ماسک‌های 3 لایه پزشکی شامل چه بخش هایی است؟

ماسک‌های 3 لایه پزشکی شامل چه بخش هایی است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

ماسک سه لایه پزشکی برای جلوگیری و محافظت از فرد در مقابل آلودگی ها و باکتری ها و بیماری های ویروسی کاربرد دارد و از نفوذ گرد و غبار و عوامل بیماری زا به مجرای تنفسی جلوگیری می کند.

ماسک های پزشکی در لایه های متعدد تولید می شوند برای مثال به صورت سه لایه، چهار لایه و پنج لایه های سه بعدی و یا ماسک های سه لایه ساده ی کش دار در انواع برند ها در تمام جهان ساخته و مصرف می شود. ماسک سه لایه پزشکی در مراکز درمانی، کارگاه های تولید کننده غذا مانند آشپزخانه ها، کارگاه های بهداشتی، نانوایی، شیرینی پزی و برای هر کسی که به طریقی با مواد و وسایل بهداشتی و درمانی و غدایی سرو کار دارد، کاربرد دارند.

ماسک سه لایه پزشکی قابلیت فقط یکبار مصرف را دارند و بعد از مصرف باید آن را دور بیندازید چون استفاده دوباره از آن بسیار خطرناک می باشد و ممکن است موجب بروز بیماری در مصرف کننده شود.

شرکت بهنام طب دو لاین از خط تولید خود را به تولید این ماسک ها اختصاص داده است و از طریق کادر مجرب و باتجربه خود انواع ماسک ها را در رنگ های سبز و آبی تولید و به عموم عرضه می نماید.

ماسک سه لایه پزشکی, ماسک سه لایه, ماسک 3 لایه


 

ماسک سه لایه پزشکی چیست ؟

ماسک سه لایه پزشکی در این روزها که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است برای مقابله با آن و جلوگیری از ابتلا به بیماری های ویروسی، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. در واقع مهم ترین قدم برای جلوگیری از بیماری استفاده از ماسک با کیفیت و مرغوب است. ماسک سه لایه  از لحاظ مطمئن بودن توسط دانشمندان تایید شده است. ماسک سه لایه پزشکی به دلیل این که ساختار خاصی دارد از ورود و نفوذ ویروس و گرد و غبار و میکروب به مجرای تنفسی جلوگیری کرده و فرد را در برابر خطرات ناشی از ابتلا ایمن می کند.

ماسک سه لایه جراحی از الیافت دوخته نشده و فاقد بافت تولید شده و کیفیتش با توجه به کاربردی که دارد متفاوت است در واقع در طبقه ی ماسک های پزشکی قرار می گیرد. ماسک سه لایه جراحی توسط پرستاران در مراکز درمانی و بیمارستان ها و درمانگاه ها برای جلوگیری از انتقال بیماری های تنفسی مورد استفاده قرار می گیرد. از سال 1398 که ویروس کرونا در سراسر جهان رواج یافت استفاده از آن چند برابر شد.

ماسک صورت زمانی با کیفیت و مطمئن می باشد که بینی و دهان فرد را به طور کامل بپوشاند و مانع از ورود قطره های آب و ذرات در هوا به سیستم تنفسی فرد شود. در همین راستا شرکت بهنام طب انواع ماسک ها را تولید و به تمامی بیمارستان ها و داروخانه ها و آزمایشگاه ها و فروشگاه ها عرضه می نماید.

ماسک سه لایه پزشکی, ماسک سه لایه, ماسک 3 لایه

ماسک سه لایه چگونه ساخته شده و چه کاربردهایی دارد ؟

ماسک سه لایه پزشکی مرغوب دارای سه لایه می باشد که از مواد ذوب شده در بین پارچه هایی که بافته نشده است ساخته شده که این مواد ذوب شده مانند صافی عمل می کنند و از ورود ذرات جلوگیری می کنند. ماسک جراحی دارای چین خوردگی می باشد که دارای سه جزء است و این سه جزء برای این است که فرد آن را باز کرده و بتواند از این طریق همه ی دهان و بینی را پوشش بدهد.

در بالای ماسک گیره ای پلاستیکی وجود دارد که باید از آن برای فیکس و ثابت کردن ماسک روی بینی استفاده کنید. این ماسک ها در این اماکن کاربرد دارند: دندان پزشکی، مراکز درمانی، اتاق عمل، بیمارستان ها ، آزمایشگاه ها و اماکن عمومی برای جلوگیری از انتقال بیماری های تنفسی.

ماسک سه لایه پزشکی مرغوب می تواند حدود نود و پنج درصد از انتقال ویروس جلوگیری کند و حدود هشتاد درصد از انتقال باکتری. ماسک صورت تا هشتاد درصد از انتقال گرد و غبار و ذره های ریزی که در هوا معلق هستند نیز جلوگیری می کند.

ماسک جراحی و قیمت کلاه آکاردئونی در طرح و رنگ های مختلف تولید می شوند مانند صورتی و آبی و سفید و سبز و از سه طریق می توان آن ها را خریداری نمود، که داروخانه ها یا به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های معتبر وسایل پزشکی است. ماسک سه لایه بیشترین محبوبیت را دارد و با استفاده از کش در دور گوش محکم می شود و روی صورت قرار می گیرد. شرکت بهنام طب در جهت برداشتن قدمی در تندرستی و سلامت جامعه، به عرضه باکیفیت ترین ماسک ها در دو رنگ آبی و سبز نموده است.

نکته هایی درباره ی ماسک سه لایه پزشکی

استفاده از ماسک صورت مخصوصا در اماکنی که فاصله استاندارد اجتماعی رعایت نمی شود ضرورت دارد. استفاده از این ماسک کمک می کند تا زنجیره شیوع ویروس گسترده تر نشود و از انتقال بیماری از فرد مبتلا به فرد سالم تا حدود زیادی جلوگیری می کند. در ادامه نکته هایی که باید در استفاده از این ماسک ها رعایت کنید را به اختصار می گوییم.

ماسک سه لایه پزشکی تنها و تنها یکبار قابل استفاده است و بعد از هر بار استفاده باید دور انداخته شود. نباید این ماسک ها را در سطح شهر رها کرد بلکه باید آن را در سطل زباله انداخت تا از شیوع بیشتر پیشگیری شود. اگر فرد دیگری که حتی اطمینان دارید سالم است نباید هرگز از ماسک او به صورت مجدد استفاده کنید چون استفاده از ماسک شخص دیگر اصلا بهداشتی نیست و در صورت استفاده از آن باعث انتقال باکتری های دهانی می شود.

ماسک سه لایه پزشکی قابلیت شست و شو ندارد چون عمر این ماسک ها تنها یک روز است و نمی توان آن را دوباره استفاده کرد و دیگر کاربرد سابق خود را ندارد. اگر این ماسک ها را با مواد شوینده شست و شو دهید احتمال دارد که دچار آلرژی و حساسیت شوید چون بافت ماسک تغییر می کند و باعث حساسیت پوستی مانند قرمزی و خارش و… می شود.

شرکت بهنام طب سعی کرده ماسک ها و کاور کفش را در کیفیت بالا تولید کند تا حتی آن را در بیمارستان ها نیزعرضه کند چون در اتاق عمل ها برای این که پزشکان و کادر پزشکی در هنگام جراحی دچار بیماری های خفیف و یا جدی نشوند باید از ماسک های با کیفیت استفاده کنند.

تهیه ماسک سه لایه پزشکی

شما می توانید قیمت ماسک سه لایه پزشکی را به آسانی از داروخانه ها تهیه کنید و یا به صورت اینترنتی خرید کنید. شرکت بهنام طب از متریال های آنتی باکتریال و ملت بلون 25 گرمی خارجی استفاده کرده و انواع ماسک های جراحی را در جعبه های پنجاه تایی وکیوم کرده تا در دسترس عموم قرار بگیرند.

لینک مرجع https://www.behnamteb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LjWj
نظرتان را بنویسید