اعلام نتیجه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

اعلام نتیجه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

پس از اتمام برگزاری مصاحبه رشته محل های دکتری وزارت بهداشت سال 1401، مرکز سنجش پزشکی نتایج نهایی این آزمون را احتمالا در مهر ماه روی سایت خود به نشانی اینترنتی sanjeshp.ir منتشر می کند تا داوطلبانی که در جلسات مصاحبه حاضر بودند از وضعیت نتایج نهایی خود مطلع شوند.

 

 

آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 احتمالا در اردیبهشت ماه برگزار می شود و از آن جا که بعد از اعلام نتایج اولیه هیچ کارنامه ای برای داوطلبان منتشر نمی شود، پذیرفته شدگان مرحله انتخاب رشته این آزمون بی صبرانه منتظر اعلام نتایج نهایی هستند تا از وضعیت خود با خبر شوند.

دانشگاه ها و موسسات مجری مصاحبه دکتری رشته های پزشکی پس از اتمام جلسات مصاحبه نمرات به دست آمده از سوی داوطلبان را به مرکز سنجش پزشکی ارسال می نمایند و مسئولان با بررسی نمرات آزمون کتبی، سهمیه های موثر داوطلبان و نمرات مصاحبه، نتایج نهایی را به اطلاع داوطلبان می رساند.

پس از اعلام نتایج نهایی دکترای بهداشت هم برای مردودین و هم برای پذیرفته شدگان کارنامه علمی را منتشر می کند تا از تمامی جزئیات آزمون خود مطلع گردند. در ادامه زمان، نحوه مشاهده و مشاوره اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ را شرح می دهیم.

 

زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

هم زمان با آغاز ثبت نام آزمون دکتری وزارت بهداشت، مرکز سنجش پزشکی جدولی حاوی زمانبندی مراحل مختلف این آزمون را از طریق سایت sanjeshp.ir در اختیار داوطلبان قرار می دهد. حدودا چند هفته پس از اتمام فرآیند مصاحبه دکتری وزارت بهداشت، نتایج نهایی این آزمون بر روی سایت سنجش پزشکی قرار می گیرد.

 

سال گذشته زمان اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت در 12 مهر ماه بود. امسال هنوز زمان اعلام نتایج نهایی مشخص نیست اما، پیش بینی می کنیم همانند سال گذشته این نتایج در مهر ماه اعلام شود. برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت 1401 می توانید عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی هیوا و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوید.

 

 

به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ مشخص شود، در این مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.

 

پس از اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت سال 1401، کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت منتشر می شود که برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این کارنامه می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: زمان انتشار کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت

 

 

نحوه مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

در زمان مقرر شده از سوی مرکز سنجش پزشکی داوطلبان می توانند جهت مشاهده نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت 1401 از طریق سایت sanjeshp.ir اقدام نمایند. در ادامه راهنمای تصویری مشاهده نتیجه نهایی دکتری علوم پزشکی ۱۴۰۱ را قرار داده ایم:

 

راهنمای تصویری اعلام نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت

 

به سایت سنجش پزشکی کشور sanjeshp.ir مراجعه کنید. از منو سمت راست، روی گزینه " دکتری تخصصی Ph.D " کلیک کنید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

از منو باز شده گزینه "دکتری تخصصی" را انتخاب نمایید.

 

زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکتری بهداشت ۱۴۰۱

 

پس از هدایت شدن به صفحه بعد، از منوی سمت چپ روی گزینه "نتیجه نهایی آزمون" کلیک کنید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری بهداشت

 

در صفحه بعد مجددا روی نتیجه نهایی آزمون کلیک کنید.

 

مشاهده نتیجه آزمون دکترا پزشکی 1401

 

در صفحه بعد می بایست کدملی و شماره تلفن همراه خود را که در حین ثبت نام وارد کرده اید، در قسمت های مشخص شده وارد نمایید.

 

اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

روی گزینه ” جستجو “ کلیک کنید تا پیامکی حاوی رمز ورود با عنوان ” یک بار رمز “ به شماره همراهتان ارسال شود.

پس از دریافت پیامک رمز مورد نظر را در سامانه وارد کنید تا وارد پنل شخصی خود شده و بتوانید نتایج نهایی آزمون را مشاهده کنید.

 

برای اطلاع از تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت سال 1401 می توانید مقاله ای که لینک آن را در قسمت زیر قرار دادیم مطالعه نمایید.

بیشتر بخوانید: تاثیر سهمیه در انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت

 

 

 

 

 

مشاوره اعلام نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱

حدودا چند روز بعد از اینکه نتایج نهایی دکترای بهداشت 1401 در سایت سنجش پزشکی اعلام شود، کارنامه علمی دکتری وزارت بهداشت برای مردودین حاوی نمره خام درس به درصد، نمره تراز درس به درصد، نمره کتبی، نمره آخرین فرد دعوت شده به مصاحبه، رتبه در سهمیه و رتبه در کل و برای پذیرفته شدگان مرحله اول علاوه بر موارد مذکور، نمره مصاحبه، نمره نهایی و همچنین رتبه داوطلب و رتبه آخرین فرد پذیرفته شده در سهمیه آزاد در هر انتخاب منتشر خواهد شد.

 

پذیرفته شدگان نهایی باید به سایت دانشگاه خود مراجعه کرده و اطلاعیه زمان و نحوه ثبت نام را مطالعه نمایند که احتمالا طبق روال سال گذشته حدودا دو روز بعد از اعلام نتایج نهایی داوطلبان می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز ثبت نام به دانشگاه محل قبولی مراجعه کنند.

 

عدم ثبت نام در دانشگاه به منزله انصراف از تحصیل می باشد در نتیجه توجه به اطلاعیه های مختلف دانشگاه ها در زمینه ثبت نام، الزامی می باشد. آن دسته از داوطلبانی که در هیچ رشته محلی پذیرفته نشدند می توانند با برنامه ریزی اصولی و دقیق خود را برای آزمون دکتری وزارت بهداشت سال بعد آماده نمایند.

 

مشاوران مرکز مشاوره هیوا آماده اند تا به شما در دریافت نتایج نهایی دکتری وزارت بهداشت ۱۴۰۱ یاری رسانند، در صورت داشتن سوال در مورد هر یک از مراحل آزمون دکتری وزارت بهداشت می توانید با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

در ادامه بخوانید: ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون دکتری وزارت بهداشت

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ نتایج نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت از طریق چه سایتی اعلام می شود؟

✔️ مرکز سنجش پزشکی نتایج نهایی را برای داوطلبان دکترای رشته های علوم پزشکی منتشر می کند که به محض اعلام آن در متن مقاله اطلاع رسانی خواهیم کرد.



 

2- ✔️ برای مشاهده نتیجه نهایی ازمون دکتری وزارت بهداشت به چه اطلاعاتی نیاز است؟

✔️ داوطلبان به منظور مشاهده نتایج می بایست کدملی و شماره تلفن همراه خود را که در حین ثبت نام وارد کرده اند، درج نمایند که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به راهنمای تصویری در متن مقاله مراجعه کنید.



 

3- ✔️ آیا در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور دکترای پزشکی، درصد دروس امتحانی هر داوطلب نیز اعلام می شود؟

✔️ خیر. در زمان اعلام نتایج نهایی هم جزئیات علمی داوطلب منتشر نمی شود که در متن مقاله توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه شده است.

منبع : اعلام نتیجه نهایی آزمون دکتری وزارت بهداشت

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/YAyW
نظرتان را بنویسید