تعویق آزمون تیزهوشان

تعویق آزمون تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
آزمون مدارس تیزهوشان هر ساله در پایه هفتم و دهم برگزار می شود و متقاضیان می بایست چند روز قبل از برگزاری این آزمون اقدام به دریافت کارت ورود به جلسه نمایند . طبق آخرین اعلام سازمان پرورش استعداد های درخشان ، آزمون تیزهوشان 99 - 1400 در خرداد 99 برگزار خواهد شد اما این احتمال وجود دارد زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان به خاطر گسترش شیوع کرونا و به تعویق بیفتد .


 مرکز ملی پرورش استعداد های درخشان و دانش پژوهان جوان هر سال اقدام به ثبت نام دانش آموزان مستعد برای تحصیل در مدارس تیزهوشان می کند . ثبت نام دانش آموزان در پایه ششم به هفتم ( دوره اول متوسطه ) و نهم به دهم ( دوره دوم متوسطه ) صورت می گیرد .

آزمون تیزهوشان پایه هفتم صرفا شامل سوالات استعداد تحلیلی یا هوش می باشد اما سوالات آزمون تیزهوشان پایه دهم شامل سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است . افرادی که ثبت نام خود را در بازه ثبت نام آزمون تیز هوشان انجام داده اند می بایست چند روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند .

اگرچه سازمان پرورش استعداد های درخشان زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان 99 - 1400 را در خرداد 99 اعلام کرده است ، ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی طولانی مدت مدارس ، برگزاری این آزمون به تعویق بیفتد . در این مقاله به جزئیات تعویق زمان برگزاری آزمون تیزهوشان در پایه هفتم و دهم و تاریخ دقیق برگزاری آزمون تیزهوشان 99 - 1400​ می پردازیم . 


تعویق برگزاری آزمون تیزهوشان 99 - 1400
پذیرش دانش آموز در پایه هفتم مدارس تیزهوشان صرفا با شرکت در آزمون سنجش هوش و استعداد مدارس تیزهوشان بوده و آزمون تیزهوشان پایه دهم شامل سوالات استعداد تحلیلی و استعداد تحصیلی است . با انتشار دفترچه آزمون تیزهوشان 99 - 1400 ، زمان برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان در اردیبهشت ماه اعلام شد اما به دلیل شیوع ویروس کرونا ، زمان برگزاری این آزمون به تعویق افتاد و به خرداد ماه موکول گردید .

هم چنین به دلیل در خواست بالای متقاضیان ثبت نام آزمون تیزهوشان 99 - 1400​ ، مهلت مجددی برای ثبت نام این آزمون برای پایه هفتم و دهم تا 17 اردیبهشت ماه اعلام شد . با توجه به شرایط کنونی ، احتمال به تعویق افتادن دوباره آزمون تیزهوشان و برگزاری آن در تیر ماه 99 و حتی اعلام مهلت مجدد نیز برای ثبت نام آزمون تیزهوشان وجود خواهد داشت .

*** آزمون تیزهوشان 99 – 1400 هفتم و دهم در خرداد ماه 99 برگزاری خواهد شد . به محض اعلام دقیق تاریخ این آزمون ،  و یا به تعویق افتادن آن ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد . ***


هم چنین ثبت نام تکمیل ظرفیت مدارس تیزهوشان برای پایه هفتم به هشتم هر ساله در مرداد ماه صورت می گیرد که با توجه به پیشامد های اخیر ممکن است به تعویق بیفتد . برای اطلاعات بیشتر درباره ثبت نام آزمون تکمیل ظرفیت تیزهوشان هفتم به هشتم توصیه می کنیم به مقاله زیر رجوع نمایید .


توصیه می کنیم برای اطلاع از آخرین آخبار تعویق برگزاری آزمون های مدارس تیزهوشان عضو کانال تلگرام مدارس تیزهوشان هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس تیزهوشان هیوا را دنبال کنید . هم چنین در صورت وجود هرگونه سوال می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا در تماس باشید . 




سوالات متداول

1-  آزمون سنجش هوش تیزهوشان ششم به هفتم در چه تاریخی برگزار می شود ؟
زمان برگزاری آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان ششم به هفتم در خرداد ماه خواهد بود که به محض اعلام زمان دقیق برگزاری آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

2- آزمون سنجش هوش تیزهوشان نهم به دهم در چه تاریخی برگزار می شود ؟
زمان برگزاری آزمون سنجش هوش مدارس تیزهوشان نهم به دهم در خرداد ماه خواهد بود که به محض اعلام زمان دقیق برگزاری آن در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

3- آیا تاریخ برگزاری آزمون تکمیل ظرفیت هشتم مدارس تیز هوشان مشخص شده است ؟
خیر . زمان ثبت نام این آزمون در مرداد ماه خواهد بود و به محض اعلام تاریخ برگزاری  آزمون تکمیل ظرفیت هشتم مدارس تیز هوشان این مقاله به روزرسانی می شود .

منبع : تعویق آزمون تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7Z9j
نظرتان را بنویسید