اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اتمام برگزاری مصاحبه های دکتری وزارت بهداشت در سال 1401 توسط دانشگاه ها و موسسات، مرکز سنجش پزشکی نتایج نهایی این آزمون را احتمالا در مهر ماه از طریق سایت خود به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir اعلام می کند که در آن مشخص شده داوطلبان در چه رشته محلی قبول شده اند.

 

 

پس از آن که فرآیند مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 به پایان رسید نمرات مصاحبه، نمرات آزمون کتبی، سهمیه های موثر در این آزمون و اولویت های داوطلبان بررسی شده و نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت منتشر می شود.

شرکت کنندگان آزمون دکتری وزارت بهداشت پس از ورود به سایت مرکز سنجش پزشکی می توانند از وضعیت قبولی یا عدم قبولی و محلی که در آن قبول شده اند مطلع شوند و پذیرفته شدگان می بایست در موعد مقرر نسبت به ارائه مدارک و ثبت نام در دانشگاه محل قبولی اقدام نمایند. 

از آن جا که اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ از اهمیت ویژه ای برای داوطلبان برخوردار است، در ادامه به بررسی زمان، نحوه مشاهده و مشاوره اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت پرداخته شده است.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

مرکز سنجش پزشکی هر سال جدول زمانبندی اجرای آزمون های مختلف را در سایت خود به نشانی sanjeshp.ir قرار می دهد و داوطلبان موظف اند طبق زمان های اعلام شده در این جدول زمانبندی نسبت به انجام هر یک از مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401 اقدام نمایند.

 

طبق جدول زمانبندی مذکور، زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت سال گذشته در 12 مهر ماه بود. پیش بینی می کنیم امسال نیز همانند سال گذشته زمان اعلام نتایج آزمون دکتری بهداشت در مهر ماه باشد. داوطلبان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا سریعا از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری بهداشت ۱۴۰۱ با خبر شوند.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت سال 1401 مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401، کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت منتشر می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارنامه می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان انتشار کارنامه علمی وزارت بهداشت

 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

متقاضیان ورود به مقطع دکتری رشته های علوم پزشکی که مراحل آزمون کتبی و مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 1401 را گذرانده اند منتظر روز مهم اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت می باشند و در این روز می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی، نتایج نهایی خود را مشاهده نمایند. برای آسان تر نمودن این امر مراحل تصویری دریافت اعلام نتایج آزمون دکتری ارائه شده است.

 

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

به سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir مراجعه کنید. از منو سمت راست، روی گزینه " دکتری تخصصی Ph.D " کلیک کنید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

از منو باز شده گزینه "دکتری تخصصی" را انتخاب نمایید.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری بهداشت ۱۴۰۱

 

پس از هدایت شدن به صفحه بعد، از منوی سمت چپ روی گزینه "نتیجه نهایی آزمون" کلیک کنید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری بهداشت

 

در صفحه بعد مجددا روی نتیجه نهایی آزمون کلیک کنید.

 

مشاهده نتیجه آزمون دکترا پزشکی 1401

 

در صفحه بعد می بایست کدملی و شماره تلفن همراه خود را که در حین ثبت نام وارد کرده اید، در قسمت های مشخص شده وارد نمایید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

روی گزینه ” جستجو “ کلیک کنید تا پیامکی حاوی رمز ورود با عنوان ” یک بار رمز “ به شماره همراهتان ارسال شود.

پس از دریافت پیامک رمز مورد نظر را در سامانه وارد کنید تا وارد پنل شخصی خود شده و بتوانید نتایج نهایی آزمون را مشاهده کنید.

 

برای اطلاع از نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت سال 1401 پیشنهاد می کنیم مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401

در زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 کارنامه ای برای متقاضیان منتشر نمی شود و تنها قبولی یا عدم قبولی و رشته محلی که داوطلب در آن پذیرفته شده تعیین می شود. در صفحه اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت یک جدول حاوی 6 ستون وجود دارد که در آن ها به ترتیب نام و نام خانوادگی، نام پدر، کدملی، رشته، دانشگاه محل قبولی و توضیحات نتیجه درج شده است.

 

حدودا چند روز بعد از انتشار نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱، کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد مذکور، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب منتشر خواهد شد.

 

پذیرفته شدگان نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نمایند که احتمالا طبق روال سال گذشته حدودا دو روز بعد از اعلام نتایج نهایی داوطلبان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند. توجه شود که برخی دانشگاه ها قبل از ثبت نام حضوری خواستار ثبت نام اینترنتی هستند و عدم ثبت نام در دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می باشد در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام، الزامی می باشد.

 

آن دسته از داوطلبانی که در هیچ رشته محلی پذیرفته نشدند می توانند با برنامه ریزی اصولی و دقیق خود را برای آزمون دکتری وزارت بهداشت سال بعد آماده نمایند. مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی شما را در انجام تمامی مراحل دکتری یاری دهند.

در ادامه بخوانید: زمان دریافت کارنامه نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ هنگام اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت چه اطلاعاتی به داوطلبان داده می شود؟

✔️ در صفحه اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت مشخصات داوطلب به همراه وضعیت قبولی و رشته محلی که در آن پذیرفته شده نمایش داده می شود که لینک دسترسی به آن در متن مقاله قرار گرفته است.



 

2- ✔️ ​آیا نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت همان کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت است؟

✔️ خیر. طبق متن مقاله کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت کمی بعد از اعلام نتایج نهایی منتشر شده و در آن شرح کاملی از وضعیت علمی داوطلب ارائه می شود.



 

3- ✔️ ​چگونه می توان نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت را دریافت نمود؟

✔️ نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی منتشر می شود که راهنمای تصویری نحوه دسترسی به آن در متن مقاله قرار داده شده است.

منبع : اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/r4wB
نظرتان را بنویسید