زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده

زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
آزمون مشاوران قوه قضاییه هر ساله به منظور تامین نیروی انسانی مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود . ثبت نام آزمون پروانه مشاوران خانواده قوه قضائیه 99 زیر نظر مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قضاییه و سازمان سنجش از 11 خرداد ماه آغاز خواهد شد .

برای مشاوره زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99






مرکز مشاوران خانواده قوه قضاییه به منظور حمایت و تحکیم بنیان خانواده ها بنیان گذاری شده است و اصل وظیفه این مرکز رسیدگی به مشکلات پرونده ها و درخواست های طلاق می باشد . داوطلبان علاقه مند به اخذ پروانه مشاوره خانواده می توانند با شرکت در آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه 99 و موفقیت در مراحل پذیرش ، پروانه فعالیت خود را دریافت کنند .

داوطلبان واجد شرایط اخذ پروانه مشاور خانواده قوه قضاییه ، باید به منظور شرکت در آزمون مشاوران نخست در زمان تعیین شده ثبت نام خود را انجام داده و سپس برای آزمون آماده شوند . معمولا تاریخ ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه و سازمان سنجش به داوطلبان اطلاع رسانی می شود . در ادامه این مقاله به منظور آگاه سازی داوطلبان زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 را ارائه داده ایم .





زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99
همانطور که پیش از این اشاره شده است آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه معمولا هر ساله زیرنظر مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه برگزار می شود . مجری برگزاری و ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه سازمان سنجش بوده و جزئیات ثبت نام اعم از نحوه و زمان نام نویسی از سوی این سازمان تعیین می شود .

 طبق اطلاعیه منتشر شده از سوی مرکز وکلا ، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه ، ثبت نام آزمون پروانه مشاوران خانواده سال 99 از تاریخ 11 خرداد ماه آغاز شده و تا 23 خرداد ادامه خواهد داشت . داوطلبان موظف هستند در بازه زمانی تعیین شده نسبت به نام نویسی خود اقدام کنند .





ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 از 11 خرداد ماه آغاز خواهد شد .



 به محض آغاز نام نویسی آزمون مشاوران خانواده قوه قضائیه 99 و یا تمدید مهلت ثبت نام آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده ، این مقاله بروزرسانی شده و در کانال تلگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون مشاوران خانواده


اگر پس از مطالعه زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه 99 ، سوالی در این زمینه دارید جواب آن را از طریق مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا جویا شوید . همچنین خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پل ارتباطی مشاوران تحصیلی هیوا با شماست .

هم چنین داوطلبان می توانند با اطلاع از تاریخ ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه ، علاوه بر آزمون مشاوران خانواده در آزمون پروانه کارشناس رسمی قوه قضاییه نیز ثبت نام کنند .

در ادامه بخوانید: زمان ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه




سوالات متداول


1- ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چه زمانی انجام می شود ؟
ثبت نام این آزمون معمولا در بازه زمانی خرداد انجام می شود که به محض مشخص شدن زمان دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه چند بار در سال انجام می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده است ، ثبت نام آزمون مشاوران خانواده قوه قضاییه معمولا سالیانه یکبار انجام می شود .




3- آیا زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده فوه قضاییه تمدید می شود ؟
بله . معمولا ثبت نام این آزمون به مدت چند روز تمدید می شود که در صورت تمدید شدن مهلت نام نویسی در این مقاله اطلاع رسانی می شود .

منبع : زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/qBXy
نظرتان را بنویسید