اعلام نتایج اولیه دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 حدودا یک ماه بعد از برگزاری آزمون در سایت سنجش منتشر میشه و همه داوطلبای آزمون دکتری ، باید برای دریافت کارنامه اولیه و دیدن جواب اولیه کنکورشون ، با اطلاعات ثبت نامیشون به این سایت برن تا از نمره و رتبه و وضعیت مجاز به انتخاب رشته بودن آزمون دکترا 1400 با خبر بشن .





همه داوطلبایی که تو آزمون دکتری 1400 شرکت کردن برای اطلاع از این که مجاز به انتخاب رشته شدن یا نه ، منتظر منتشر شدن کارنامه اولیه کنکور دکتری هستن تا بتونن زود تر از نتیجه خودشون با خبر بشن . از اونجایی که آزمون دکتری دانشگاه آزاد و سراسری با هم یکی بود نتایج هر دو این ها در یک کارنامه منتشر میشه .

از اونجایی که خیلی از داوطلبا نمی دونن این نتایج چه زمانی اعلام میشه و چطور باید اون رو ببینن به همین دلیل در این مقاله می خوایم در مورد زمان ، نحوه مشاهده و مراحل بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 1400 صحبت کنیم . با ما همراه باشین .





زمان اعلام نتایج اولیه دکتری 1400
کارنامه اولیه دکتری 1400 به صورت اینترنتی تو سایت sanjesh.org منتشر میشه و همه داوطلبایی که در کنکور دکتری 1400 شرکت کردن باید د ر زمان اعلام نتایج اولیه دکتری وارد این سایت بشن و نتیجه خودشون رو ببینن .

سال گذشته به دلیل تعویق در زمان برگزاری آزمون دکتری ، جواب اولیه دکترا اوایل شهریور ماه اعلام شد . اما احتمال می دیم که امسال نتایج اولیه دکتری طبق روال سال های گذشته در اردیبهشت ماه اعلام بشه . ولی به داوطلبا پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از اخبار دقیق زمان اعلام نتایج عضو کانال تلگرام دکتری تخصصی تحصیلیکو بشن .





به محض اینکه زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکترا مشخص بشه در این مقاله اطلاع میدیم .

بیشتر بخوانید : نتایج آزمون دکتری


نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری 1400
همون طور که گفته شد نتایج اویه آزمون دکتری به صورت اینترنتی در سایت سنجش اعلام میشه . شرکت کنندگان کنکور دکتری برای مشاهده اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 خودشون باید به این سایت برن و کارنامه خودشون رو دریافت کنن .

به طور خلاصه نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری 1400 :
ورود به سایت سازمان سنجش

انتخاب گزینه کارنامه و اعلام نتایج

وارد کردن اطلاعات خواسته شده 

دریافت کارنامه

راهنمای تصویری نحوه مشاهده نتایج اولیه دکتری 1400 :


ورود به سایت سازمان سنجش و انتخاب گزینه دکتری تخصصی 







تو این قسمت ، وارد لینک " پاسخنامه و کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری سال 1400 " بشین .








مشاهده نتایج با دو روش انجام میشه که تو تصویر زیر نشان داده شده .


 تو روش اول جستجو بر اساس مشخصات فردی انجام میشه ، این مشخصات شامل : شماره داوطلبی ، نام و نام خانوادگی ، شماره شناسنامه ، سال تولد و وارد کردن کد امنیتی هستش .

 تو روش دوم جستجو بر اساس وارد کردن شماره پرونده ، شماره شناسنامه و کد امنیتی انجام می شه .



 داوطلبایی که به اطلاعات خودشون دسترسی ندارن می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعات ثبت نامیشون رو بازیابی کنن .

بیشتر بخوانید : سیستم پاسخگویی سازمان سنجش







با انجام هر کدوم از این روش های بالا داوطلبا بعد از کلید روی عبارت " جستجو " می تونن کارنامه اولیه آزمون دکتری 1400 خودشون رو ببینن .

در تصویر زیر یک کارنامه تو رشته تربیت بدنی – رفتار حرکتی رو می بینین .




البته تصاویر مربوط به اعلام نتایج دکتری سال گذشتس در صورت تغییر در مشاهده نتایج ، این مقاله بروز رسانی میشه .

 برای اطلاع از جزئیات کارنامه دکتری می تونین مقاله زیر رو بخونین .

بیشتر بخوانید : توضیحات کارنامه آزمون دکتری


مرحله بعد از اعلام نتایج اولیه دکتری 1400
داوطلبایی که تو کارنامه اولیه دکتری خودشون در قسمت " وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره " عبارت " می باشید " رو دیدن ، با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری می تونن اقدام به انتخاب رشته دکتری کنن و منتظر اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری بشن ، تا تو  اون مشخص بشه که حد نصاب دعوت به مصاحبه رو آوردن یا نه .

با توجه به ادغام آزمون دکترا دانشگاه آزاد 1400 و سراسری ، داوطلبایی که تو کارنامه اولیه خودشون کد دسترسی به انتخاب رشته رو دریافت کردن ، می تونن با مطالعه دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، اقدام به تکمیل فرم انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد ، به صورت جداگانه تو سایت Azmoon.org کنن .

در ادامه بخوانید : راهنمای کامل انتخاب رشته دکتری

در صورت اشکال یا ابهامی تو انجام مراحل مشاهده اعلام نتایج آزمون دکتری ، می تونین با مشاورای مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو از طریق سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو ارتباط برقرار کنین تا نو همه مراحل شما رو راهنمایی کنن .



سوالات متداول


1-  نتایج اولیه آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد جدا از هم اعلام میشه ؟
 خیر ، همون طور که در این مقاله توضیح داده شد ، نتایج اولیه آزمون دکترا سراسری و دانشگاه آزاد با هم و از طریق کارنامه اولیه آزمون دکتری اعلام میشه .


2-  اگه برای مشاهده نتایج اولیه دکتری به اطلاعاتمون دسترسی نداشته باشیم ، چطور می تونیم کارنامه اولیه رو ببینیم ؟
 داوطلبا می تونن از طریق سیستم ارسال درخواست سازمان سنجش ، مجدد اطلاعاتشون رو بازیابی کنن که توضیحات بیشتر در این مقاله داده شده .


3- نتایج اولیه آزمون دکتری در چه سایتی اعلام میشه ؟
این نتایج در سایت سنجش اعلام میشه که نحوه مشاهده اون در این مقاله گفته شده .

منبع : اعلام نتایج اولیه دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/XXgg
نظرتان را بنویسید