عایق صوتی روکار دیوار مشترک و کاربرد آنها

عایق صوتی روکار دیوار مشترک و کاربرد آنها
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
iranonline

برای عایق کردن صدا در دیوارهای مشترک بین دو واحد مسکونی، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. یکی از راه‌های معمول برای ایجاد عایق صوتی در دیوار، استفاده از برگ‌های سبک مانند فوم نایلونی یا سلولزی است. در این روش، ابتدا برگ‌های عایق صوتی را بر روی دیوار قرار می‌دهید و سپس دیوار را با پوسته دیوار از بیرون پوشانده و آن را به شکل معمولی تغییر می‌دهید.

روش دیگری که می‌توانید برای ایجاد عایق صوتی در دیوارهای مشترک استفاده کنید، استفاده از پوسته‌های عایق صوتی است. این پوسته‌ها معمولاً از موادی مانند پلی‌اتیلن فوم، فلزات بافته شده، چوب سخت یا پلاستیک‌های سخت ساخته می‌شوند و در دیوارهای مشترک بین دو واحد مسکونی قرار می‌گیرند.

در هر صورت، برای ایجاد انواع عایق صوتی روکار دیوار مشترک، اهمیت دارد که عایق صوتی انتخاب شده، ضخامت کافی و خوبی داشته باشد و به صورت کامل از سطح دیوار پوشانده شود. همچنین، برای کاهش انتقال صدا از طریق دیوارهای مشترک، می‌توانید از درب و پنجره‌های دو جداره استفاده کنید که در این صورت، هوا بین دو جداره در وسط قرار می‌گیرد و انتقال صدا را کاهش می‌دهد.

اسپری فوم صوتی

اسپری فوم صوتی یکی از انواع عایق صوتی روکار دیوار مشترک است که با استفاده از تکنولوژی جدید، به دیوارهای داخلی مشترک بین واحدها سپرده می‌شود. این نوع عایق صوتی با توجه به خواص خود، باعث جذب صدا و نویز و جلوگیری از انتقال آن‌ها می‌شود.

صفحات آب‌گریز

صفحات آب‌گریز یکی از انواع عایق صوتی روکار دیوار مشترک است که با توجه بهخواص آب‌گریزی و صوتی آن، مناسب برای استفاده در دیوارهای مشترک بین واحدهای مسکونی و تجاری است. این نوع عایق صوتی با توجه به خواص خود، باعث جذب صدا و نویز و جلوگیری از انتقال آن‌ها می‌شود و همچنین مقاومت خوبی نسبت به آب دارد.

پنل‌های صوتی

پنل‌های صوتی یکی از انواع عایق صوتی روکار دیوار مشترک است که از جنس فایبرگلاس، فوم پلی‌اتیلن صوتی، الیاف کربنی و یا مواد مشابه ساخته می‌شوند. این نوع عایق صوتی با توجه به خواص خود، باعث جذب صدا و نویز و جلوگیری از انتقال آن‌ها می‌شود و همچنین زیبایی و سبکی خوبی به دیوارها می‌بخشد.

نظرتان را بنویسید