زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری شوراهای حل اختلاف و قوه قضاییه معمولا هر ساله همزمان با انتشار فراخوان ثبت نام این آزمون اعلام می شود. با توجه به اطلاعیه منتشر شده در خصوص آزمون استخدامی سال جاری، آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ در تاریخ 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.
 

 

 

نام نویسی فراخون جذب نیروهای مورد نیاز مناصب میانجیگری و داوری شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه هر ساله با توجه به اعلام نیاز مراجع ذیربط در بازه های زمانی مختلفی آغاز می شود. پذیرش و استخدام میانجی گری و داوری معمولا به دو شکل با آزمون و بدون آزمون صورت می گیرد.

داوطلبانی که واجد شرایط پذیرش با آزمون هستند باید پس از تکمیل فرآیند ثبت نام در بازه زمانی تعیین شده خود را برای شرکت در آزمون استخدامی میانجی گری یا داوری آماده کنند. متقاضیان می توانند با اطلاع از زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ برنامه ریزی مناسبی را برای آمادگی در این آزمون داشته باشند.

لذا به منظور اطلاع رسانی هر چه دقیق تر به داوطلبان آزمون استخدامی سال جاری شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه، در ادامه این مقاله جزئیات زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 و تاریخ دقیق برگزاری این آزمون را ارائه داده ایم.

 

زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

همانطور که پیش از این نیز اشاره شده است، پذیرش فراخوان استخدام میانجیگری و داوری سال 1400 به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون می باشد که شرایط ثبت نام هر یک با دیگری متفاوت است. بدیهی است که داوطلبانی که در پذیرش بدون آزمون نام نویسی کرده اند، نیازی به شرکت در امتحان کتبی نداشته و در صورت تایید مدارک وارد مرحله مصاحبه می شوند.

 

اما داوطلبانی که شرایط پذیرش بدون آزمون فراخوان جذب آزمون داوری و میانج یگری سال ۱۴۰۰ را نداشته و در پذیرش با آزمون ثبت نام کرده اند باید پس از تکمیل فرم ثبت نام این آزمون خود را برای شرکت در مرحله اول گزینش یعنی آزمون کتبی آماده کنند.

 

آزمون داوری و میانجیگری هر ساله ممکن است بسته به اعلام نیاز مراجع ذیربط قوه قضاییه و شوراهای حل اختلاف در تاریخ های متفات از دوره قبلی برگزار شود. زمان برگزاری آزمون استخدامی قوه قضاییه برای داوری و میانجیگری سال 1400 نیز مانند سایر دوره ها همرمان با آغاز مهلت ثبت نام و انتشار دفترچه این آزمون اعلام می شود.

 

طبق اطلاعیه ای که در خصوص آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ منتشر شده و همچنین مطاابق مندرجات دفترچه راهنمای شرکت در در فراخوان استخدامی سال جاری، آزمون داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه سال 1400 در تاریخ 26 آذر ماه برگزار خواهد شد.

 

 

آزمون داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۰ در تاریخ 26 آذر ماه سال جاری برگزار می شود.

 

همچنین داوطلبان می توانند در صورت علاقه به اشتغال در شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه علاوه بر آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 در فراخوان جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف نیز نام نویسی کنند. علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از زمان و نحوه ثبت نام و برگزاری این آزمون نیز مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

 

 

محل برگزاری آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

متقاضیان شرکت در آزمون میانجی گری و داوری سال 1400 شورای حل اختلاف قوه قضاییه موظف هستند در تاریخ تعیین شده در حوزه امتحانی خود حاضر شوند و با پاسخگویی به سوالات آزمون برای کسب حدنصاب تعیین شده و راهیابی به مرحله بعدی تلاش کنند.

 

آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ تنها در یک حوزه یا استان برگزار نمی شود بلکه طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری این امتحان علاوه بر استان تهران، بسته به امار ثبت نام کنندگان سایر شهر ها و استان ها در برخی دیگر از مراکز استان ها و در حوزه های آزمونی مختلفی برگزار خواهد شد.

 

محل برگزاری آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 هر یک از داوطلبان از سوی مجری این آزمون یعنی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی مشخص می شود. داوطلبان می توانند برای اطلاع از آدرس حوزه و محل برگزاری آزمون داوری و میانجی گری سال ۱۴۰۰ کارت ورود به جلسه این آزمون را از سایت آزمون استخدامی جهاد دانشگاهی دریافت کنند.

 

 

محل برگزاری آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 با انتشار کارت ورود به جلسه داوطلبان مشخص می شود و متقاضیان می توانند با دریافت کارت خود آدرس حوزه امتحان خود را مشاهده کنند.

 

متقاضیان می توانند با دریافت کارت ورود به جلسه این آزمون علاوه بر اطلاع از محل برگزاری آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ از شماره داوطلبی ( صندلی ) و ساعت دقیق آزمون نیز مطلع شوند. متقاضیان باید دقت داشته باشند که معمولا درب های حوزه امتحانی 30 ایل 15 دقیق قبل از شروع آزمون بشته می شود و لذا داوطلب باید حداقل 30 دقیق قبل از آزمون در محل امتحان حاضر باشد.

 

لازم به ذکر است که به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه دریافت کارت این آزمون مطلع شوند.

حتما بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

 

 

 

 

 

مشاوره شرکت در آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

داوطلبان آزمون داوری و میانجیگری 1400 شورای اختلاف باید به این موضوع دقت داشته باشند که با توجه به ممنوع بودن شرکت داوطلبان در هر دو آزمون داوری و میانجیگری، هیچ گونه تداخلی در آزمون ها وجود ندارد و این دو آزمون بصورت همزمان در یک تاریخ برگزار می شود.

 

متقاضیان شرکت در آزمون داوری و میانجیگری سال ۱۴۰۰ باید به این موضوع دقت داشته باشند که باید برای شرکت در این آزمون برخی مدارک خود را آماده کرده و همراه داشته باشند. مهم ترین مدرکی که باید همراه داوطلبان باشد، کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی 1400 منصب داوری و میانجیگری می باشد.

 

همچنین داوطلبان باید علاوه بر کارت آزمون، شناسنامه عکس دار و کارت ملی خود را نیز همراه داشته باشند تا در صورت لزوم به مسئولان حوزه امتحانی ارائه دهند. داوطلبانی که هنوز موفق به دریافت کارت ملی خود نشده اند می توانند رسید دریافت آن را همراه داشته باشند.

 

یکی دیگر از آزمون هایی که به منظور استخدام نیروهای مورد نیاز قوه قضاییه برگزار شده، آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه می باشد. علاقه مندان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام و پذیرش آزمون کارشناسی رسمی سال جاری نیز مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ سوالی در خصوص شرکت در این آزمون دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پاسخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان جویا شوید.

 

همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا از آخرین اخبار و اطلاعیه های مربوط به آزمون داوری و میانجیگری قوه قضاییه و شوراهای حل اختلاف در سال 1400 و سایر آزمون های حقوقی مطلع شوید.

 

متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی رسمی دادگستری - قوه قضاییه می توانند با مطالعه مقاله زیر از شرایط نام نویسی و پذیرش این آزمون مطلع شوند و در صورت داشتن این شرایط برای ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه اقدام کنند.

در ادامه بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ آزمون داوری و میانجیگری چه زمانی برگزار می شود؟

✔️ آزمون داوری و میانجیگری هر ساله در تاریخ های مختلفی برگزار می شود که به محض اعلام تاریخ برگزاری ازمون سال جاری در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ آیا آزمون داوری و میانجیگری بصورت همزمان برگزار می شود؟

✔️ بله. همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، آزمون داوری و میانجیگری معمولا هر ساله بصورت همزمان برگزار می شود.



 

3- ✔️ محل آزمون داوری و میانجیگری چه زمانی اعلام می شود؟

✔️ در این مقاله نیز به این موضوع اشاره شده است که محل آزمون داوری و میانجیگری همزمان با انشتار کارت آزمون داوطلبان اعلام می شود.

منبع : زمان برگزاری آزمون داوری و میانجیگری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vnk5
نظرتان را بنویسید