چگونه یک لوگوی شخصی طراحی کنیم؟ (قسمت دوم)

چگونه یک لوگوی شخصی طراحی کنیم؟ (قسمت دوم)
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
طراح گرافیک

روی کاری که انجام می دهید تمرکز کنید

اگر نام شما دقیقاً منبع الهام نیست، سعی کنید با تمرکز بر کاری که انجام می دهید به جای اینکه چه کسی هستید، ایده های خود را کشف کنید. به جمع بندی بهترین لوگوهای طراحی شخصی ما نگاهی بیندازید، و ممکن است متوجه شوید که بسیاری از طراحان از تصاویر قلم یا مداد استفاده می کنند تا خود را به عنوان طراح معرفی کنند.

 

اما نشان دادن کاردستی شما در قالب لوگو می تواند یک چالش باشد زیرا طراحان عمدتاً در مفاهیم و ایده های خلاقانه کار می کنند. اگر همه یک ابزار هنری مانند خودکار یا مداد را به لوگوی طراح گرافیک خود اضافه کنند، دنیای بسیار خسته کننده ای خواهد بود. خوشبختانه، همیشه مجبور نیستید که ناخن را مستقیماً به سر بکوبید.

 

کاری که شما انجام می دهید فراتر از عمل خلق کردن است - همچنین به آنچه می سازید نیز مربوط می شود. به عنوان مثال، اگر در طراحی چاپ تخصص دارید، لوگوی شما می تواند از تصاویر کاغذ یا جوهر استفاده کند. اگر استعداد شما طراحی مسطح با حس طنز عجیب و غریب است، پس لوگوی شخصی شما باید مطابقت داشته باشد. یا شاید شما از آن دسته طراح هایی هستید که هرگز ضرب الاجل را از دست نمی دهید - می توانید یک ساعت یا تقویم را به کار ببرید.

برای اطلاعات بیشتر به این لینک مراجعه کنید:

https://bit.ly/374MDuK

 

حتی نیازی نیست مستقیماً از زندگی حرفه ای خود خارج شوید. ایده "کاری که انجام می دهید" می تواند به علایق یا سرگرمی های شخصی شما برسد. فقط مراقب باشید که آنقدر تمرکز را از پیام خود دور نکنید که باعث سردرگمی مخاطب شود. برای مثال، یک طراح که همچنین باله می رقصد، لزوماً نمی خواهد از یک جفت دمپایی باله برای لوگوی شخصی خود استفاده کند، زیرا ممکن است مخاطب فکر کند که او یک استودیو رقص را اداره می کند یا باله تدریس می کند. اما او ممکن است یک روبان اضافه کند تا به زندگی خود به عنوان یک رقصنده اشاره کند بدون اینکه اجازه دهد پیام او را تحت الشعاع قرار دهد.

 

از دیگران بپرسید که درباره شما چه فکری می کنند

نگه داشتن آینه و تجزیه و تحلیل خود همیشه آسان نیست، بنابراین یک قدم به عقب بردارید و از افرادی که به آنها اعتماد دارید نظر بخواهید. هنگامی که سعی می کنید به یک بازنمایی بصری از شخصیت خود دست پیدا کنید، توانایی دیدن خودتان به گونه ای که دیگران شما را می بینند دارایی ارزشمندی است.از دوستان و خانواده خود بخواهید فهرستی از کلماتی که فکر می کنند بهترین توصیف شما هستند تهیه کنند، سپس نتایج را مقایسه کنید و ببینید کدام ویژگی بیشتر ظاهر می شود. این احتمال وجود دارد که وقتی با مشتریان بالقوه ملاقات می کنید، این ویژگی هایی است که آنها نیز در شما خواهند دید، بنابراین طراحی لوگوی شخصی شما باید این ویژگی ها را در خط مقدم قرار دهد.وقتی شک دارید، آن را شبیه خودتان کنیدآن را شبیه خود کنیدیک راه عالی برای ایجاد یک هویت بصری شخصی این است که از ظاهر فیزیکی خود ایده بگیرید. منظور ما استفاده از عکسی مانند یک مشاور املاک یا هر چیز دیگری نیست، اما یک تصویر یا کاریکاتور از خودتان می تواند راهی آسان برای تقویت هویت شما باشد.اگر مایل نیستید صورت زیبای خود را در جلو و مرکز قرار دهید، پس سعی کنید ظاهر خود را تنها به یک یا دو ویژگی برجسته جدا کنید. به عنوان مثال، ما تعداد زیادی از چهره‌ها و عینک‌ها را در طرح‌ها در آرم‌های شخصی برتر مشاهده کردیم.به چه نوع ظاهر شخصی معروف هستید؟ کراوات خوش شانس شما، جفت کفش مورد علاقه شما، حتی خالکوبی که در دانشگاه انجام دادید، همگی می توانند منبع الهام باشند. کمی وقت بگذارید و دلایلی را که دوست دارید آنطور که لباس می پوشید بپوشید را در نظر بگیرید. آیا شما به سمت یک طرح رنگ خاص جذب می شوید؟ آیا چیزی برای خال خالی دارید؟ بهترین ویژگی تی شرت مورد علاقه شما چیست؟ پاسخ به این سوالات می تواند طراحی لوگوی شخصی شما را مشخص کند.آن لمس دست ساز را به آن بدهیداگرچه این روزها طراحی گرافیک عمدتاً روی رایانه انجام می شود، گاهی اوقات خوب است که به ریشه های خود بازگردید و ایده های خود را با دست و با یک مداد و کاغذ قدیمی خوب ترسیم کنید. این نه تنها فرآیند خلاقیت شما را آزاد می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا ایده‌هایتان جریان پیدا کند، بلکه به شما این فرصت را می‌دهد که کمی روی پروژه تاثیر شخصی بگذارید.مطمئناً، در نهایت باید طرح خود را به یک تصویر برداری تبدیل کنید تا بتوانید از آن در وثیقه خود استفاده کنید، اما ممکن است متوجه شوید که ظاهر دست ساز با سبک خاص برند شما مطابقت دارد. به عنوان مثال، بسیاری از طراحان دوست دارند تصاویری که با دست طراحی شده اند یا قلم خود را ترکیب کنند تا به لوگوی خود آن حس منحصر به فرد را ببخشند.فقط به خاطر داشته باشید که چیزی به نام بیش از حد شخصی بودن وجود دارد. ممکن است بخواهید از استفاده از امضای واقعی خود اجتناب کنید، زیرا ممکن است در آینده به مشکلات امنیتی برای شما منجر شود.مفهوم خود را اصلاح کنیدهنگامی که یک ایده اولیه به دست آوردید که از آن راضی هستید، وقت آن است که آن مفهوم را پرداخت کنید. این کار هرگز به اندازه این که اجازه دهید مغزتان با ایده ها کار کند، سرگرم کننده نیست، اما این تنها راه برای زنده کردن لوگوی شخصی شماست.اصول اولیه را به خاطر بسپاریدقوانین طراحی از پنجره بیرون نمی روند فقط به این دلیل که لازم نیست نگران باشید که شخص دیگری کار شما را رد کند. همان اصولی که هنگام طراحی لوگوی ایده آل کسب و کار اعمال می شود، هنوز هم در هنگام ایجاد لوگو برای خود اعمال می شود. به یاد داشته باشید به:مخاطب هدف خود را در نظر بگیریدآن را نسبتاً ساده نگه داریدفقط روی یک یا دو ایده خاص تمرکز کنیدتعادل مناسب را حفظ کنیدروندها را به جای دنبال کردن آنها تنظیم کنیدحواستان به روانشناسی شکل، فونت و رنگ باشداز فضای منفی به نفع خود استفاده کنیدسعی کنید همیشه سبز باشیداین یکی از موارد ضروری است که باید برای هر لوگوی به خاطر بسپارید، اما به خصوص هنگام ایجاد لوگوی خود به یاد داشته باشید. فقط به این دلیل که هر بار که می بینید یک ترند جدید ظاهر می شود، لوکس تغییر طرح خود را دارید، به این معنی نیست که باید این کار را انجام دهید. هویت برند شما لباسی نیست که هر بار که می خواهید ظاهری جدید داشته باشید، بتوانید به آن بپردازید.برای اولین بار، تغییر نام تجاری همیشه پرهزینه است. هر بار که لوگوی خود را تغییر می‌دهید، وثیقه چاپی استفاده نشده بیشتری با ظاهر قدیمی‌تان است که باید آن را در سطل بازیافت (یا سطل زباله، اگر یک شرور Captain Planet هستید) بیندازید. این هزینه ای است که شما نمی خواهید به عنوان یک طراح حرفه ای بخورید. نه تنها این، بلکه می تواند به آگاهی برند شما آسیب برساند، اگر دائماً ایده آنچه نام تجاری خود را نشان می دهد تغییر دهید.به آینده برند خود فکر کنید و اینکه چگونه می خواهید در ده سال نمایندگی داشته باشید. از آنجا که حتی اگر مطمئناً برند خود را در طول یک دهه توسعه خواهید داد، بذرهایی که اکنون می کارید، طرح های آینده شما را مشخص می کند. حتی بهترین بازطراحی‌های لوگو تا کنون قوی‌ترین عناصر را از گذشته برند خود نگه می‌دارند، بنابراین برای یافتن نوع طراحی که می‌خواهید در سال‌های آینده بر اساس آن بسازید، وقت بگذارید.از اینکه آن را به همان اندازه که هستید عجیب و غریب کنید نترسیدطراحی لوگوی شخصی شما باید دقیقاً همین باشد - شخصی - پس وقت خود را برای ایجاد هویت برند که تصویری نادرست از شما و استعداد شما است تلف نکنید. حرفه ای بودن به این معنی نیست که باید لذت را از شخصیت خود حذف کنید. این فقط به این معنی است که شما باید به مخاطبان خود نشان دهید که آنچه را که برای انجام کار لازم است دارید.لوگوی شخصی شما می تواند به اندازه شما خلاق یا خنده دار یا عجیب باشد. به هر حال، مشتریان آینده شما در نهایت با شما ملاقات خواهند کرد، بنابراین اگر لوگوی شما محافظه کارانه و کلاسیک است، اما شما پر سر و صدا و عجیب و غریب هستید، آنها را به یک حلقه تبدیل می کند. نه تنها این، بلکه انواع مشتریانی را که دمدمی مزاجی شما را جلب می کنند، از دست خواهید داد.پشت طرحی که فکر می کنید مشتریان آینده شما می خواهند ببینند، پنهان نشوید. درعوض، وارد هویت برند خود شوید و اجازه دهید شخصیت شما از طریق آن بدرخشد.برای داشتن چندین پیش نویس خشن برنامه ریزی کنیدهیچ کس هرگز انتظار ندارد که در اولین تلاش یک لوگو را به طور کامل دریافت کند، اما ممکن است متوجه شوید که پیش نویس های خشن تری نسبت به معمول برای یک طراحی شخصی ایجاد می کنید، به خصوص اگر بدترین منتقد خود باشید. ممکن است مشتری نداشته باشید که از بالای شانه شما نگاه می کند، اما از نظر فنی مشتری هستید... و نمی توانید از خود فرار کنید.وقتی برای مشتری کار می کنید، معمولاً یک کتاب برندینگ یا یک راهنمای سبک برای کار دارید. وقتی روی یک پروژه شخصی کار می کنید، اغلب در همان زمان برندسازی می کنید، به این معنی که به فضای بیشتری برای آزمایش نیاز دارید.فقط این واقعیت را بپذیرید که چندین پیش نویس خشن خواهید داشت - به همین دلیل است که ایده خوبی است که ابتدا با مداد و کاغذ کار کنید. روی تمام ایده های خود، چه خوب و چه بد، کار کنید تا زمانی که احساس کنید به چه سمتی می خواهید بروید.برند رنگ خود را انتخاب کنیدهر برندی، چه بزرگ و چه کوچک، می تواند از برندینگ رنگ ثابت بهره مند شود. شما باید بفهمید که چه رنگی به شما می آید، که اگر از آن دسته افرادی هستید که کمد لباس، دکوراسیون منزل و اتومبیل شما همگی در یک رنگ خاص هستند، کار آسانی است. اما برای بقیه ما که Power Rangers نیستیم، پیدا کردن چیزی که کار می کند کمی سخت تر است.رنگ مورد علاقه شما محل خوبی برای شروع است، اما الهام از هر جایی می تواند باشد. می‌توانید رنگ لوگوی خود را با چشم‌ها، سنگ تولد یا حتی غذای مورد علاقه‌تان هماهنگ کنید. انتخاب شما همچنین می‌تواند ناشی از نوع احساساتی باشد که می‌خواهید از مخاطبان خود برانگیزید یا نوع تصویری که می‌خواهید برند شما ارائه دهد.به خاطر داشته باشید که به دلایل چاپ، باید رنگ پنتون را انتخاب کنید تا از ثبات رنگ در کارهای چاپ اطمینان حاصل کنید.برای مواقعی که نمی توانید رنگی چاپ کنید، لوگوی شما هنگام چاپ با جوهر تمام مشکی نیز باید خوب به نظر برسد. به همین دلیل، قبل از شروع آزمایش با رنگ ها، ابتدا مطمئن شوید که سیاه و سفید کار می کنید.در پایان ارزیابی کنیدارزیابی محصول نهایی شما زمانی که مشتری خود هستید می تواند مشکل باشد. شما نمی توانید دقیقاً یک جلسه برای ارائه لوگوی خود به خودتان برگزار کنید. هیچ کس دیگری نمی تواند شست نهایی را به شما بدهد.با این حال، می‌توانید با دادن کمی زمان به آن قبل از تصمیم‌گیری نهایی، شرایط ارائه طرح را بسازید. حداقل، شما می خواهید روی آن بخوابید. اما اگر می توانید یک هفته کامل به خودتان فرصت دهید.سعی کنید لوگوی خود را به طور عینی ارزیابی کنید - مهم نیست که چقدر یک طرح را دوست دارید اگر با برند شما کار نمی کند. به خلاصه خلاقیت خود مراجعه کنید و خود را در قبال اهدافی که برای پروژه تعیین کرده اید مسئول بدانید. و هرگز ضرری ندارد که از یک دوست یا همکار مورد اعتماد قبل از نهایی کردن طرح خود بازخورد بخواهید.

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yZ46
نظرتان را بنویسید