ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 99 به منظور تکمیل نیروی انسانی متخصص در حوزه های کاری مختلف این سازمان برگزار می شود . داوطلبان واجد شرایط و علاقه مند به استخدام سازمان تامین اجتماعی می توانند از تاریخ 13 مرداد به سایت سنجش مراجعه کرده و در این آزمون نام نویسی کنند .




سازمان تامین اجتماعی هر ساله به منظور تکمیل کادر اجرایی و اداری خود و به منظور استخدام نیروهای مجرب و متخصص در هر بخش ، اقدام به برگزاری آزمون استخدامی متمرکز می کنند . داوطلبان علاقه مند به فعالیت در این سازمان می توانند پس از انتشار اطلاعیه فراخوان جذب سازمان تامین اجتماعی در سال 99 ، در این آزمون نام نویسی کنند .

علاقه مندان به اشتغال در این سازمان باید مراحل تعیین شده برای پذیرش نهایی در این آزمون را بدرستی و با موفقیت طی کرده و در نهایت در این سازمان شروع به کار کنند . داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون سازمان تامین اجتماعی 99 باید واجد شرایط تعیین شده این آزمون استخدامی بوده و در مهلت مقرر برای آزمون ثبت نام کنند .

لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان و سهولت نام نویسی متقاضیان در این آزمون زمان ، نحوه ، شرایط و هم چنین لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 99 را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99
 آزمون استخدامی متمرکز سازمان تامین اجتماعی سال 99 و آزمون شناسایی مدیران آینده سازمان تامین اجتماعی توسط سازمان سنجش و آموزش کشور و زیر نظر سازمان تامین اجتماعی برگزار می شود . معمولا در هر دوره از برگزاری این آزمون استخدامی ، پس از اعلام نیاز و تدوین دستورالعمل استخدام توسط سازمان تامین اجتماعی ، جزئیات زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی از سوی سازمان سنجش تعیین و به داوطلبان ابلاغ می شود .



 طبق اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال 99 ، داوطلبان می توانند از 13 مرداد ماه برای نام نویسی در این آزمون اقدام کنند . علاقه مندان به ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی سال جاری تا 23 مرداد ماه برای ثبت نام در این آزمون استخدامی مهلت دارند .





ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 از 13 مرداد آغاز شده و تا 23 مرداد ادامه دارد



 به محض تمدید شدن زمان ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد . به داوطلبان جویای کار در سازمان های دولتی پیشنهاد می شود علاوه بر این آزمون ، در آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی سال 99 نیز نام نویسی کرده و شانس پذیرش خود را امتحان کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی









نحوه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99
 همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است ، سازمان سنجش و آموزش کشور مجری برگزاری و ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 می باشد . داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی سال جاری می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org نام نویسی خود را در این آزمون انجام دهند .



 داوطلبان باید برای ثبت نام این آزمون در سایت سازمان سنجش نخست ، هزینه تعیین شده به میزان 75000 را به صورت الکترونیکی واریز کرده و سپس با تکمیل فرم های ثبت نام ، مراحل نام نویسی آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 را تکمیل کنند . لذا در ادامه مراحل ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی ارائه شده است .







1 - ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

2 - انتخاب گزینه سایر آزمون های استخدامی از منوی سمت راست صفحه

3 - انتخاب گزینه " سیستم ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 "

4 - انتخاب گزینه خرید کارت اعتباری و پرداخت هزینه تعیین شده

5 - ورود به سامانه ثبت نام با استفاده از سریال خریداری شده

6 - تکمیل فرم های ثبت نام با اطلاعات خواسته شده

7 - تایید نهایی اطلاعات و دریافت کدرهگیری ثبت نام





برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 کلیک کنید



 هم چنین به داوطلبان متقاضی استخدام در سازمان های دولتی کشور توصیه می شود علاوه بر آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 ، در صورت علاقه برای آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران در سال 99 نیز نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی مشاوران رسمی مالیاتی ایران


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99
 داوطلبان علاقه مند به ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 باید دقت داشته باشند که برای نام نویسی و پذیرش نهایی در این آزمون باید تمامی قوانین تعیین شده را رعایت کرده و واجد شرایط اعلام شده برای استخدام در این سازمان باشند .



 شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که رعایت تمامی این شرایط برای ثبت نام آزمون لازم است . در ادامه مهم ترین شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 ارائه شده است .







 شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99



1- دارا بودن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2 - اعتقاد و التزام عملی به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

3 - اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی کشور

4 - دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معفیت دائم

5 - رعایت شرایط احراز تحصیلی ( تجانش رشته و مقطع تحصیلی ) برابر با شرایط هر رشته شغل



 داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 می توانند علاوه بر نام نویسی در این آزمون ، با اطلاع از شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی سال 99 در صورتی که واجد شرایط اعلام شده باشند ، برای این آزمون نیز نام نویسی کنند .

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی


 شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99



1 - شرط سنی و شرط معدل :

کاردانی : صرفا رشته متصدی پذیرش و اطلاعات / حداکثر سن 30 سال / حداقل معدل 14

کارشناسی : حداکثر سن 30 سال / حداقل معدل 15

کارشناسی : صرفا رشته های بهداشت و درمان / حداکثر سن 32 سال / حداقل معدل 15

کارشناسی ارشد : حداکثر سن 33 سال / حداقل معدل 14

کارشناسی ارشد : صرفا رشته های بهداشت و درمان / حداکثر سن 35 سال / حداقل معدل 14

دکتری ( phd ) : حداکثر سن 38 سال

دکتری ( پزشکان متخصص ) : حداکثر سن 40 سال



 داوطلبان برای مطالعه جزئیات شرایط ، سهمیه ها و امتیازات ، رشته های شغلی و تحصیلی می توانند دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 را دانلود و مطالعه کنند . لینک دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 در ادامه ارائه شده است .



برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 کلیک کنید



 آن دسته از داوطلبان واجد شرایط و متقاضی نام نویسی در آزمون استخدامی شرکت های بخش خصوصی سال 99 ، می توانند با اطلاع از جزئیات ثبت نام آزمون استخدامی بخش خصوصی ، در زمان تعیین شده مراحل نام نویسی خود را تکمیل کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند .










 اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 ، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



 فارغ التحصیلان رشته های گروه پزشکی و پیراپزشکی که متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 هستند باید دقت داشته باشند که علاوه بر این آزمون ، می توانند در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و هم چنین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت در سال 99 ثبت نام کنند .



 نام نویسی و برگزاری این دو آزمون به صورت مجزا انجام می شود و لذا به داوطلبان توصیه می شود برای بالا بردن شانس استخدام خود همزمان با آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی 99 ، در آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی و هم چنین آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت در سال 99 نیز ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت



سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون استخدامی تامین اجتماعی چه زمانی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون معمولا در مرداد ماه انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- به چه صورتی می توان در آزمون استخدامی تامین اجتماعی ثبت نام کرد ؟
ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز مهلت نام نویسی لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال می شود .




3- چه شرایطی برای ثبت نام در آزمون استخدامی تامین اجتماعی لازم است ؟
داوطلبان باید شرایط سنی ، تجانس رشته و مقطع ، معدل و ... را رعایت کنند که تمامی این شرایط در مقاله توضیح داده شده است .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/l3Er
نظرتان را بنویسید