سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با توجه به اینترنتی بودن انتخاب رشته کارشناسی ارشد داوطلبان می بایست به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و رشته محل های مورد علاقه خود را اولویت بندی کنند . چینش انتخاب های داوطلب در این مرحله از اهمیت بالایی برخوردار بوده و باید در فرم اینترنتی مربوطه درج گردد . این فرم در سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد قرار گرفته و امکان انتخاب 100 کد رشته محل را فراهم می کند . 



پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد 99 ، داوطلبان می بایست با توجه به کارنامه کارشناسی ارشد و رتبه و تراز اکتسابی ، برای انتخاب رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نمایند . داوطلبان با توجه به فاکتور هایی مثل علاقه ، کیفیت دانشگاه ، رشته قبولی و دوری و نزدیکی راه امکان انجام انتخاب رشته ارشد را دارند .

سوالی که ممکن است برای برخی داوطلبان ایجاد شود این است که برای تکمیل فرم انتخاب رشته باید به چه سایتی مراجعه کرد و چگونه این پروسه را پشت سر گذاشت ؟ در جواب این سوال باید گفت که سازمان سنجش در سایت خود به آدرس sanjesh.org سامانه ای را به انتخاب رشته کارشناسی ارشد اختصاص می دهد . برای آشنایی بیشتر داوطلبان با سامانه سازمان سنجش ، در ادامه به توضیح این سایت می پردازیم .





سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
تقاضیان می بایست در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و از منوی سمت راست بخش کارشناسی ارشد را انتخاب نمایند . در صفحه باز شده روی لینک انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 کلیک کرده و پس از وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، انتخاب های خود را در فرم مربوطه درج نمایند .

داوطلبان امکان انتخاب 100 کد رشته ارشد را دارند . همچنین نمونه ای از فرم انتخاب رشته در انتهای دفترچه راهنمای انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 قرار گرفته است که توصیه می شود حتما قبل از تایید نهایی کد رشته ها به صورت اینترنتی یک بار آنها را به صورت چک نویس در آن برگه بنویسید .

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 می توانید عضو کانال تلگرامی و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و اخبار مربوطه را پیگیری کنید .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد









مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
همانطور که گفته شد انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری در سایت sanjesh.org انجام می شود اما فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد متفاوت بوده و در سایت دانشگاه آزاد به آدرس Azmoon.org صورت می گیرد . داوطلبان می بایست دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد را به دقت مطالعه کرده و سپس به الویت بندی و ثبت کد رشته ها بپردازند .

کارشناسان هیوا برای رفاه حال داوطلبان نرم افزاری را تهیه کرده اند که متقاضیان به وسیله آن بتوانند به انتخاب رشته کارشناسی ارشد بپردازند . علاوه بر این در صورتی که برای انتخاب رشته محل های خود نیاز به کارشناسانی مجرب در این زمینه دارید ، می توانید از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک بگیرید . برای برقراری ارتباط با این کارشناسان می بایست از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید .

در ادامه بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد











سوالات متداول


1- آیا انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نیز در سایت سازمان سنجش انجام می شود؟
خیر ، سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد azmoon.org می باشد .




2- برای ورود به سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد چه اطلاعاتی مورد نیاز است ؟
داوطلبان برای دسترسی به فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد باید علاوه بر اطلاعات فردی ، شماره پرونده یا کد پیگیری ثبت نام را وارد نمایند .




3- هر داوطلب مجاز به درج چند کد رشته محل در فرم اینترنتی انتخاب رشته کارشناسی ارشد می باشد ؟
امکان انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل برای هر داوطلب وجود دارد .

منبع : سایت انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G07Q
نظرتان را بنویسید