلاف آزمون تیزهوشان ششم ابتدایی در سال های گذشته منبعی ذکر نشده است در واقع دانش آموزان برای موفقیت در آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم نیازی به آموزش‌ های غیر ضروری و ثبت‌ نام یا تهیه کتاب‌ های خاص ندارند . زیرا محتوای این آزمون سنجش " هوش " ، " استعداد " و " خلاقیت " دانش آموز می باشد .

برای تقویت هوش و خلاقیت دانش آموز ، کتاب های مختلفی وجود دارد که متقاضیان آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 می توانند این کتب را خریداری و مطالعه نمایند . هم چنین یکی دیگر از راه های آشنا شدن با سوالات آزمون سنجش هوش تیزهوشان ، مطالعه سوالات سال های قبل یوده که در ادامه مقاله مرتبط با آن قرار داده شده است .

حتما بخوانید: سوالات و پاسخ کلیدی آزمون تیزهوشان







زمان برگزاری و اعلام نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
زمان برگزاری آزمون سنجش هوش و استعداد تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 1401به احتمال زیاد در اردیبهشت ماه 1400 خواهد بود . نتایج آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم احتمالا یک ماه پس از برگزاری آزمون اعلام می شود . 



زمان برگزاری  آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 هنوز اعلام نشده است .

به محض خبرهای بیشتر در این قسمت اطلاع رسانی خواهد شد .



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا با خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم ابتدایی 1400 - 1401 فرزند شما را انجام دهند و به کلیه سوالات شما پاسخ دهند . برای اطلاع از بروزترین اخبار و اطلاعیه های این آزمون می توانید عضو صفحه اینستاگرام تیزهوشان هیوا و یا کانال تلگرام تیزهوشان هیوا شوید .



در ادامه بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه تیزهوشان پایه ششم به هفتم



سوالات متداول


1-  نحوه ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم چگونه است ؟
 ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم صرفا به صورت اینترنتی و از طریق سایت مرکز ملی استعداد های درخشان صورت می گیرد که در این مقاله به آدرس آن اشاره شده است .




2-  ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم دارای چه شرایطی است ؟
 متقاضیان ورود به مدارس تیزهوشان باید دارای شرایط مختلفی باشند که یکی از آن ها داشتن تابعیت ایرانی است . البته در این مقاله به شرح کلیه شرایط پرداخته شده است .




3-  آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی برگزار می شود ؟
 زمان برگزاری آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم خرداد خواهد بود البته در این مقاله به تاریخ دقیق آن اشاره شده است .

منبع : ثبت نام آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/E5Pm
نظرتان را بنویسید