ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
ثبت نام و ویرایش اطلاعات ثبت نامی کاردانی فنی حرفه ای 99 به صورت همزمان انجام می شود چراکه برخی از داوطلبانی که موفق به نام نویسی در این پذیرش شده اند ، متقاضی ویرایش اطلاعات و انتخاب رشته خود می شوند . طبق اطلاعیه سازمان سنجش ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی 99 از 11 خرداد ماه آغاز می شود .

برای مشاوره ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99






داوطلبان متقاضی ثبت نام کنکور کاردانی 99 باید با اطلاع از شرایط و ضوابط نام نویسی و انتخاب رشته پذیرش کاردانی فنی حرفه ای 99 ، در مهلتی که مشخص شده وارد سایت سازمان سنجش شده و مراحل لازم را برای نام نویسی طی کرده و ثبت نام خود را نهایی کنند .

معمولا توصیه می شود که داوطلبان برای کاهش خطای ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی ، نخست فرم پیش نویس ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را تکمیل کرده و سپس مندرجات فرم را با دقت در سامانه ثبت نام وارد کنند .

برخی از متقاضیان پذیرش کاردانی فنی حرفه ای 99 پس از تایید نهایی ثبت نام خود با بررسی دقیق مندرجات رسید ثبت نامی ، متوجه برخی مغایرت های اطلاعاتی و یا نقص در رشته های انتخاب شده می شوند . لذا سازمان سنجش برای این دسته از داوطلبان کنکور کاردانی 99 ، مهلتی مشخص برای ویرایش و بازبینی اطلاعات ثبت نام در نظر می گیرد . برای اطلاع رسانی به داوطلبان در ادامه این مقاله زمان و نحوه ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 را ارائه داده ایم .



زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99
 همانطور که پیش از این اشاره شد داوطلبان واجد شرایط ثبت نام کنکور کاردانی 99 که موفق به ثبت نام شده اند ، این فرصت را دارند که در صورت مشاهده مغایرت های اطلاعاتی در ثبت نام و یا تغییر نظر در چیدمان اولویت های انتخاب رشته ، با ورود به سامانه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 تغییرات مورد نظر را در ثبت نام خود اعمال کنند .



 نکته حائز اهمیت در ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 این است که داوطلبان به منظور تغییر و ویرایش اطلاعات فرصت نامحدودی ندارند و باید حتما در مهلت تعیین شده از سوی سازمان سنجش مجدد به سامانه ثبت نام و لینک ویرایش وارد شده و اطلاعات مورد نظر را اصلاح کنند .



 طبق اطلاعیه سازمان سنجش و آموزش کشور در خصوص ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، نام نویسی کاردانی فنی حرفه ای سال تحصیلی جاری از 11 خرداد ماه آغاز شده و تا 18 خرداد ادامه خواهد داشت . با استناد به این موضوع می توان گفت داوطلبان برای ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کاردانی 99 نیز در همین بازه زمانی فرصت خواهند داشت .





+++ ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 از 11 خرداد ماه لغایت 18 خرداد انجام خواهد شد +++



لازم به ذکر است به محض آغاز زمان ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دانشگاه های بدون کنکور هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

بیشتر بخوانید: زمان ثبت نام کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99


نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99
سازمان سنجش به عنوان مجری برگزاری کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 ، مسئولیت ثبت نام و انتخاب رشته پذیرش این مقطع را به عهده دارد . مانند سایر مراحل نام نویسی کنکور کاردانی ، ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 نیز از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org انجام می شود . در ادامه مراحل ویرایش اطلاعات ثبت نامی کاردانی 99 را ارائه داده ایم .



 ورود به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org

 انتخاب گزینه کاردانی فنی و حرفه ای از منوی سمت راست صفحه

 ورود به " سامانه ثبت ‌نام دوره های كاردانی نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1399 "

 انتخاب گزینه " ورود به سیستم " از لیست سمت راست صفحه

 ورود به سامانه ویرایش با استفاده از شماره پرونده و کد رهگیری ثبت نام



به داوطلبان کنکور کاردانی فنی حرفه ای 99 توصیه می شود به منظور جلوگیری از تکرار اشتباهات ، نخست اطلاعات و مدارک لازم را مجدد بررسی و سپس برای ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 اقدام کنند .

حتما بخوانید: مدارک ثبت نام کنکور کاردانی 99


راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99
داوطلبانی که قصد ویرایش اطلاعات ثبت نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی 99 را دارند می توانند با طی کردن مراحل ذکر شده ، وارد سامانه ویرایش شده و تغییرات لازم را اعمال کنند . در ادامه به منظور تسهیل ورود به سامانه ویرایش کنکور کاردانی 99 ، راهنمای تصویری نحوه ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 و لینک ورود به این سامانه را ارائه داده ایم .





1 - جست و جوی عبارت " سازمان سنجش " و یا " sanjesh.org " در کادر بالا و یا میانی مرورگر







2 - ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه " کاردانی فنی و حرفه ای " از منوی سمت راست صفحه







3 -انتخاب گزینه " سامانه ثبت ‌نام دوره های كاردانی نظام جديد دانشگاه فنی و حرفه ای سال 1399 " برای ورود به لینک ثبت نام







4 - انتخاب گزینه " ورود به سیستم " از لیست ارائه شده سمت راست صفحه







5 - ورود به سامانه ویرایش اطلاعات با یکی از روش های ارائه شده ( شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام و یا شماره پرونده و کد ملی )









راهنمای ارائه شده بر اساس رویه سال گذشته بوده و به محض آغاز ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 این راهنما بروزرسانی شده و هم چنین لینک ورود به سامانه در این قسمت فعال می شود



معمولا سازمان سنجش علاوه بر دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی ، دفترچه متمم و اصلاحیه هایی را نیز منتشر می کند . با توجه به اینکه غالبا داوطلبان کنکور کاردانی متقاضی جا به جایی اولویت های انتخابی هستند ، توصیه می شود نخست دفترچه ثبت نام و متمم ها را بررسی و سپس برای ویرایش اقدام کنند .

در ادامه بخوانید: دانلود دفترچه ثبت نام کنکور کاردانی 99
اگر پس از مطالعه مقاله ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول


1- آیا امکان ویرایش اولویت های انتخابی کاردانی فنی حرفه ای وجود دارد ؟
بله همانطور که در این مقاله اشاره شده است داوطلبان می توانند اولویت های انتخابی خود را ویرایش و یا جا به جا کنند .




2- چه زمانی می توان اطلاعات کنکور کاردانی را ویرایش کرد ؟
ویرایش اطلاعات پذیرش کاردانی معمولا همزمان با ثبت نام این مقطع انجام می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




3- به چه صورتی باید اطلاعات ثبت نام کاردانی فنی حرفه ای را ویرایش کرد ؟
ویرایش اطلاعات ثبت نامی به صورت اینترنتی انجام می شود که مراحل و راهنمای تصویری نحوه ویرایش اطلاعات در این مقاله ارائه شده است .

منبع : ویرایش ثبت نام کنکور کاردانی 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/goKj
نظرتان را بنویسید