چگونه یک لوگوی صنعتی حرفه ای طراحی کنیم؟

چگونه یک لوگوی صنعتی حرفه ای طراحی کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

 یک لوگوی صنعتی مدرن می تواند به عنوان خلاصه ای بصری برای کسب و کار شما و آنچه که نشان می دهد باشد. از آنجایی که لوگوی شما اغلب اولین نقطه تماسی است که مردم با برند شما دارند، طراحی یک لوگوی خوب بسیار مهم است. به نایک، مک دونالد یا مرسدس بنز فکر کنید. احتمالاً می توانید هنگام خواندن نام آنها، لوگوی آنها را در ذهن خود به تصویر بکشید. یک لوگوی خوب با یک شرکت و محصول آن مترادف می شود. ما به نحوه و نکات طراحی لوگو مدرن و صنعتی عالی خواهیم پرداخت – اما ابتدا، با دقت بیشتری به این موضوع خواهیم پرداخت که چرا داشتن یک لوگوی خوب بسیار مهم است. برای دریافت معاملات جدید تولید و تکرار تجارت - همه در یک مکان آماده هستید؟

 چرا یک لوگوی خوب مهم است؟

 نام تجاری خوب به ویژه برای مشاغل صنعتی که تازه شروع به کار کرده اند و سعی می کنند مشتریان بیشتری جذب کنند بسیار مهم است. لوگوی شما بر روی همه چیز از کارت ویزیت گرفته تا ساختمان ها به نمایش در می آید. این می تواند به طور ماهرانه ای ارتباط برقرار کند که شما چه کسی هستید و چه چیزی را به مردم می فروشید. این لوگو را توسط طراح bo_rad بگیرید: لوگوی Swirl دارای تصویری از یک غذای نرم در سمت چپ نام است، سفید روی صورتی تند. طراحی این لوگو ساده است و بلافاصله به شما می گوید که چه چیزی فروخته می شود. بلافاصله می توانید ببینید که این شرکت ماست منجمد می فروشد. رنگ و طراحی فونت نیز لحنی عجیب و سرگرم کننده دارد و بیننده را تشویق می کند تا آن احساسات را با این برند شناسایی کند.

 آرمکده در زمینه طراحی لوگو شرکتی و صنعتی سابقه درخشانی دارد.

 لوگوی شما نقطه تماسی ایجاد می کند که هویت برند شما را منتقل می کند و به مردم یادآوری می کند که شما چه کسی هستید، علیرغم سیل تصاویر مرتبط با تبلیغات که روزانه تجربه می کنند. یک لوگوی خوب طراحی شده می تواند: ‌ به شما کمک می کند تا زمانی که زمان محدودی برای متقاعد کردن کسی برای توجه دارید، متمایز شوید به مردم کمک کنید تا شما را به خاطر بسپارند تا زمانی که به چیزی که می فروشید نیاز دارند، در ذهن خود باشید یک لوگو لزوماً نباید خنده دار یا غیرعادی باشد، فقط قابل تشخیص باشد - مانند این لوگو برای یک شرکت انرژی که توسط مون لایتر طراحی شده است: چگونه یک لوگو صنعتی مدرن طراحی می کنید؟ 

هر فرآیند طراحی لوگو مراحلی مشابه موارد زیر را دنبال می کند:

 درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید هویت برند خود را تعریف کنید درباره طرح خود تحقیق کنید و رقابت را دنبال کنید سبک طراحی و لوگوتایپ خود را انتخاب کنید رنگ و تایپوگرافی را انتخاب کنید لوگوی خود را در برند کلی خود ادغام کنید در ابتدا، کار ایجاد یک لوگو بیشتر استراتژیک است. شما بیشتر از طراحی، مفهوم سازی و برنامه ریزی انجام خواهید داد. درک کنید که چرا به یک لوگو نیاز دارید در اینجا هنرمند و نویسنده آنتونیا گش در مقاله ای یک لوگوی تجاری را توصیف می کند:

 «...لوگوی خود را به عنوان تصویر نمایه دوستیابی خود در نظر بگیرید. این چیزی است که باعث می شود مردم علاقه مند شوند و سعی کنند بیشتر در مورد شما بیاموزند (یا انگشت خود را به چپ بکشید زیرا برای آنها نیستید). لوگوی شما کمک می کند تا اولین برداشت قاتل را ایجاد کند. آنها را کنجکاو می کند تا بیشتر در مورد اینکه چه کسی هستید و چه می کنید، بدانند. هویت برند خود را مشخص کنید درباره اینکه چه چیزی برند شما را تعریف می کند، سؤال بپرسید – زیرا پاسخ های شما به شکل گیری لوگوی شما کمک می کند:‌ پیام اصلی شما چیست؟ چه چیزی کسب و کار شما بهتر از دیگران انجام می دهد؟ طرفدار کدام اصول اخلاقی هستید؟ ‌ برای مثال تصور کنید که صاحب یک شرکت سیمان هستید. شما می خواهید مردم بدانند که محصول شما سخت، بادوام است و می تواند در آزمون زمان مقاومت کند. شما می خواهید این پیام را منتقل کنید که پشت کار خود ایستاده اید. این اصول می توانند خود را به یک لوگوی مینیمالیستی وام دهند. ساده، مستحکم، خوش ساخت و بدون هیچ گونه زواید - درست مانند محصول یک شرکت سیمان. لوگو ممکن است شبیه این طراحی RedLogo باشد: مسابقه را طراحی و جستجو کنید در وب‌سایت‌های طراحی لوگوهای شرکت‌های مشابه خود را مرور کنید و ببینید چه چیزی شما را الهام می‌بخشد. طراحی لوگو را ندزدید، اما ببینید دیگران چه کاری انجام می دهند که احساس می کنید پیام درست را منتقل می کند. همچنین به غلبه بر رقابت کمک می کند.

 به سوالات زیر پاسخ دهید: شرکت های بزرگتر در زمینه شما چه می کنند؟ طرح های آنها چگونه است؟ آیا می گویند از کجا الهام گرفته اند؟ این مرحله همچنین می تواند شامل ساخت تابلوی خلق و خو، برگزاری جلسات طوفان فکری و قرار دادن خود به جای مخاطب باشد. اگر می توانید، گروه های متمرکز را بیاورید و ببینید چه می گویند. سبک طراحی و لوگوتایپ خود را انتخاب کنید سبک و نوع لوگویی که انتخاب می کنید کمک زیادی به انتقال احساس برند شما می کند. برای یک لوگوی صنعتی مدرن، باید به جای چیزهای پیچیده یا شیک، مینیمال تر و تمیزتر باشید. برخی از لوگوتایپ های رایج عبارتند از: حروف یا مونوگرام. این لوگوها معمولا فقط از حروف مانند حروف اول شرکت استفاده می کنند. H&M یک نمونه بارز است. علامت های کلمه یا لوگوتایپ.

 از نام شرکت به عنوان لوگو استفاده کنید و روی تایپوگرافی جالب تمرکز کنید. تصاویر یا نمادها. از یک نماد قابل تشخیص برای لوگوی شرکت استفاده کنید. به نایک فکر کنید. لوگوهای انتزاعی یک نماد انتزاعی کاملاً جدید برای استفاده برای یک برند ایجاد کنید. ‌ دیگر انواع رایج مورد استفاده عبارتند از علائم و نشان های ترکیبی که نمادها و حروف جالب را با هم ترکیب می کنند. لوگوهای مدرن اغلب از فضای سفید یا خالی استفاده می کنند، فونت هایی با تزئینات کمی دارند و از طرح های ساده استفاده می کنند. به عنوان مثال، این لوگو را که توسط artsigma طراحی شده است، در نظر بگیرید: یک لوگوی متناقض با انتظارات مردم ممکن است به شما کمک کند که برجسته شوید - به ویژه در فضای صنعتی. پیام برند شما مهمتر از انجام کاری است که دیگران انجام می دهند، بنابراین هنگام طراحی لوگو به آن فکر کنید. رنگ ها و تایپوگرافی را انتخاب کنید برخی از رنگ ها حالات و احساسات خاصی را منتقل می کنند. مغز انسان قبل از هر چیز رنگ را پردازش می کند و بسیاری از شرکت ها با لوگوی خود از آن بهره می برند. مک دونالد از روانشناسی رنگ در لوگوی خود برای الهام بخشیدن به شادی و تحریک اشتها استفاده می کند. هنگام انتخاب رنگ برای طراحی خود، به احساساتی که می خواهید القا کنید فکر کنید.

 آیا قدرت است؟ استحکام؟ ناهمواری؟ رنگ می تواند ارتباط زیادی برقرار کند، بنابراین از آن غافل نشوید. فونتی که استفاده می کنید پیام ظریفی را در مورد برند شما نیز منتقل می کند. یک فونت اسکریپت چرخشی می تواند فانتزی و پیچیده به نظر برسد. فونت های Sans Serif برای ظاهری مدرن تر عالی هستند. فونت های نمایشی تایپوگرافی و نمادها را ترکیب می کنند تا چیزی بسیار شیک و متفاوت ایجاد کنند. لوگوی خود را در برند خود ادغام کنید هنگامی که مفاهیم و ترجیحات خود را دریافت کردید، می توانید لوگوی خود را ایجاد کرده و آن را در طراحی برند خود ادغام کنید. می توانید از ابزار سازنده لوگو استفاده کنید، یک طراح استخدام کنید یا با یک آژانس خلاق تماس بگیرید تا دیدگاه خود را زنده کنید. سپس آن را روی تابلوها، کارت‌های ویزیت، نام تجاری ای

میل و هر جای دیگری که منطقی است قرار دهید. آیا برای طراحی لوگوی چشمگیر برای کسب و کار خود آماده اید؟ هنگام طراحی لوگو: ابتدا ایده های خود را طوفان فکری کنید. به هویت برند فکر کنید، چرا به یک لوگو نیاز دارید و در مورد شما چه می گوید. سعی کنید یک تابلوی خلق و خو بسازید و از افراد مختلف بازخورد بگیرید. به سراغ عناصر طراحی بروید. رنگ ها، فونت ها، طرح و لوگوتایپ خود را با دقت انتخاب کنید. بسته الهام بخش خود را به طرح نهایی تبدیل کنید. می‌توانید به سراغ یک متخصص حرفه‌ای بروید یا از ابزار سازنده لوگو استفاده کنید تا خودتان آن را بسازید. لوگوی خود را در برندسازی خود ادغام کنید. آن را روی همه چیز بگذارید. شما می خواهید مردم فوراً لوگوی شما را با کسب و کار شما مرتبط کنند. پس از انجام مراحل بالا، باید یک لوگوی صنعتی مدرن عالی داشته باشید که جاودانه، منحصر به فرد و به یاد ماندنی باشد. برجسته خواهد شد و توجه مردم را بدون زرق و برق جلب می کند و هویت برند شما را منعکس می کند.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/7oxQ
نظرتان را بنویسید