زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد پس از بررسی فرم انتخاب رشته متقاضیان رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد ، نتایج نهایی این مرحله را در بازه زمانی مشخصی که معمولا در شهریور ماه است به اطلاع داوطلبان می رساند . اطلاع به موقع از زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 باعث تسریع در روند ثبت نام داوطلبان در رشته محل های قبولی خواهد شد . 



داوطلبانی که با شرکت در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 نسبت به اولویت بندی رشته محل های مورد علاقه خود اقدام نموده اند می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد وضعیت قبولی خود را مورد بررسی قرار داده و در صورت پذیرفته شدن به دانشگاه محل قبولی مراجعه نمایند .

نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 معمولا همزمان با نتایج نهایی کنکور ارشد سراسری و از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود . البته این امر بر اساس تصمیمات سازمان سنجش بوده و ممکن است امسال به صورت مجزا از سایت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد نیز اعلام شود . به همین دلیل در ادامه مقاله قصد داریم به بررسی زمان اعلام نتایج نهایی انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 1400 بپردازیم .



زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
سال گذشته به دلیل شیوع بیماری کرونا در کشور ، کلیه فرایندهای کنکور کارشناسی ارشد به تعویق افتاد و داوطلبان دانشگاه آزاد و سراسری ، نتایج نهایی خود را به صورت هم زمان در سایت سازمان سنجش مشاهده کردند . اما امسال با تئجه به زمان برگزاری و انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد 1400 ، پیش بینی می شود نتایج نهایی انتخاب رشته داوطلبان ارشد در شهریور ماه منتشر و بر روی سایت سنجش به نشانی sanjesh.org قرار گیرد .





نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد .



به داوطلبان توصیه می شود برای اطلاع به موقع از تمامی فرآیندهای کنکور کارشناسی ارشد 1400 عضو کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و اطلاعیه ها را دنبال نمایند .

بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد





بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400
هر ساله بعد از اعلام نتایح نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 کارنامه ای حاوی وضعیت داوطلب در هر یک از رشته محل های انتخابی او منتشر شده و بر روی سایت azmoon.org قرار می گیرد . داوطلبان با بررسی کارنامه نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می توانند از رتبه اکتسابی خود در هر رشته محل مطلع شده و وضعیت قبولی یا عدم قبولی خود را تحلیل نمایند .

متقاضیان از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد که در مقاله زیر به توضیح آن پرداخته شده است می توانند سوالات و اعتراضات خود را مطرح کرده و پاسخ سوالات خود را از طریق همین سامانه دریافت نمایند .



بیشتر بخوانید: سامانه الکترونیکی درخواست دانشگاه آزاد











با توجه به این که امکان درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته کارشناسی ارشد برای داوطلبان دانشگاه آزاد وجود ندارد تنها متقاضیانی در این مرحله موفق خواهند بود که دچار اشتباهات رایج در انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد نشده و اولویت بندی انتخاب های خود را بر اساس فاکتورهای علاقه ، هزینه ، مسیر و کیفیت انجام داده باشند .

داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 از خدمات مشاوره تحصیلی هیوا بهره مند شده و پاسخ سوالات خود را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا دریافت نمایند .

در ادامه بخوانید: اشتباهات رایج در انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- زمان اعلام نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد 1400 کی اعلام می شود ؟
نتایج نهایی انتخاب رشته کنکور ارشد دانشگاه آزاد احتمالا در شهریور ماه منتشر شود که به محض اعلام در متن مقاله قرار می گیرد .




2- داوطلبان دانشگاه آزاد چگونه می توانند به نتایج نهایی ارشد اعتراض کنند ؟
امکان اعتراض به نتایج نهایی ارشد دانشگاه آزاد وجود ندارد ، اما با توجه به متن مقاله از طریق سامانه الکترونیکی درخواست های دانشگاه آزاد می توانید سوالات خود را ثبت نمایید .




3- نتایج کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 1400 در چه سایتی اعلام می شود ؟
معمولا نتایج کنکور ارشد دانشگاه آزاد و سراسری به طور همزمان از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

منبع : زمان اعلام نتایج نهایی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Q970
نظرتان را بنویسید