اعلام نتایج آزمون TOLIMO

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
حدودا 15 روز پس از برگزاری هر نوبت از آزمون 99 TOLIMO ، نتایج این آزمون در قالب یک کارنامه که حاوی امتیازات داوطلب در هر بخش از آزمون و نمره کل بوده ، اعلام می شود . داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش در زمان مقرر نتایج آزمون تولیمو 99 را دریافت کنند .

برای مشاوره اعلام نتایج آزمون TOLIMO






شرکت کنندگان آزمون تعیین سطح زبان انگلیسی TOLIMO معمولا از داوطلبان و دانشجویان دکتری تشکیل شده که تمایل دارند پیش از برگزاری مصاحبه دکتری و یا آزمون جامع دکتری ، نتایج آزمون تولیمو 99 را دریافت کرده و از وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود با خبر شوند .

داوطلبان می توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در سامانه سازمان سنجش کارنامه TOLIMO را مشاهده کرده و دانشگاه ها و موسسات آموزشی نیز می توانند از طریق همین سامانه و با وارد کردن " شناسه یکتای کارنامه " داوطلب از صحت و اعتبار آن اطمینان حاصل نمایند .

در زمان اعلام نتایج آزمون تولیمو 99 نمره کل داوطلبان که عددی بین 310 و 677 بوده اعلام می شود و داوطلبانی که نمره بالایی کسب کرده باشند می توانند از امتیاز مربوط به دانش زبان در مصاحبه دکتری برخوردار شوند . در ادامه زمان و نحوه دریافت نتایج آزمون TOLIMO 99 برای شرکت کنندگان این آزمون اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام نتایج آزمون TOLIMO 99
حدودا دو هفته پس از برگزاری آزمون tolimo نتایج آن منتشر شده و در قالب یک کارنامه در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . برنامه زمانی این آزمون تا پایان تابستان 99 منتشر شده و نتایج آخرین دوره برگزاری آن بر روی سامانه اعلام نتایج آزمون تولیمو 99 قرار گرفته است . شرکت کنندگان آزمون TOLIMO 99 می توانند با عضویت در کانال تلگرام آزمون زبان های خارجی هیوا به محض اعلام نتایج هر دوره ، از این موضوع خبردار شوند .




نتایج دوره 143 آزمون TOLIMO در سایت سازمان سنجش اعلام شده است .



بیشتر بخوانید: زمان برگزاری آزمون TOLIMO









نحوه دریافت نتایج آزمون TOLIMO 99
از آنجا که سازمان سنجش مسئولیت برگزاری آزمون TOLIMO را بر عهده دارد نتایج این آزمون هم از طریق سایت این سازمان به نشانی sanjesh.org اعلام می شود و داوطلبان می توانند از طریق لینک مشاهده نتیجه ، نتایج آزمون خود را دریافت نمایند . جهت رفاه حال داوطلبان در ادامه راهنمای گام به گام دریافت نتایج آزمون تولیمو 99 ارائه شده است .



 نحوه دریافت نتایج آزمون TOLIMO 99

1- مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه TOLIMO از منوی سمت راست صفحه اصلی

2- کلیک بر روی لینک " اعلام نتیجه آزمون تولیمو "

3- انتخاب شماره دوره مورد نظر از منو کشویی

4- وارد کردن اطلاعات درخواست شده به یکی از دو روش زیر :

اطلاعات داوطلبی : شماره پرونده / داوطلبی و شماره شناسنامه

اطلاعات فردی : نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه و سال تولد



 راهنمای تصویری مشاهده نتایج آزمون تولیمو

1- به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و گزینه TOLIMO را انتخاب کنید .







2- لینک اعلام نتیجه آزمون تولیمو را انتخاب کنید .







3- دوره مورد نظر را از منوی وسط صفحه انتخاب کنید .







4- اطلاعات داوطلبی یا اطلاعات فردی خود را وارد کرده و بر روی مشاهده نتیجه کلیک کنید .


جهت دسترسی به صفحه اعلام نتایج آزمون TOLIMO 99 کلیک کنید



آزمون TOLIMO تنها یکی از چند آزمون معتبر تعیین سطح زبان بوده که در کشور برگزار می شود و داوطلبانی که تمایل به شرکت در این آزمون ندارند می توانند در سایر آزمون ها از جمله آزمون MHLE و MSRT شرکت نمایند . آزمون MSRT توسط وزارت علوم برگزار شده و شباهت زیادی با آزمون تولیمو از نظر منابع مطالعاتی دارد .

در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص شرکت در آزمون های زبان خارجی می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و از راهنمایی های مشاوران این مرکز بهره مند شوید .

در ادامه بخوانید: صفر تا صد آزمون MSRT










سوالات متداول


1-  از چه طریق می توان نتایج آزمون TOLIMO را دریافت کرد ؟
 نتیجه آزمون تولیمو در سامانه سازمان سنجش اعلام می شود که راهنمای گام به گام دریافت آن در متن مقاله توضیح داده شده است .




2-  نتایج آزمون TOLIMO چه زمانی منتشر می شود ؟
 حدودا دو هفته پس از برگزاری هر نوبت آزمون تولیمو نتایج آن اعلام می شود که زمان دریافت آخرین دوره آزمون TOLIMO در متن مقاله اطلاع رسانی شده است . 




3- محدوده نمره کل آزمون تولیمو چند است ؟
 طبق متن مقاله محدوده نمره کل آزمون TOLIMO از 310 تا 677 می باشد .

منبع : اعلام نتایج آزمون TOLIMO
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JBjl
نظرتان را بنویسید