آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ

آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ali

آموزشگاه آرایشگری زنانه رز سرخ دوره های آموزش آرایشگری را با بهره گیری از بهترین اساتید، به روز ترین تجهیزات آموزشی و مناسب ترین قیمت ها، در سطوح مبتدی و پیشرفته برگزار می کند. تمام دوره های آموزش آرایشگری زنانه به صورت کاملا عملی، مناسب با نیاز بازار کار و با ارائه مدرک رسمی فنی و حرفه ای در انتهای دوره می باشد. بعد از اتمام دوره ها پشتیبانی نامحدود تا زمان حرفه ای شدن شما انجام می گیرد. هدف رز سرخ جلب رضایت حداکثری هنرجویان و کارآموزان است و به همین جهت ورود قدرتمند شما به بازار کار را تضمین می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره رایگان راه اندازی کسب و کار، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

آموزش خدمات مو

مهم ترین نکته در آموزش خدمات مو، به روز بودن اساتید این رشته است. زیرا مدل های کوتاهی، شینیون و رنگ مو همواره در حال تغییر هستند. به همین جهت آموزشگاه آرایش زنانه رز سرخ از مجرب ترین و به روز ترین اساتید در زمینه خدمات مو بهره می برد. کلاس های آرایشگری مو شامل طیف گسترده ای از خدمات مانند: آموزش رنگ و مش، آموزش صافی و احیای مو(ریباندینگ)، آموزش شینیون مو، آموزش کوتاهی مو و …. می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دوره مدنظر خود کلیک کنید.

آموزش خدمات پوست

خدمات پوست یکی از پرکاربردترین خدمات در آرایشگاه ها می باشد. کلاس های خدمات پوست به شکل کاملا متنوع و کاربردی در آموزشگاه رز سرخ برگزار می شود. آموزش خدمات پوست در آموزشگاه رز سرخ شامل : خدمات میکرونیدلینگ، آموزش میکروبلیدینگ ابرو، آموزش میکرونیدلینگ، آموزش تتوی بدن و …. می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دوره آرایشگری مدنظر خود کلیک کنید.

آموزش خدمات گریم و میکاپ

اصلی ترین خدمات یک آرایشگاه مربوط به گریم و میکاپ است. دوره های مبتدی مخصوص کسانی است که هیچ تجربه ای در زمینه میکاپ ندارند و دوره های پیشرفته برای میکاپ کارهاست که تمایل به یادگیری مدل های جدید و میکاپ های حرفه ای دارند. بعد از شرکت در دوره های گریم و میکاپ و گرفتن مدرک فنی و حرفه ای می توانید به عنوان مدرس این رشته ها هم فعالیت کنید.

آموزش خدمات ناخن

کاشت و طراحی ناخن یکی از پرطرفدار ترین لاین ها در تمام سالن های آرایشگری می باشد. لازمه آموزش خوب در این زمینه، استفاده از مربیان خلاق و خوش ذوق می باشد. رز سرخ از خلاق ترین و به روز ترین مربیان برای آموزش کاشت و طراحی ناخن استفاده می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا مشاوره برای کسب و کار روی دوره مدنظر خود کلیک کنید.

آموزش خدمات اکستنشن

خدمات اکستنشن از جمله خدماتی است که نیاز به آموزش حرفه ای و مرحله به مرحله دارد. آموزشگاه رز سرخ با به کارگیری مواد مصرفی با کیفیت و آموزش دقیق و درست، مطابق با سرفصل های فنی و حرفه ای این خدمات را ارائه می دهد. خدمات اکستنشن شامل آموزش اکستنشن مو، آموزش اکستنشن مژه، آموزش لیفت مژه و آموزش لیفت ابرو می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر روی دوره مدنظر خود کلیک کنید.

لینک مرجع https://rosesorkh.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Om1E
نظرتان را بنویسید