زمان انتخاب رشته دکتری سراسری

زمان انتخاب رشته دکتری سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
چند روز پس از انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری ، امکان ثبت فرم انتخاب رشته در سایت سازمان سنجش فراهم می شود و داوطلبان می توانند در زمان انتخاب رشته دکتری سراسری 99 که احتمالا در مرداد ماه آغاز خواهد شد ، نسبت به تکمیل این فرم اقدام نمایند .

سازمان سنجش در پی اعلام نتایج اولیه دکتری 99 ، اسامی معرفی ‌شدگان دارای حدنصاب را به منظور شرکت در مرحله دوم آزمون دکتری ، یعنی مصاحبه دکتری ، به همراه برنامه زمانی مراجعه به دانشگاه ها از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد کرد . داوطلبانی که در آزمون دکتری 99 شرکت کرده اند و مجاز به انتخاب رشته شده اند می توانند فرم انتخاب رشته دکتری که تعداد انتخاب های مجاز آن برابر با  50 کد رشته محل بوده را تکمیل نمایند .

از آنجا که انتخاب رشته دکتری یک گام ضروری جهت طی کردن ادامه مسیر موفقیت در آزمون دکتری می باشد و اطلاع از زمان دقیق آن به داوطلبان کمک می کند که بدون اضطراب به انتخاب رشته محل های مورد نظر خود و ثبت آن در فرم انتخاب رشته بپردازند ، در ادامه زمان انتخاب رشته دکتری 99 اطلاع رسانی شده است .


زمان انتخاب رشته دکتری 99
در دفترچه راهنمای آزمون دکتری 99 ، زمان انتخاب رشته دکتری برای داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته شده اند نیمه اول اردیبهشت ماه 99 در نظر گرفته شده ؛ اما به علت تعویق کنکور دکتری در سال 99 این تاریخ تغییر کرده و پیش بینی می شود به مرداد ماه موکول شود . به محض انتشار اطلاعیه جدید توسط سازمان سنجش مبنی بر اعلام زمان دقیق شروع فرآیند انتخاب رشته دکتری سراسری ، در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


" به محض اعلام زمان انتخاب رشته دکتری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . " 



متقاضیان می توانند برای اطلاع از رشته محل هایی که در آن ها شانس قبولی دارند از نرم افزار انتخاب رشته دکتری هیوا استفاده نمایند ، همچنین علاقه مندان به انتخاب رشته کنکور دکتری می توانند با بهره مندی از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی با مشاوران گروه مشاوره تحصیلی هیوا در ارتباط باشند تا فرم انتخاب رشته خود را به بهترین نحو ممکن تکمیل نمایند .


سوالات متداول

1- انتخاب رشته دکتری سراسری چه زمانی انجام می شود ؟
زمان انتخاب رشته دکتری احتمالا در مرداد ماه خواهد بود و به محض اعلام تاریخ دقیق آن توسط سازمان سنجش ، این مقاله به روز رسانی می شود . 

2- تعداد انتخاب های مجاز در فرم انتخاب رشته دکتری سراسری چه تعداد است ؟
طبق متن مقاله داوطلبان آزمون دکتری سراسری می توانند تا 50 کد رشته محل را انتخاب کرده و در فرم انتخاب رشته خود وارد نمایند .

3- از چه طریق می توان به فرم انتخاب رشته دکتری سراسری دسترسی پیدا کرد ؟
انتخاب رشته دکتری سراسری به صورت اینترنتی و از طریق سایت سازمان سنجش انجام می شود که لینک دسترسی به فرم انتخاب رشته دکتری پس از انتشار در متن مقاله قرار می گیرد .

منبع : زمان انتخاب رشته دکتری سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Ly3j
نظرتان را بنویسید