زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش مدتی بعد از فرآیند ثبت نام متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد ، کارت ورود به جلسه داوطلبان را بر روی سایت منتشر می کند . کارت ورود به جلسه یکی از مدارک الزامی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می باشد . با توجه به برگزاری آزمون ارشد 99 در تاریخ 2 و 3 مرداد ، پیش بینی می شود که کارت ورود به جلسه در هفته آخر تیر ماه منتشر شود .


کلیه داوطلبانی که در آزمون کارشناسی ارشد 99 شرکت می کنند باید مدارکی را به همراه خود داشته باشند ، از جمله این مدارک کارت ورود به جلسه است که یکی از شرایط حضور در آزمون کارشناسی ارشد می باشد و به همراه نداشتن آن موجب محرومیت از شرکت در جلسه آزمون ارشد می شود .

کارت ورود به جلسه حاوی اطلاعاتی نظیر مشخصات ثبت نامی داوطلب ( نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، شماره داوطلبی و گروه آزمایشی ) ، زمان و محل برگزاری آزمون می باشد ، بنابراین داوطلبان می بایست در مهلت زمان مقرر به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و نسبت به چاپ کارت خود اقدام نمایند ، به همین دلیل در ادامه مقاله به توضیح زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 99 می پردازیم .


زمان دریافت کارت ورود به جلسه کارشناسی ارشد 99
علاقه مندان به شرکت در آزمون کارشناسی ارشد اعم از دوره های روزانه ، شبانه ، پیام نور ، غیر انتفاعی و پردیس خودگردان و همچنین آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد باید چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند و با کلیک بر روی دریافت کارت ورود به جلسه 99 ، در صورت نداشتن مغایرتی با اصل اطلاعات خود ، نسبت به چاپ کارت اقدام نمایند .

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد هر ساله طی اطلاعیه های مختلف از سوی سازمان سنجش به اطلاع داوطلبان می رسد . با توجه به اینکه زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد که در ابتدا قرار بود در فروردین ماه باشد ، به علت شیوع بیماری کرونا به تعویق افتاده است و در روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 2 و 3 مرداد ماه 99 برگزار می شود ، لذا پیش بینی می شود زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد 99 اواخر تیر ماه 99 خواهد بود .

با توجه به اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد هنوز به صورت دقیق اعلام نشده به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد از زمان دقیق آغاز این فرایند مطلع شوند .



مشاوره زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99
داوطلبان در بازه زمانی مشخص فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود ( شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ) کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 را دریافت کنند . چنانچه داوطلبانی در چند گروه آزمایشی ( اصلی و شناور ) متقاضی شرکت در آزمون هستند باید کارت ورود به جلسه را به صورت جداگانه برای هر گروه آموزشی پرینت بگیرند و به همراه خود داشته باشند .

اگر داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ، متوجه وجود خطایی در اطلاعات ثبت نامی خود شود ، باید در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ویرایش برخی از اطلاعات خود اقدام نماید . سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را هم زمان با تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه فراهم کرده است ، بنابراین داوطلبانی که مغایرتی با اطلاعات خود مشاهده می کنند باید قبل از پرینت کارت نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند .

داوطلبان می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخ هر گونه سوال خود در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 99 را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنند .

سوالات متداول

1- تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه ارشد چه زمانی است ؟
زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد که به محض اطلاع در متن مقاله درج می شود .

2- آیا امکان ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود دارد ؟
بله ، همان طور که در مقاله اشاره شد ، همزمان با آغاز توزیع کارت ورود به جلسه امکان ویرایش برخی از اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان فراهم می شود .

3- آیا برای داوطلبانی که در دو رشته اصلی و شناور  ثبت نام کرده اند ، دو کارت ورود به جلسه منتشر می شود ؟
بله ، متقاضیان ثبت نام رشته های اصلی و شناور دارای دو شماره داوطلبی هستند که باید در تاریخ ذکر شده در متن مقاله برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند .

منبع : زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/38Qx
نظرتان را بنویسید