مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبانی که اسامی آن ها در ردیف پذیرفته شدگان دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 می باشد ، باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز جهت شرکت در جلسه مصاحبه حاضر شوند . مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر سال فهرست مدارک لازم برای مصاحبه را در سایت azmoon.org منتشر می کند .


ارائه مدارک کامل و معتبر در جلسه مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد به موفقیت داوطلبان در کسب بهترین نمره مصاحبه کمک شایانی می کند . داوطلبانی که مرحله آزمون کتبی را با موفقیت پشت سر گذاشته و پس از اعلام نتایج انتخاب رشته به یک یا چند واحد دانشگاهی برای مصاحبه دعوت شده اند ، می بایست با آماده کردن مدارک لازم برای مصاحبه دکتری 99 ، خود را برای حضور در این رویداد مهم آماده نمایند .

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد هر ساله لیست مدارک مصاحبه را در سایت azmoon.org منتشر می کند و هر داوطلب باید برای اطلاع از مدارک مورد نیاز ، اطلاعیه ها را دنبال کند . از آنجا که نمره مصاحبه با داشتن تاثیر 50 درصدی نقش مهمی را در پذیرش داوطلبان دکتری دانشگاه آزاد ایفا می کند ، در این مقاله مدارک مورد نیاز برای شرکت در جلسه مصاحبه دکتری آزاد 99 ذکر شده است .


مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99
بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 ، آن دسته از داوطلبانی که توانسته اند حدنصاب دعوت به مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد را در واحد های انتخابی خود کسب کنند ، باید نسبت به تکمیل مدارک مورد نیاز خود برای حضور در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اقدام نمایند . در حال حاضر نتایج انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 99 منتشر نشده است ، در نتیجه اطلاع دقیقی از مدارک مصاحبه دکتری این دانشگاه در دسترس نیست . اما با توجه به اطلاعیه های سال گذشته پیش بینی می شود مدارک زیر برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 مورد نیاز باشد :

مدارک مورد نیاز برای مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99
مدارک الزامی    مدارک اختیاری
اصل شناسنامه و کارت ملی    مدرک زبان انگلیسی معتبر
تصویر مدرک کارشناسی و ریز نمرات مقطع مذکور    تصویر مقالات ( درصورت انتشار مقاله ) و کتب ( ترجمه یا تالیف )
تصویر مدرک کارشناسی ارشد و ریز نمرات مقطع مذکور

( درصورت اتمام تحصیلات این مقطع )

مدارک مربوط به شرکت در جشنواره و مسابقات بین المللی و المپیاد های معتبر
یک نسخه از پایان نامه کارشناسی ارشد

( در صورت دفاع از پایان نامه )

تصویر مدارک مربوط به اختراع ثبت شده
     تصویر مدارک و احکام مربوط به جشنواره های علمی معتبر


علاوه بر مدارک ذکر شده ، لازم است متقاضیان قبل از مراجعه به واحد مربوطه نسبت به تکمیل فرم اطلاعات اولیه اقدام و فرم تکمیل شده را به همراه مدارک بالا به همراه داشته​ باشند .

"در صورت تغییر در مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "


مشاوره برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99
در سال های گذشته شیوه برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد تغییرات فراوانی داشته است . به عنوان مثال در سال 98 مصاحبه دکتری به صورت متمرکز و در استان تهران برگزار شد ، یعنی داوطلبانی که حد نصاب نمره قبولی واحدهای دانشگاه آزاد شهرهای مختلف را کسب کرده بودند باید به استان تهران آمده و در جلسه مصاحبه شرکت می کردند . همچنین شرکت در جلسه مصاحبه دکتری رایگان نبوده و داوطلبان می بایست برای هر کد رشته محلی که قصد شرکت در مصاحبه آن را دارند ، هزینه جداگانه ای پرداخت کنند .

در راستای خبر رسانی دقیق و معتبر ، مرکز مشاوره تحصیلی هیوا خبرهای مربوط به برگزاری مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد 99 از جمله زمان ، هزینه ، شرایط شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد و... را به صورت جامع از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات داوطلبان در خصوص مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد پاسخ دهند .


سوالات متداول

1- برای شرکت در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد باید چه مدارکی را فراهم کرد ؟
فهرست مدارک ضروری و امتیازآور مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد در اطلاعیه های سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود که داوطلبان می توانند برای اطلاع از این مدارک به متن مقاله مراجعه نمایند .

2- آیا برای شرکت در مصاحبه همه رشته محل های دکتری آزاد باید هزینه پرداخت کرد ؟
بله . طبق متن مقاله برای شرکت در مصاحبه دکتری از سوی دانشگاه آزاد مبلغی تعیین می شود که داوطلبان باید برای مصاحبه هر کدرشته محل پذیرفته شده ، هزینه تعیین شده را پرداخت نمایند .

3- آیا ارائه مدرک زبان انگلیسی در مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد الزامی است ؟
خیر . طبق اطلاعیه های مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد ارائه مدرک زبان انگلیسی در جلسه مصاحبه الزامی نیست اما امتیاز ویژه ای دارد که سایر مدارک امتیاز آور در متن مقاله ذکر شده است .

منبع : مدارک مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/1ZWP
نظرتان را بنویسید