ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دچار اشتباه و خطا در تکمیل فرم اینترنتی انتخاب رشته شده اند می توانند در فرصتی که سازمان سنجش فراهم کرده است به سامانه انتخاب رشته مراجعه نموده و نسبت به اصلاح کد رشته محل ها و ویرایش آن اقدام نمایند .

برای ویرایش انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 99






سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی مشخصی را به انتخاب رشته کارشناسی ارشد اختصاص می دهد . داوطلبانی که بر اساس کارنامه کارشناسی ارشد مجاز به شرکت در این مرحله می باشند در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 فرصت خواهند داشت با مراجعه به سایت سازمان سنجش رشته محل های مورد نظر خود را به ترتیب اولویت در فرم مربوطه درج نمایند .

در این میان ممکن است برخی داوطلبان پس از تکمیل فرم انتخاب رشته و دریافت کد رهگیری 15 رقمی متوجه خطایی در این فرم شده یا به هر دلیلی قصد تغییر یا جابه جایی اولویت های انتخابی خود را داشته باشند . سازمان سنجش به منظور مساعدت این دسته از داوطلبان امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 را فراهم کرده و به متقاضیان اجازه می دهد در موعد مقرر نسبت به اصلاح فرم انتخاب رشته اقدام نمایند به همین دلیل در ادامه زمان و نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .



زمان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد طوری طراحی شده که داوطلبان هم زمان با درج اولویت های انتخابی خود می توانند نسبت به تغییر یا جا به جایی آن ها اقدام نمایند . پس از اتمام مراحل انتخاب رشته و دریافت کد رهگیری نیز امکان ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 وجود دارد اما این قابلیت فقط در بازه زمانی انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار می گیرد .

با توجه به این که در حال حاضر زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 مشخص نیست ، به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و یا دنبال کردن صفحه اینستاگرامی ارشد هیوا از این بازه زمانی مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: انتخاب رشته کارشناسی ارشد









نحوه ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
داوطلبان به منظور ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد 99 می بایست در موعد مقرر به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و بعد از وارد شدن به بخش کارشناسی ارشد روی لینک " سامانه جامع آزمون تحصیلات تکمیلی 99" کلیک کنند .

در ادامه با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی ، میز کار داوطلب به نمایش در می آید که یکی از گزینه های آن ویرایش انتخاب رشته داوطلب می باشد . با انتخاب این گزینه امکان مشاهده فرم انتخاب رشته فراهم شده و داوطلب می تواند برای حذف ، اضافه یا جابجایی اولویت های انتخابی خود اقدام نماید . پس از اتمام کار با زدن ثبت نهایی تغییرات لازم انجام شده و ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 به اتمام می رسد .

به محض آغاز فرایند مذکور راهنمای تصویری آن را در اختیار داوطلبان قرار می دهیم .


نکته : ممکن است سازمان سنجش برای این مرحله محدودیتی قائل شده و تعداد دفعات ویرایش را مشخص نماید . از این رو توصیه می کنیم انتخاب رشته خود را در یک مرحله انجام داده و تعداد دفعات کلیک بر روی ثبت نهایی را به حداقل برسانید .

بیشتر بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد


مشاوره ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99
هر ساله بعد از انتشار دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 شاهد اصلاحیه هایی هستیم که بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد . از این رو متقاضیان باید تا اتمام زمان انتخاب رشته به طور مداوم اطلاعیه های سازمان سنجش را دنبال نموده و در صورت انتشار اصلاحیه جدید آن را بررسی نمایند . در برخی از این اصلاحیه ها تغییراتی در کد رشته محل ها صورت می گیرد که داوطلبان باید مطابق آن برای اصلاح و ویرایش انتخاب رشته کنکور ارشد 99 اقدام نمایند .



متقاضیان در صورت داشتن هر گونه سوال در خصوص نحوه ویرایش رشته محل های انتخابی خود می توانند با کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط بوده و از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایند .



در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد









سوالات متداول


1- آیا امکان حذف و جابه جایی کد رشته ها در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 وجود دارد ؟
بله ، همان طور که در متن مقاله توضیح داده شد ، امکان ویرایش برخی از اطلاعات در زمان ویرایش انتخاب رشته ارشد 99 وجود دارد .




2- برای ورود به سامانه ویرایش انتخاب رشته ارشد 99 به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
برای ورود به سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 باید اطلاعات شخصی خود و کد رهگیری را وارد سامانه کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر به متن مقاله مراجعه کنید .




3- ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 در کدام سایت و در چه زمانی انجام می شود ؟
مطابق متن مقاله ویرایش انتخاب رشته ارشد 99 در سایت سازمان سنجش انجام شده و پیش بینی می شود در اواخر شهریور ماه باشد .

منبع : ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rD5W
نظرتان را بنویسید