معرفی کسب و کارهای اینترنتی ایران

معرفی کسب و کارهای اینترنتی ایران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
ali

امروزه در دنیای شلوغ اینترنت تبلیغات و معرفی خدمات یا محصولات کسب و کارهای اینترنتی یکی از مهم‌ترین اقدام‌های هر مجموعه‌ای به شمار می‌رود.

در وب سایت‌های متنوع می‌توانید کسب و کار خود را معرفی کنید و از این طریق مشتریان بسیاری بدست آورید.

اما همواره شرکت‌ها به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند و در وب سایت نت چین این شانس را خواهید داشت تا به این مهم برسید و پروفایل مشتریان خود را ارتقا دهید.

تصویر صفحه اصلی نت چین

تصویر صفحه اصلی نت چین

در ادامه نحوه ثبت کسب و کار خود در وب سایت نت چین را توضیح می‌دهیم.

ثبت نام رایگان کسب و کارهای اینترنتی

تمامی بیزینس های اینترنتی ایران به صورت رایگان می‌توانند در وب سایت نت چین ثبت نام کنند. لازم به ذکر است که پروفایل کاربری شما همواره رایگان خواهد بود و برای ثبت شدن وب سایت خود هیچگاه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنید.

با وارد شدن به سایت و ایجاد حساب کاربری، از طریق داشبورد می‌توانید سایت خود را اضافه کنید. در این رابطه شما را راهنمایی می‌کنیم.

تکمیل اطلاعات اصلی

بخش اول مربوط به اطلاعات تکمیلی مانند نام کسب و کار شما، دسته بندی، توضیحات، شماره تماس، آدرس سایت، فعالیت شغلی در زمینه دیگر است.

مانند تصویر زیر:

نام شرکت/ فروشگاه و ... : نام شرکت خود را در این بخش وارد کنید (ترجیحا کوتاه)

زمینه فعالیت و زیر دسته: با توجه به فعالیت خود انتخاب نمائید. مثال: وب سایت باما - زمینه فعالیت خدماتی - زیر دسته خودرو

توضیحات: شما مجاز هستید که در این بخش تا 1000 کاراکتر اضافه کنید. لطفا در این بخش هیچ گونه لینکی وارد نکنید! (فضای مناسبی برای این کار درنظر گرفته‌ایم☺)

شماره تماس: موبایل و تلفن دفتر یا منزل مجاز است.

آدرس سایت: حتما با پروتکل Http یا Https وارد نمائید. (مثال: Https:netchain.ir)

فعالیت شغلی: شما مجاز هستید که کسب و کار اینترنتی خود را در سه دسته بندی دیگر به کاربران بالقوه خود معرفی نمائید. به عنوان مثال، اگر در زمینه سئو، تبلیغات گوگل، تولید محتوا و طراحی سایت فعالیت دارید، یکی از این موارد به عنوان فعالیت اصلی و 3 زمینه دیگر به عنوان فعالیت شغلی اضافی وارد می‌شود. در صورتی که فعالیت دیگری انجام نمی‌دهید، این بخش را تغییر ندهید.

2. اطلاعات تکمیلی

در این بخش اطلاعات تکمیل کننده کسب و کار مانند استان و شهر محل فعالیت، ایمیل، شعار، آدرس شبکه‌های اجتماعی، تعداد کارکنان، سال تاسیس، سازمان والد یا زیرمجموعه و تخفیف وجود دارند.

استان و شهر محل فعالیت: به صورت انتخابی هستند.

ایمیل بیزینس/شخصی: در زمان وارد کردن ایمیل دقت کنید، چون از این طریق با شما ارتباط میگیریم.

آدرس صفحه اینستاگرام: ویژه پلن تبلیغاتی نت چین

برای وارد کردن سایر شبکه های اجتماعی مجاز هستید.

تعداد نفرات کسب و کار شما: لطفا فقط عدد وارد کنید

سال تاسیس: لطفا فقط عدد وارد کنید

سازمان والد/سازمان‌های زیرمجموعه: در صورتی که کسب و کار شما زیر نظر سازمانی فعالیت می‌کند یا اینکه سازمان‌ها یا کسب و کارهای دیگر زیر نظر شما فعالیت دارند، آنها را در این بخش وارد کنید. مثال: دیجی کالا (والد سایت‌های دیجی استایل، دیجی نکست، دیجی جت و ...). در صورتی که زیرمجموعه یا والد سازمانی نیستید، این بخش را خالی بگذارید.

تخفیف: تخفیف را با درصد یا مبلغ مشخص کنید. مثال: تا 30 درصد یا 50000 تومان تخفیف برای خرید اول.

3. لوگو و آدرس (مدیا)

این بخش شامل لوگو، آدرس و موافقت با قوانین سایت نت چین می‌شود.

لوگو: لطفا عکس با کیفیت بارگذاری کنید.

آدرس کسب و کار: آدرس را به صورت دقیق بنویسید، در صورتی که خدمات شما کاملا اینترنتی است، می‌توانید به شهر بسنده کنید.

موافقت با شرایط و قوانین سایت: لطفا تیک این گزینه را برندارید.

4. تکمیل

در این بخش می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را ثبت نمائید و منتظر باشید تا توسط نت چین تائید شود. در صورتی که نیاز به موردی بود با شما ارتباط گرفته خواهد شد.

خدمات تبلیغاتی نت چین

علاوه بر مواردی که در بالا توضیح دادیم، شما می‌توانید کسب و کار اینترنتی خود را نیز در نت چین تبلیغ کنید. پلن‌های متنوعی برای شما درنظر گرفته‌ایم تا بتوانید تعداد مشتریان بیزینس خود را افزایش دهید.

تمام تلاش ما این است تا هزینه تبلیغات را در کمترین حالت ممکن نگه داریم تا تمامی کسب‌وکارهای ایرانی امکان استفاده از این خدمات را داشته باشند.

البته باید بدانید که برای تائید شدن تبلیغات شما، لازم است یک سری شرایط را ایجاد نمائید.

تبلیغات جستجو

این کمپین تبلیغاتی مربوط به دسته بندی‌های وب سایت می‌باشد که می‌‌توانید با تهیه آن کسب و کار خود را به مشتریان بالقوه معرفی نمائید. با خرید این پلن می‌توانید در جایگاه بالایی در سایت دیده شوید و همچنین این امکان را خواهید داشت تا بک لینک فالو نیز دریافت نمائید.

می‌توانید اطلاعات دقیق‌تر را در صفحه هزینه تبلیغات نت چین مطالعه نمائید.

تبلیغات محصولات/خدمات

این پلن مربوط به صفحه داخلی شرکت شماست. شما می‌‌توانید 3 مورد از خدمات یا محصولات خود را به مشتریان بالقوه‌تان معرفی کنید. اگر فرض کنیم شما یک سایت فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ دارید، می‌توانید خدمات خود از جمله سئو، ایمیل مارکتینگ و تبلیغات را ارائه کنید.

تبلیغات اونت یا رویداد

این کمپین مربوط به رویدادهای شناخته شده و معروف است که در زمان‌های مختلف سال روی می‌دهند. به عنوان مثال، ثبت نام لاتاری. لازم است چند روز قبل از شروع رویداد با ما ارتباط بگیرید تا از تبلیغات اونت استفاده نمائید. فراموش نکنید که برای اجاره بخش اونت لازم است که رویدادی شناخته شده و مهم به کسب و کار شما مرتبط باشد.

حرف آخر

در صورتی که پیشنهاد یا انتقادی از نت چین دارید، حتما در این صفحه یا در وب سایت اعلام نمائید. تمام تلاش ما این است تا شما مشتریان و کاربران از خدمات ما راضی باشید و این شانس را داشته باشیم تا راهنمای مناسبی برای شما باشیم.

لینک مرجع https://netchain.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LQlp
نظرتان را بنویسید