ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سالیانه به منظور تامین نیروی انسانی دانشگاه های کشور برگزار می شود . علاقه مندان به استخدام در دانشگاه های علوم پزشکی در سال 99 می توانند در زمان تعیین شده نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام کنند . لینک ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در سایت سنجش و آموزش پزشکی فعال می شود .




دانشگاه های علوم پزشکی کشور هر ساله به منظور تکمیل کادر اجرایی و تامین نیروی انسانی مورد نظر خود اقدام به برگزاری آزمون استخدامی می کنند . این آزمون به منظور جذب نیروهای قراردادی معمولا سالیانه یک بار و در بازه های زمانی مختلف برگزار می شود .

داوطلبان علاقه مند به اشتغال در دانشگاه های علوم پزشکی نخست باید با اطلاع از ضوابط و شرایط ثبت نام و استخدام نهایی ، از دارا بودن شرایط اعلام شده مطمئن شوند . در نهایت داوطلبان واجد شرایط می توانند در مهلت تعیین شده از سوی سنجش آموزش پزشکی ، مراحل نام نویسی خود را در آزمون سال 99 تکمیل کنند .

لذا در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان جزئیات شرایط ، نحوه و زمان ثبت نام آزمون استخدامی نیروهی قراردادی مورد نیاز دانشگاه های علوم پزشکی در سال 99 و همچنین لینک دانلود دفترچه راهنمای نام نویسی این آزمون را ارائه داده ایم .



زمان ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99
 ثبت نام آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی کشور جدا از آزمون استخدامی وزارت بهداشت برگزار می شود . سازمان سنجش آموزش پزشکی مانند دوره های قبلی ، مجری ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 می باشد .



 هر ساله زمان ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی از سوی مرکز آموزش پزشکی تعیین شده و طی اطلاعیه ای به داوطلبان ابلاغ می شود . طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی ، ثبت نام آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی سال 99 از 13 مرداد ماه آغاز شده و تا 19 مرداد ماه ادامه خواهد داشت .





ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 از 13 مرداد آغاز شده و تا 19 مرداد ادامه دارد



 داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار مرتبط با زمان ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 مطلع شوند . هم چنین این دسته از داوطلبان با اطلاع از زمان ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت برای این آزمون نیز می توانند نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: زمان ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت









نحوه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99
 همانطور که پیش از این اشاره شده است ، مجری ثبت نام و برگزاری آزمون استخدامی نیروهای قراردادی دانشگاه های علوم پزشکی ، مرکز سنجش و آموزش پزشکی کشور می باشد و لذا متقاضیان نام نویسی در آزمون سال 99 باید برای ثبت نام در این آزمون نخست به سایت سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir مراجعه کرده و راهنمای منتشر شده را مطالعه کنند .



 در مرحله بعد داوطلبان باید با ورود به لینک ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ، اطلاعات و مدارک خواسته شده را بارگذاری کرده و با پرداخت هزینه تعیین شده ثبت نام خود را تکمیل کنند . در ادامه مراحل ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ارائه شده است .







1 - ورود به سایت سنجش و آموزش پزشکی به نشانی sanjeshp.ir

2 - مطالعه راهنمای شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99

3 - ورود به لینک " ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 "

4 - تکمیل اطلاعات خواسته شدهدر فرم ثبت نام

5 - تایید نهایی و دریافت کد رهگیری



    

برای ورود به سامانه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 کلیک کنید



 داوطلبان علاقه مند به ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ، می توانند با بررسی رشته های استخدامی آزمون دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت ، علاوه بر این آزمون در آزمون استخدامی وزارت بهداشت 99 نیز نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: رشته های آزمون استخدامی وزارت بهداشت


شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99
 داوطلبان متقاضی نام نویسی آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 باید پیش از ثبت نام و شرکت در آزمون از شرایط ، ضوابط و قوانین اعلام شده برای پذیرش در این آزمون مطلع شوند . چرا که در نهایت داوطلبانی مجاز به پذیرش نهایی در آزمون هستند که واجد تمامی شرایط آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 باشند .



 شرایط ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 به دو دسته شرایط عمومی و اختصاصی تقسیم می شود که در ادامه مهم ترین شرایط اعلام شده آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 را به تفکیک ارائه داده ایم .







 شرایط عمومی ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 :



1 - تابعیت جمهوری اسلامی ایران

2 - اعتقاد به دین اسلام و یا یکی از ادیان رسمی کشور

3 - اعتقاد و التزام عملی به نظام و قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

4 - دارا بودن کارت پایان خدمت و یا معافیت دائم



 داوطلبان متقاضی ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ، می توانند علاوه بر آزمون استخدامی وزارت بهداشت برای آزمون استخدامی سایر دستگاه های اجرایی نیز نام نویسی کنند . علاقه مندان با مطالعه مقاله زیر می توانند از جزئیات نام نویسی این آزمون مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی


 شرایط اختصاصی ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 :



1 - شرط سنی :

داشتن حداقل 18 سال برای رشته بهیاری و حداقل 20 سال برای سایر رشته ها

داشتن حداکثر 40 سال برای فارغ التحصیلان تمام مقاطع و شغل ها و 45 سال برای فارغ التحصیلان دکتری



2 - دوره خدمت و تعهد پزشکان و پیراپزشکان :

مشمولين تعهدات ضريب k ومشمولين قانون خدمت پزشكان و پيرا پزشكان رشته های دارای طرح اجباری كه در حين انجام
خدمت می باشند ، نمی توانند در اين آزمون شركت نمايند مگر با اتمام دوره خدمت تا پایان مهلت ثبت نام آزمون



3 - شرایط پذیرش شغل های حیطه فوریت پزشکی :

داوطلبان باید دارای حداقل قد 165 و بالاتر بوده و هم چنین شاخص توده بدنی ( BMI ) باید کمتر از 30 و بیشتر از 19 باشد . هم چنین داوطلبان باید دارای گواهی نامه رانندگی با آمبولانس ( ب2 يا پايه دوم ) باشند .



4 - شرایط پذیرش شغل نگهبان :

داوطلبان باید دارای حداقل قد 175 و بالاتر بوده و هم چنین شاخص توده بدنی ( BMI ) باید کمتر از 27 و بیشتر از 18.5 باشد . هم چنین داوطلبان باید در آزمون آمادگی جسمانی موفق شده و بین 22 تا 30 سال سن داشته باشند .



 داوطلبان به منظور اطلاع از جزئیات شرایط ، رشته های شغلی و ... می توانند دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 را دانلود و مطالعه کرده و سپس برای نام نویسی خود اقدام کنند . در ادامه لینک دانلود ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ارائه شده است .



برای دانلود دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 کلیک کنید



 هم چنین داوطلبان می توانند با مطالعه دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی وزارت بهداشت ، از شرایط ، رشته های شغلی و تحصیلی ، ظرفیت ها و .... آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی وزارت بهداشت نیز مطلع شده و در صورت علاقه در این آزمون نام نویسی کنند .










 اگر پس از مطالعه مقاله ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ، سوالی در این مورد دارید جواب آن را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .



 داوطلبان علاقه مند به ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 ، می توانند با بررسی رشته های شغلی ارائه شده در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و یا آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی برای رشته های گروه درمانی نیز نام نویسی کنند .



 این دو آزمون به صورت جداگانه برگزار می شوند و لذا داوطلبان به منظور بالا بردن شانس استخدام خود می توانند علاوه بر آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی 99 در آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی و هم چنین آزمون شناسایی مدیران آینده تامین اجتماعی برای رشته های گروه درمانی نیز نام نویسی کنند .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی



سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی چه زمانی آغاز می شود ؟
در هر دوره از برگزاری این آزمون ، زمان دقیق ثبت نام از سوی سنجش آموزش پزشکی تعیین شده و بلافاصله در این مقاله به داوطلبان اطلاع رسانی می شود .




2- ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی به چه صورتی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون به صورت اینترنتی انجام می شود که به محض آغاز مهلت نام نویسی آزمون سال جاری ، لینک ثبت نام در این مقاله نیز فعال خواهد شد .




3- چه شرایطی برای ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی در نظر گرفته شده است ؟
داوطلبان باید شرایطی من جمله شرط سنی و مدارک تعیین شده و  .... را رعایت کنند که شرایط لازم در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ثبت نام آزمون استخدامی دانشگاه های علوم پزشکی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m3Nr
نظرتان را بنویسید