دریافت فیش حقوقی با موبایل

دریافت فیش حقوقی با موبایل
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
افراد برای دریافت فیش حقوقی خود در ابتدای هر ماه می توانند به راحتی با موبایل اقدام نمایند. این امر با دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی هریک از سازمان های مختلف که هر شخص از آن ارگان حقوق دریافت می کند عملی خواهد شد. افراد می توانند با نصب برنامه مورد نظر خود بدون مراجعه حضوری فیش حقوقی خود را مشاهده کنند.





هر سازمانی که در کشور زیر نظر وزارت کار، گارگران خود را که مشمول قانون کار می شوند را بیمه کرده است دیگر آنان پس از بازه زمانی که می بایست سپری شود مستمری بگیر می شوند و پس از دریافت حقوق مستمری خود در ابتدای هر ماه نیازمند این هستند که بتوانند ریز دستمزد و کسورات دریافتی فیش حقوقی خود در همان ماه را مشاهده نمایند. 

بیمه شدگان دیگر در محیط کاری به صورت فیزیکی و غیر حضوری قرار داد کاری ندارند و با کارفرما نیز در ارتباط نیستند و ارگانی که در آن قبلا مشغول به کار بوده اند نمی تواند برای آنان فیش حقوقی صادر و در اختیار مستمری بگیران قرار دهد. از این رو افراد می توانند با دانلود و نصب اپلیکیشن های موجود که سازمان های مختلف در اختیار کاربران خود قرار داده اند این امر را امکان پذیر کرده و می توانند فیش حقوقی خود را با موبایل مشاهده کنند.

مستمری بگیران با استفاده از نرم افزار دریافت فیش حقوقی  مرتبط با سازمانی که از آن حکم بازنشستگی خود را دریافت کرده اند فیش حقوقی خود را با موبایل مشاهده نمایند. کاربران با مطالعه مقاله ذیل می توانند از نحوه دریافت فیش حقوقی با موبایل برای کاربران صندوق کشوری، بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی و سازمان نیروهای مسلح مطلع شوند.




دانلود برنامه دریافت فیش حقوقی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی به منظور دانلود مستقیم نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایند.



نرم افزار فیش حقوقی سازمان تامین اجتماعی
نویسنده: سایت دینا
حجم: 25.7 مگابایت
منبع: tamin.ir
دانلود فایل


بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی برای دریافت نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی نیز می توانند از سایت tamin.ir جهت دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایند.



حتما بخوانید: فیش حقوقی بازنشستگان تامین اجتماعی


نحوه مشاهده فیش حقوقی سازمان تامین اجتماعی با موبایل
بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی پس از دانلود و نصب نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی بر روی گوشی خود می توانند به راحتی فیش حقوقی دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه مشاهده فیش حقوقی از این اپلیکیشن آورده شده است .



پس از نصب نرم افزار فیش حقوقی تامین اجتماعی، صفحه ذیل برای افراد به نمایش در می آید.







افراد می بایست در این صفحه گزینه مستمری بگیر انتخاب و با وارد نمودن کد ملی و شماره مستمری در این صفحه می توانند فیش حقوقی تامین اجتماعی خود را مشاهده نمایند.



بیشتر بخوانید: فیش حق بیمه تامین اجتماعی




دانلود برنامه دریافت فیش حقوقی صندوق کشوری
کاربران صندوق کشوری به منظور دانلود مستقیم نرم افزار فیش حقوقی کشوری برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی کشوری برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و برنامه فیش حقوقی کشوری برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایند.



برنامه فیش حقوقی کشوری
نویسنده: سایت دینا
حجم: 6.2 مگابایت
منبع: dl.cspf.ir
دانلود فایل


کاربران صندوق کشوری برای دریافت برنامه فیش حقوقی صندوق کشوری می توانند از سایت dl.cspf.ir جهت دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: فیش حقوقی فرهنگیان


نحوه مشاهده فیش حقوقی کاربران صندوق کشوری
حقوق بگیران صندوق کشوری می توانند پس از دانلود و نصب برنامه  فیش حقوقی صندوق کشوری بر روی گوشی خود به راحتی فیش حقوقی دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه مشاهده فیش حقوقی کشوری از اپلیکیشن  آن آورده شده است .



افراد پس از ورود به نرم افزار فیش حقوقی صندوق کشوری، صفحه ذیل را مشاهده می کنند که ابتدا می بایست اگر ثبت نام ندارند اطلاعات مورد نیاز وارد نموده و ثبت نام شوند.







از قسمت ورود کاربران می توانند برای دریافت فیش حقوقی خود اقدام نمایند که در تصویر ذیل قابل مشاهده می باشد.







کاربران پس از ثبت نام می بایست در این صفحه کد ملی و کلمه عبور خود را وارد نموده و فیش حقوقی خود را مشاهده نمایند.



بیشتر بخوانید: فیش حقوقی صندوق بازنشستگان فولاد


دانلود نرم افزار دریافت فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح
مستمری بگیران سازمان نیرو های مسلح به منظور دانلود مستقیم نرم افزار فیش حقوقی نیرو های مسلح برای اندروید و ورود با موبایل به این اپلیکیشن، می توانند بر روی لینک دکمه ( دانلود اپلیکیشن فیش حقوقی نیرو های مسلح برای اندروید ) در کادر زیر کلیک کرده و نرم افزار فیش حقوقی نیرو های مسلح برای اندروید را مستقیما دانلود و بر روی گوشی اندروید خود نصب نمایند.



نرم افزار فیش حقوقی نیرو های مسلح
نویسنده: سایت دینا
حجم: 9.6 مگابایت
منبع: esata.ir
دانلود فایل


نیرو های مسلح برای دریافت نرم افزار فیش حقوقی لشکری می توانند از سایت esata.ir جهت دانلود این اپلیکیشن اقدام نمایند.



بیشتر بخوانید: فیش حقوقی بازنشستگان


نحوه مشاهده فیش حقوقی سازمان نیرو های مسلح
نیرو های مسلح می توانند پس از دانلود و نصب برنامه  فیش حقوقی لشکری بر روی گوشی فیش حقوقی خود را دریافت کنند. در ادامه راهنمای تصویری نحوه مشاهده فیش حقوقی لشکری با نرم افزار موبایلی آورده شده است.



نیرو های مسلح می بایست ابتدا با استفاده از کد 13 رقمی شناسایی خود ثبت نام کنند.







افراد پس از ثبت نام در این صفحه با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود می توانند فیش حقوقی خود را مشاهده نمایند.







به این صورت کاربران این نرم افزار به راحت می توانند فیش حقوقی خود را با موبایل دریافت کنند.



در ادامه بخوانید: بیمه تامین اجتماعی



سوالات متداول


1- پیش از دریافت فیش حقوقی با موبایل می بایست اقدام خاصی صورت گیرد؟
برای دریافت فیش حقوقی با موبایل تنها می بایست نرم افزار مرتبط را دانلود و نصب کنید که در متن مقاله کامل آورده شده است.


2- اطلاعات مورد نیاز برای دریافت فیش حقوقی با موبایل چیست؟
افراد بسته به اطلاعاتی که هریک از برنامه ها از کاربر در خواست می کنند می بایست اطلاعات وارد نموده و فیش حقوقی دریافت نمایند که در متن مقاله بیان شده است.


3- پس از دریافت فیش حقوقی با موبایل دیگر نیاز به مراجعه حضوری نیست؟
خیر، افراد به راحتی می توانند فیش حقوقی خود را با موبایل دریافت و نیاز به مراجعه حضوری دیگر ندارند که در متن مقاله نحوه مشاهده فیش حقوقی با موبایل آورده شده است.

منبع : دریافت فیش حقوقی با موبایل
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QPq0
نظرتان را بنویسید