کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری یکی از مهم ترین مدارکی است که هر یک از داوطلبان متقاضی شرکت در این آزمون نیاز دارند تا در روز امتحان آن را همراه داشته باشند. طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ در تاریخ 23 آذر منتشر می شود.
 

 

 

داوطلبانی که در پذیرش با آزمون منصب داوری یا میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه سال 1400 ثبت نام کرده اند، باید در تاریخ مقرر شده از سوی مجری این آزمون در جلسه امتحان حاضر شوند. این دسته از داوطلبان باید برای حضور در حوزه امتحانی و جلسه آزمون برخی مدارک مشخص را همراه داشته باشند.

متقاضیان شرکت در آزمون داوری و میانجیگری سال جاری باید چند روز قبل از تاریخ آزمون کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ را دریافت کنند تا علاوه بر اطلاع از شماره داوطلبی و حوزه امتحانی خود با تهیه نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آن را در روز آزمون نیز همراه داشته باشند.

لذا به منظور تسهیل فرآیند اخذ کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سال جاری شوراهای حل اختلاف، در ادامه این مقاله جزئیات زمان، نحوه و لینک مستقیم دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری سال 1400 را به همراه راهنمای تصویری اخذ کارت آزمون ارائه داده ایم.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

داوطلبان متقاضی شرکت در مرحله اول گزینش فراخوان جذب منصب داوری و میانجی گری باید چند روز قبل از آزمون کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری را دریافت کنند. کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری حاوی اطلاعات فردی و شناسایی داوطلب، شماره داوطلبی، محل حوزه امتحانی و .... می باشد. در واقع داشتن کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری نشان دهنده این است که فرد در این آزمون ثبت نام کرده و مجوز حضور در آزمون را دارد.

 

معمولا هر ساله کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری مدتی قبل از تاریخ مقرر شده برگزاری این ازمون منتشر می شود. زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400 مانند دوره های قبل از سوی مجری آزمون یعنی مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی مشخص و اعلام می شود.

 

طبق اطلاعیه ای که در خصوص فراخوان جذب با آزمون منصب میانجی گری و داوری سال جاری منتشر شده متقاضیان شرکت در آزمون استخدامی سال جاری می توانند از تاریخ 23 آذر ماه برای دریافت و تهیه نسخه چاپی کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری شورای حل اختلاف قوه قضاییه سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

 

 

طبق مندرجات دفترچه ثبت نام آزمون سال جاری کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ در تاریخ 23 آذر منتشر می شود.

 

خاطر نشان می شود که به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400 علاوه بر این مقاله در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا نیز اطلاع رسانی می شود. داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و شرایط ثبت نام آزمون نیروهای افتخاری شوراهای حل اختلاف نیز مطلع شوند.
 

حتما بخوانید: آزمون جذب نیروهای افتخاری شورای حل اختلاف

 

 

نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

آزمون استخدامی ۱۴۰۰ منصب داوری و میانجی گری زیر نظر شوراهای حل اختلاف و قوه قضاییه و توسط مرکز آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی برگزار می شود. جهاد دانشگاهی به عنوان مجری این آزمون علاوه بر ثبت نام و برگزاری این آزمون وظیفه انتشار کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400 را نیز بر عهده دارد.

 

متقاضیان شرکت در آزمون سال جاری می توانند در تاریخ مقرر شده با مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir و با ورود به پنل کاربری خود برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ شوراهای حل اختلاف قوه قضاییه اقدام کنند.

 

مراحل دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400

 

مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

انتخاب گزینه " جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌ گری "

انتخاب گزینه " ورود به بخش با آزمون "

انتخاب گزینه " ورود به پروفایل "

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت کارت آزمون از صفحه کاربری

 

راهنمای تصویری دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400

 

مراجعه به سایت آزمون های استخدامی جهاد دانشگاهی به نشانی hrtc.ir

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

 

انتخاب گزینه " جذب همکاری آزمونی و غیرآزمونی داوری و میانجی‌ گری "

 

دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

 

انتخاب گزینه " ورود به بخش با آزمون "

 

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

 

انتخاب گزینه " ورود به پروفایل " از میان موارد ارائه شده

 

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

 

وارد کردن اطلاعات خواسته شده و دریافت کارت آزمون از صفحه کاربری

 

کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400

 

 

به محض انتشار کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ لینک دریافت کارت این آزمون در این قسمت فعال می شود

 

علاقه مندان به اشتغال در مناصب مرتبط با قوه قضاییه می توانند در صورت داشتن مدرک کارشناسی رشته حقوق و داشتن سایر شرایط لازم در آزمون وکالت نیز نام نویسی کنند. منقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر از جزئیات زمان و نحوه ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون وکالت قوه قضاییه

 

 

 

 

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰

متقاضیان شرکت در آزمون داوری و میانجیگری 1400 و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون سال جاری موظف هستند برای ورود به سامانه و دریافت کارت این آزمون برخی اطلاعات خواسته شده را در سایت وارد کنند. داوطلبان برای دریافت کارت آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ به کد ملی و کد رهگیری ثبت نام خود نیاز دارند.

 

شرکت کنندگان فراخوان با آزمون مناصب میانجی گری و داوری سال جاری به این موضوع دقت داشته باشند که در زمان برگزاری آزمون میاتجیگری و داوری سال جاری علاوه بر کارت ورود به جلسه آزمون، مدارک شناسایی خود نظیر کارت ملی معتبر ( یا فیش کارت ملی ) و شناسنامه عکس دار خود را نیز همراه داشته باشند تا در صورت لزوم برای تطبیق اطلاعات و بررسی آن به مسئولان حوزه ارائه دهند.

 

داوطلبان می توانند علاوه بر آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ در صورت داشتن شرایط لازم برای شرکت در آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه نیز نام نویسی کرده و شانس قبولی خود را امتحان کنند. متقاضیان می توانند با مطالعه مقاله زیر با جزئیات این آزمون آشنا شوند.

حتما بخوانید: ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه

 

 

 

 

اگر پس از مطالعه مقاله کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری 1400 سوالی در خصوص زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری سال جاری دارید می توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا پساخ سوالات و ابهامات خود را از ایشان دریافت کنید.

 

همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا علاوه بر اطلاع از آخرین اخبار آزمون داوری و میانجیگری ۱۴۰۰ از اخبار و اطلاعیه های سایر آزمون های استخدامی و آزمون های حقوقی قوه قضاییه و دادگستری نیز مطلع شوید.

 

آزمون قضاوت نیز از دیگر آزمون هایی است که زیر نظر قوه قضاییه و به منظور جذ علاقه مندان منصب قضا برگزار می شود. علاقه مندان به تصدی منصب قضا و قضاوت می توانند با مطالعه مقاله زیرعلاوه بر زمان و نحوه ثبت نام از جزئیات شرایط نام نویسی و پذیرش این آزمون نیز مطلع شوند.

در ادامه بخوانید: ثبت نام آزمون قضاوت



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری چه زمانی منتشر می شود؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری چند روز قبل از برگزاری این آزمون منتشر می شود که به محض مشخص شدن تاریخ دقیق در این مقاله اطلاع رسانی می شود.



 

2- ✔️ به چه صورتی باید کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری را دریافت کرد؟

✔️ کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری بصورت اینترنتی منتشر می شود که مراحل دریافت آن در این مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری چه اطلاعاتی لازم است؟

✔️ همانطور که در این مقاله نیز اشاره شده است، داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری به کد ملی و کدرهگیری ثبت نام خود نیاز دارند.

منبع : کارت ورود به جلسه آزمون داوری و میانجیگری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/rj6p
نظرتان را بنویسید