هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد

هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ابتدا باید هزینه خرید کارت اعتباری انتخاب رشته را با مراجعه به سایت دانشگاه آزاد در زمان مشخص شده پرداخت کرده و بعد از دانلود دفترچه راهنمای انتخاب رشته ارشد از همان سایت ، اقدام به ثبت کد رشته های مورد نظر خود نمایند .

برای هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99






داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 به منظور شرکت در این مرحله مستلزم پرداخت هزینه ای تحت عنوان هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می باشند . با پرداخت این مبلغ امکان انتخاب 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی داوطلب فراهم خواهد شد .

طبق روال سالیان گذشته تمامی مراحل انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد به صورت مجزا و از طریق سایت دانشگاه آزاد انجام می شود . از این رو پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 نیز با مراجعه به این سایت و با استفاده از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب امکان پذیر خواهد بود . در ادامه به بررسی میزان و نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
برخلاف داوطلبان دانشگاه های سراسری که بدون پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 می توانند در این مرحله شرکت کنند ، متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ملزم به پرداخت مبلغی معین می باشند . سال گذشته هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، 530000 ریال بود که هر داوطلب با پرداخت این مبلغ مجوز ورود به سامانه انتخاب رشته را کسب می کرد .

احتمالا هزینه انتخاب رشته ارشد 99 دانشگاه آزاد با تغییراتی در سال جاری همراه خواهد بود که در زمان انتخاب رشته مشخص شده و به اطلاع داوطلبان خواهد رسید . متقاضیان با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا می توانند از هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 مطلع شوند .



 به محض اعلام هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 اعلام خواهد شد .



در صورت موفقیت آمیز بودن پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ، داوطلبان می توانند نسبت انتخاب کد رشته محل های مورد علاقه خود از لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اقدام نمایند .

بیشتر بخوانید: لیست رشته های کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99
متقاضیان رشته محل های دانشگاه آزاد پس از بررسی رتبه و تراز اکتسابی خود می بایست به سایت انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد azmoon.org مراجعه کرده و نسبت به تکمیل فرم انتخاب رشته اقدام نمایند . شرط ورود به سامانه انتخاب رشته ، پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می باشد که از طریق درگاه اینترنتی بانک صورت می گیرد . شما با استفاده از یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب و رمز دوم می توانید مبلغ تعیین شده را پرداخت نمایید .



با توجه به آغاز انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به منظور پرداخت هزینه این مرحله می بایست پس از مراجعه به سایت ، بخش " سامانه های ثبت نام و انتخاب رشته " را انتخاب نمایید . 






در صفحه باز شده باید بر روی لینک " خرید کارت اعتباری ثبت نام " کلیک کنید . 







حال بر روی دکمه " خرید کارت " مربوط به انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد سال 99 کلیک کنید . 








در صفحه باز شده می بایست اطلاعات فردی و شناسنامه ای خود را وارد نموده و بر روی گزینه " مرحله بعد " کلیک کنید .






در ادامه می بایست اطلاعات خود را تایید و وارد مرحله پرداخت شوید . 





حال کافی است با یکی از کارت های بانکی عضو شبکه شتاب هزینه مورد نظر را پرداخت نمایند . 






 در انتها به شما یک شناسه و رمز داده می شود که می بایست برای ورود به سامانه انتخاب رشته از آن استفاده نمایید . 






 راهنمای تصویری فوق مربوط به پرداخت هرینه انتخاب رشته سال گذشته می باشد و به محض اطلاع بروزرسانی خواهد شد . همچنین لینک خرید کارت اعتباری نیز در اینجا گذاشته می شود .

نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 از حساسیت بالایی برخوردار می باشد ، لذا توصیه می شود داوطلبان قبل از اتمام فرآیند انتخاب رشته از نحوه انجام آن آگاه شده و اطلاعات لازم را کسب نمایند .

سامانه مشاوره تحصیلی هیوا این امکان را برای شما فراهم می کند تا در صورت داشتن هر گونه سوال درباره هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 با استفاده از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا با کارشناسان این مرکز در ارتباط باشید .

در ادامه بخوانید: نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد











سوالات متداول


1- آیا برای انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 نیاز به پرداخت هزینه است ؟
بله ، همانطور که در متن مقاله توضیح داده شد ، متقاضیان انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد ملزم به خرید کارت اعتباری انتخاب رشته از طریق سایت دانشگاه آزاد که در متن مقاله نیز موجود می باشد ، هستند .




2-   نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد به چه شکل است ؟
برای آگاهی و رفاه داوطلبان ، راهنمای تصویری نحوه پرداخت هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 در مقاله قرار گرفته است . برای انجام این فرآیند به سایت دانشگاه آزاد مراجعه نموده و مراحل انتخاب رشته را طی کنید .




3- هر داوطلب امکان انتخاب چند کد رشته محل در فرآیند انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد را دارد ؟
با توجه به متن مقاله هر داوطلب امکان انتخاب 100 کد رشته در زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را دارد .

منبع : هزینه انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wL5z
نظرتان را بنویسید