ویژگی های ابزار زنی نما

ویژگی های ابزار زنی نما
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

این بحث یک موضوع عام تر از جزئیات فنی را می طلبد. برای پاسخ به این سوال اینچنین تصور کنید که دو نما وجود دارد و سبک هردو نما پرجزئیات و به عنوان مثال اجرای نمای سیمان شسته می باشند.

سوال اینجاست که به نظر شما اگر فرض کنیم در یک نما سبک نما رومی اجرا شده باشد اما نه تقارنی وجود داشته باشد، نه سرستون و نه جزئیات مختلف طراحی و در آن سو، نمایی با جزئیات مختلف بهمراه سرستون ها و طراحی های متقارن وجود داشته باشد که این جزئیات به کمک ابزار زنی نما به خوبی و با ظرافت اجرا شده باشد.

به نظر شما بین این دو برای آن دسته از مشتریانی که به دنبال خرید یک ساختمان با نمای رومی هستند یا کلا به نمارومی علاقه دارند، کدام نما را بیشتر ترجیح می دهد؟

مسلما آن نما سیمانی که برمبنای اصول طراحی آن، یعنی تقارن، پیوستگی، تکرار، جزئیات و المان های موثر آن طراحی شده باشد و به کمک ابزار زنی نما دقیق تمامی جزئیات بخوبی پیاده سازی و اجرا شده باشد، مقبولیت بیشتری دارد تا آن نما که نه نمارومی است و نه نمایی باسبک دیگری.

 

پس این نکته نشان از ایجاد یک ارزش افزوده ای است که به کمک ابزار زنی نما بدست می آید و در نهایت باعث می شود که شما علاوه بر داشتن زیبایی منحصربفرد، یک ارزش افزوده ای را ایجاد کرده باشید که در هنگام فروش ساختمان بر روی راحتی فروش و قیمت آن هم اثرگذار خواهد بود.

این ویژگی یکی از مهم ترین نکاتی است که باید مدنظر قرار گیرد و می توان گفت یکی از مهم ترین دلیلی که اگر قرار است به سمت طراحی پرجزئیات یک نما یا دکوراسیون داخلی یک واحد آپارتمانی بروید، حتما قبل آن به نحوه ابزار زنی نما، جزئیات و هزینه نما توجه نمایید تا در نهایت بتوانید یک خروجی شکیل و قابل قبول را رقم بزنید.

جمع بندی

با توجه به کمبود اطلاعات در مورد روش ابزار زنی نما در سطح اینترنت و تخصصی بودن این موضوع، همچنین تقاضای فراوان علاقمندان به شناخت این روش، ما را بر آن داشت تا در این نوشتار به بررسی این موضوع بپردازیم.

براین اساس ابتدا به تعریف و توضیح کلی در مورد روش ابزار زنی نما پرداختیم. سپس به توضیح انواع روش های ابزار زنی نما موجود در بازارساختمان امروزی پرداختیم. و در نهایت پس از بررسی انواع کاربردهای روش ابزار زنی نما که امروزه در طرح های پرجزئیات بسیار کاربرد دارد، به مرور مهم ترین ویژگی های این روش و اثرگذاری آن بر روی به عنوان مثال یک بازسازی نما ساختمان پرداختیم.

جمیع این نکات در جهت این بوده است که به عنوان یک راهنمای ساده و عملی، شما را در انتخاب یک سبک نمای مناسب جهت طراحی نمای ساختمان شما همراهی کند.

لینک مرجع https://namasazanmoradi.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oDQL
نظرتان را بنویسید