مدارک لازم برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
به همراه داشتن مدارک کامل در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 عامل مهمی در موفقیت در این مرحله است و شرکت کنندگان این آزمون می بایست پیش از حضور در جلسه مصاحبه ، مدارک مورد نیاز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 را آماده کرده و بر روی سایت مرکز سنجش پزشکی بارگذاری کنند .


پس از اعلام نتایج انتخاب رشته دکتری وزارت بهداشت زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 فرا می رسد و داوطلبانی که به مصاحبه یک یا چند دانشگاه دعوت شدند می بایست مدارک مورد نیاز برای شرکت در جلسه مصاحبه را فراهم نمایند .

داوطلبان می بایست با مراجعه به سایت مرکز سنجش پزشکی نسبت به بارگذاری نسخه الکترونیکی مدارک خود اقدام نمایند و از آنجا که آماده کردن مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 به صورت کامل و دقیق اهمیت زیادی دارد در ادامه این مقاله به بررسی مدارک مورد نیاز برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 می پردازیم .


مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99
مرکز سنجش پزشکی در سایت خود به نشانی sanjeshp.ir اطلاعات مربوط به آدرس و تاريخ مصاحبه هر یک از رشته ها را در مناطق آمایشی تعیین شده منتشر می کند که اطلاعـات دقيـقتر درمورد زمان مصاحبه دکتری وزارت بهداشت و مدارک مورد نیاز در سايت دانشگاه درج خواهد گرديد ، از این رو برای اطلاع دقیق از مدارک مصاحبه ، مراجعه به سايت دانشگاه برگزار كننده توصیه می شود . به طور کلی مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 به شرح زیر است :


1.  كارت شناسايي معتبر

2.  كارت ورود به جلسه آزمون دکتری وزارت بهداشت 99 

3.  یک نسخه از پایان نامه که دانشجويان ترم آخر نيز بايد پايان نامه دفاع شده يا آماده دفاع خود را جهت ارائه به گروه مصاحبه كننده به همراه داشته باشند . عدم ارائه پايان نامـه موجـب كسـر امتياز مربوط به اين بخش مي شود .

4.  یک نسخه كپی از مدارک بارگذاری شده در پورتال مركز سنجش پزشكي در قالب يـك CD 


مدارک و سوابق آموزشی و پژوهشی :

1.  مقالات معتبر بین المللی نمایه شده در نمایه های Web of Science(ISI), PubMed, Scopus

2.  مقالات معتبر منتشر شده در مجلات داخلی با زمینه علمی پژوهشی

3.  ارائه خلاصه مقالات ( كنگره ، سمینار و همایش )

4.  کتب علمی ( در صورت داشتن کتاب تالیفی )

5.  ترجمه کتب علمی ( در صورت داشتن ترجمه معتبر )

6.  سند اختراعات ( در صورت ثبت اختراع )

7.  مستندات مهارت های پژوهشی ( مجری طرح های خاتمه یافته ، ارائه توصیه نامه ها )

8.  ارائه جوایز معتبر داخلی و بین المللی ( بوجه تحقیقاتی ، کسب مقام در جشنواره های ملی ، دانشجوی نمونه کشوری )

9.  سوابق درخشان پژوهشی ( پایان نامه های برتر منتخب در دانشگاه ها ، عضویت در هیات تحریریه مجلات علمی ، بنیاد ملی نخبگان ، استعداد درخشان )

10.  مدرک زبان انگلیسی

11.  مدرک تسلط به نرم افزار های کامپیوتری و خاص مرتبط با رشته


لازم به ذکر است که داوطلبین برای درج سوابق آموزشی و پژوهشی در سایت سنجش پزشکی ابتدا لازم است فرم درج سوابق را از سایت پرینت گرفته و پس از تكمیل و امضا ، به صورت پی دی اف ( pdf ) ذخیره و آن را در سایت بارگذاری كنند . تطبیق كامل مدارک اظهار شده در فرم درج سوابق ، با مدارک بارگذاری شده ، بسیار مهم بوده و امتیاز سوابق آموزشی و پژوهشی تنها به مداركی تعلق می گیرد كه در فرم درج سوابق اظهار شده و بارگذاری شده باشد .


در راستای خبر رسانی دقیق و معتبر ، مرکز مشاوره تحصیلی هیوا اطلاعات مربوط به مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام خود در اختیار داوطلبان قرار می دهد . همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی به تمامی سوالات داوطلبان در خصوص مدارک مصاحبه دکتری وزارت بهداشت 99 پاسخ دهند .

سوالات متداول

1- برای شرکت در مصاحبه دکتری وزارت بهداشت چه مدارکی مورد نیاز است ؟
به همراه داشتن مدارکی نظیر کارت شناسایی ، کارت ورود به جلسه ، یک نسخه از پایان نامه و ... در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت ضروری است که توضیحات کامل در این زمینه در متن مقاله ارائه شده است .

2- آیا به همراه داشتن نسخه فیزیکی مدارک در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت کافی است ؟
خیر . طبق متن مقاله داوطلبان می بایست قبل از رفتن به مصاحبه نسخه الکترونیکی مدارک خود را در پرتال مرکز سنجش پزشکی بارگذاری کرده و یک کپی از آن را در قالب CD به همراه داشته باشند .

3- آیا ارائه پایان نامه در روز مصاحبه دکتری وزارت بهداشت برای دانشجویان ترم آخر الزامی است ؟
بله . همان طور که در مقاله اشاره شده دانشجویان ترم آخر نیز باید یک نسخه از پایان نامه دفاع شده یا آماده دفاع خود را به همراه داشته باشند و عدم ارائه آن موجب کسر امتیاز خواهد شد .

منبع : مدارک لازم برای مصاحبه دکتری وزارت بهداشت
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Mz3R
نظرتان را بنویسید