زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه

زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
متقاضیان ورود به حوزه های علمیه خواهران و برادران باید برای پذیرش نهایی در مدارس مورد نظر ، مراحل تعیین شده برای پذیرش ، از جمله آزمون و یا مصاحبه را با موفقیت طی کنند . آزمون ورودی حوزه های علمیه خواهران و برادران سال 99 در بازه زمانی تیر ماه برگزار خواهد شد .

مراکز مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه معمولا هر ساله برای مقاطع مختلف مدارس کشور ، اقدام به پذیرش محصل علوم دینی و فقهی می کنند . ثبت نام و برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه برادران و خواهران سال 99 - 1400​ به صورت مجزا و در بازه های زمانی متفاوت انجام می شود .

معمولا زمان برگزاری آزمون ورودی حوزه های علمیه از سوی مدیریت سنجش و پذیرش حوزه های علمیه خواهران و برادران تعیین شده و به داوطلبان متقاضی هر گروه اطلاع رسانی می شود . داوطلبان پس از اطلاع از زمان برگزاری آزمون مقطع خود می توانند برنامه ریزی لازم را انجام داده و برای شرکت در آزمون آماده شوند . از این رو به منظور اطلاع رسانی به داوطلبان ، در ادامه این مقاله زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران و خواهران سال تحصیلی 99 - 1400 را ارائه داده ایم .


زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران 99 - 1400
داوطلبان متقاضی تحصیل در حوزه های علمیه بردران ، برای پذیرش در مقطع مورد نظر باید نخست در آزمون ورودی سطح مورد تقاضا خود شرکت کرده و پس از موفقیت در این آزمون وارد مدارس تعیین شده شوند . داوطلبان باید بلافاصله پس از نام نویسی در پذیرش سال 99 - 1400​ با اطلاع از زمان برگزاری آزمون ، خود را برای شرکت در امتحان ورودی مقطع مدنظر آماده کنند .



 معمولا در هر دوره از نام نویسی حوزه های علمیه ، معاونت آموزش و مدیریت سنجش و پذیرش حوزه علمیه برادران همزمان با انتشار اطلاعیه ثبت نام جزئیات تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه برادران را نیز مشخص می کند . طبق دفترچه راهنمای ثبت نام حوزه علمیه 99 ، آزمون ورودی تمامی مقاطع حوزه علمیه برادران سال تحصیلی 99 - 1400 روز جمعه مورخ 20 تیر ماه ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد .



 آزمون ورودی حوزه علمیه برادران 99 ، 20 تیر ماه برگزار می شود 



داوطلبان علاقه مند به تحصیل در حوزه های علمیه ، می توانند در مهلت تعیین شده با اطلاع از شرایط لازم برای نام نویسی در پذیرش حوزه های علمیه برادران اقدام کنند .

زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه خوهران 99
حوزه های علمیه خواهران هر ساله در سطح 2 ( عمومی ) ، سطح 3 ( عالی ) و سطح 4 ( تخصصی ) ، در مدارس علمیه سراسر کشور محصل می پذیرند . داوطلبان متقاضی شرکت در پذیرش سطح 2 حوزه های علمیه خواهران سال تحصیلی 99 - 1400 نیازی به شرکت در آزمون نداشته و پذیرش این دسته از داوطلبان بر اساس سوابق تحصیلی و مصاحبه شفاهی انجام می شود .



 معمولا هر ساله تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه خوهران از سوی مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران تعیین شده و به داوطلبان اطلاع رسانی می شود . طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی این مرکز آزمون حوزه علمیه خوهران 99 - 1400​ ، روز شنبه مورخ 28 تیر ماه برگزار خواهد شد . پیش از این قرار بر این بوده که آزمون خرداد ماه برگزار شود .



 آزمون ورودی حوزه علمیه خواهران 99 ، 28 تیر ماه برگزار می شود



داوطلبان علاقه مند به تحصیل در حوزه های علمیه ، می توانند در مهلت تعیین شده با اطلاع از شرایط لازم برای نام نویسی در پذیرش حوزه های علمیه خواهران اقدام کنند .


اگر پس از مطالعه مقاله تاریخ برگزاری آزمون حوزه علمیه 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .




سوالات متداول

1- آزمون ورودی حوزه علمیه برادران چه زمانی برگزار می شود ؟
زمان برگزاری این آزمون معمولا از سوی سنجش و پذیرش حوزه علمیه برادران تعیین می شود که به محض مشخص شدن در این مقاله اعلام می شود .

2- آیا پذیرش تمامی مقاطع حوزه های علمیه خوران از طریق برگزاری آزمون انجام می شود ؟
خیر . همانطور که در این مقاله اشاره شده متقاضیان سطح 2 حوزه های علمیه خوهران نیازی به شرکت در آزمون ندارند .

3- آزمون حوزه علمیه خواهران چه زمانی برگزار می شود ؟
زمان برگزاری این آزمون معمولا از سوی مدیریت پذیرش حوزه علمیه خواهران تعیین می شود که به محض مشخص شدن تاریخ در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان برگزاری آزمون حوزه علمیه
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8Z3m
نظرتان را بنویسید