زمان اعلام نتایج کنکور سراسری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
نتایج کنکور 1400 طی دو مرحله نتایج اولیه و نهایی در بازه های زمانی مختلف در سایت سنجش اعلام میشه که زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ، معمولا در مرداد ماه و نتایج نهایی کنکور هم تقریبا یک ماه بعد از تموم شدن زمان انتخاب رشته و در شهریور ماه اعلام میشه .



نتایج کنکور سراسری به صورت اینترنتی در سایت سازمان سنجش اعلام میشه و همه داوطلبایی که در این آزمون ثبت نام کردن می تونن برای دیدن نتایج آزمونشون در زمان مقرر وارد این سایت شده و با وارد کردن اطلاعات لازم نتایج اولیه و نهایی کنکور رو ببینن .

در زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری کارنامه اولیه برای داوطلبا صادر و در اون وضعیت در هر دوره و مجاز به انتخاب رشته بودن اونا مشخص میشه و داوطلبایی که طبق این کارنامه مجاز به انتخاب رشته میشن و فرم انتخاب رشته رو تکمیل می کنن منتظر مشاهده جواب نهایی کنکور 1400 هستن .

پس از اونجایی که خیلی از داوطلبا استرس نتایج کنکور 1400 رو دارن و پیگیر اطلاعیه های مختلف جهت اطلاع از زمان اعلام نتایج کنکور هستن ، ما در ادامه این مقاله در مورد زمان اعلام نتایج اولیه کنکور سراسری و تاریخ جواب انتخاب رشته کنکور توضیح دادیم . با ما همراه باشین .





زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1400
نتایج اولیه کنکور معمولا یک ماه بعد از زمان برگزاری آزمون در سایت سنجش اعلام میشه و داوطلبایی که در جلسه کنکور حضور داشتن می تونن در این زمان ، با وارد شدن به این سایت نتایج اولیه کنکور و کارنامه ای که برای اونا صادر شده رو ببینن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ، نتایج اولیه در شهریور ماه اعلام شد ، اما پیش بینی می کنیم زمان اعلام نتایج کنکور 1400 طبق روال سالای قبل در مرداد ماه باشه . البته می تونین عضو کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه زمان اعلام نتایج کنکور 1400 مشخص شد باخبر بشین .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه کنکور 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نتایج اولیه کنکور 1400
زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1400
نتایج نهایی کنکور هم معمولا تا یک ماه بعد از تموم شدن فرایند انتخاب رشته اون اعلام میشه و همه داوطلبایی که طبق کارنامه اولیه کنکورشون مجاز به انتخاب رشته بودن و در تاریخ مشخص شده فرم انتخاب رشته دانشگاه های سراسری رو پر کردن باید پیگیر اطلاعیه های سنجش جهت اطلاع از تاریخ اعلام نتایج کنکور 1400 باشن . 

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور ، نتیجه انتخاب رشته در مهر ماه اعلام شد ، اما پیش بینی میشه زمان اعلام نتایج کنکور 1400 طبق روال سالای گذشته در شهریور ماه باشه . با عضویت در کانال تلگرام کنکور تحصیلیکو به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج کنکور سراسری مطلع میشین .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 1400 مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید: نتایج نهایی کنکور 1400


زمان اعلام نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400
به دسته ای از رشته محل ها که برای پذیرش دانشجو علاوه بر کنکور سراسری اقدام به برگزاری آزمون عملی یا مصاحبه علمی عقیدتی هم می کنن ، رشته های دارای شرایط خاص گفته میشه که برای قبولی در این رشته ها تنها کسب رتبه خوب در کنکور ملاک نیست ، بلکه داوطلبایی که مجاز به انتخاب رشته شدن و حدنصاب دعوت به مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص رو کسب کردن تا چند برابر ظرفیت رشته انتخابی دعوت به مصاحبه میشن .

زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400
حدودا دو هفته بعد از تموم شدن مهلت انتخاب رشته کنکور سراسری ، اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته های دارای شرایط خاص از طریق سایت سازمان سنجش و یا دانشگاه های مذکور به داوطلبا اطلاع رسانی میشه .

سال گذشته به خاطر تعویق در زمان برگزاری کنکور سراسری ، نتایج اولیه مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص در مهر ماه اعلام شد ، اما پیش بینی میشه امسال این نتایج در مرداد ماه اعلام بشه برای همین پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به از تموم اطلاعیه های مربوط به نتایج رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 مطلع بشین .



به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج اولیه رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .



زمان اعلام نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400
داوطلبایی که با توجه به زمانبندی مصاحبه رشته های دارای شرایط خاص ، در مصاحبه این دانشگاه ها شرکت کردن بعد از برگزاری مصاحبه پیگیر اطلاعیه های سنجش هستن تا بتونن از تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 مطلع بشن .

نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور ، معمولا همزمان با نتایج نهایی کنکور سراسری اعلام میشه . سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری کنکور این نتایج در آبان ماه اعلام شد ولی پیش بینی میشه امسال این نتایج در شهریور ماه اعلام بشه .

اما چون هنوز تاریخ دقیق اعلام نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 مشخص نیست ، پیشنهاد می کنیم عضو کانال تلگرام کنکور سراسری تحصیلیکو باشین تا به محض اینکه خبری در این خصوص منتشر شد ، مطلع بشین .





به محض مشخص شدن زمان اعلام نتایج نهایی رشته های دارای شرایط خاص کنکور 1400 در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : اعلام نتایج رشته های با شرایط خاص کنکور
مشاوره اعلام نتایج کنکور 1400 
احیانا اگه بعد از اعلام نتایج کنکور سراسری متوجه اشتباهی در اطلاعات کارنامه اولیه مثل اعمال نشدن سهمیه کنکور ، اشتباه در محاسبه درصد و ... شدین و یا در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور از نتیجه آزمونتون راضی نبودین می تونین از طریق سیستم پاسخگویی سنجش اقدام به ثبت درخواستتون کنین . البته ثبت درخواست در سنجش ، باید بلافاصله بعد از اعلام نتایج کنکور 1400 در زمان های تعیین شده انجام بشه .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو هم آمادن تا به تموم سوالا و ابهامای شما در خصوص زمان اعلام نتایج کنکور 1400 پاسخ بدن . شما می تونین از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو با این کارشنا در ارتباط باشین و از تجربه اونا در این زمینه استفاده کنین .

در ادامه بخوانید : سیستم پاسخگویی سنجش


سوالات متداول


1- نتایج اولیه کنکور سراسری چه زمانی اعلام میشه ؟
این نتایج حدودا در مرداد ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج در این مقاله گفته شده .


2- نتایج کنکور سراسری در چه سایت اعلام می شه ؟
این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که لینک ورود به سایت در این مقاله گذاشته شده .


3- نتایج نهایی کنکور سراسری چه زمانی اعلام میشه ؟
این نتایج احتمالا در شهریور ماه اعلام میشه که زمان دقیق اعلام نتایج نهایی کنکور در این مقاله گفته شده .

منبع : زمان اعلام نتایج کنکور
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3W5Q
نظرتان را بنویسید