طراحی سایت زیبایی و آرایشی

طراحی سایت زیبایی و آرایشی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

طراحی سایت زیبایی و آرایشی

 


مطمئنا بسیار از افراد از آرایشگر خود خسته شده اند یا برای عروسی و مراسم خاص دنبال جایی متفاوت و حرفه ای می گردند و تاپیدا کردن جایی مناسب دست از جستجو برنخواهند داشت و در اینترنت و دنیای مجازی به دنبال جای ایده آل خود خواهند بود. آنها در وب سایت شما به دنبال نمونه کارها و مدلهای جدید خواهند بود. در مرحله اول طراحی، سایت شما باید گرافیکی و ترتیب قرار گرفتن اجزا بسیار درست و به جا باشد. شما می توانید با نمایش دادن مدل های مو و خیلی از مسائل مربوط به آرایش خانمها و آقایان به صورت گالری تصویر در یک صفحه وب مشتریان خود راجذب کنید و کسب درآمد کنید. مشتریان شما از طریق صفحه تماس با ما می توانند با شما ارتباط برقرار کنند و یا از طریق سیستم تعیین و دادن وقت بصورت آنلاین به شما مراجعه کنند. همچنین در وب سایت خود به آموزش مسائل آرایشی بپردازید که این خود باعث افزایش بازدید وب سایت شما و مشاهده شدن بهتر در موتورهای جستجو می شود که بسیار به کسب و کار شما کمک خواهد کرد. ارائه خدمات عروسی بسیار می تواند جذاب باشد. بسیاری از نو عروسان و دامادها به دنبال بهترینها برای هر چه بهتر برگزار شدن مراسم خود می باشند که شما با داشتن یک وب سایت خوب می توانید آنها رابه سمت خود جذب کنید. 

 

برخی از مواردی که در طراحی سایت زیبایی و آرایشی ارائه می شود:

 

طراحی صفحه وب دسته بندی و خدمات سالن

طراحی صفحه وب خدمات عروس و داماد

طراحی صفحه وب نمونه کارها

طراحی صفحه وب گالری عکس

طراحی صفحه وب راهنمای عروس

طراحی صفحه وب نکات و آموزشها و پرسش و پاسخها

طراحی صفحه وب نمایش مدارک و گواهینامه های آرایشی

طراحی صفحه وب دادن مشاوره رایگان

و...

 

سایت آرایشی و زیبایی چه امکاناتی می تواند داشته باشد؟

 

معرفی

در این بخش می‌توانید ساعات کاری خود، شمار تماس، شبکه های اجتماعی ،آدرس و حتی پرسنل خود را معرفی کنید. اگر افراد شما دارای مدرک معتبری هستند پیشنهاد می‌کنیم حتما در این قسمت قرار دهید.

 

رزرو آنلاین

یکی از امکاناتی مهم و مفید سایت،امکان رزرو به صورت غیر حضوریست. این امکان هم برای مشتریان دلچسب است و هم حجم زیادی از تماس های شما را کم می کند و در مدیریت سالن به شما کمک می کند.

 

معرفی خدمات

در این بخش می توانید خدماتی که ارائه می دهید را معرفی کنید.این خدمات شامل پاکسازی پوست و مو،رنگ مو ،میکاپ و شنیون،لمینت و کاشت مژه ،تاتو، هاشور، سایه ابرو، اصلاح ابرو و… می باشد.

 

دسته بندی دقیق

در طراحی سایت زیبایی و آرایشی باید هر بخش به صورت جداگانه دسته بندی گردد .دسته بندی هایی از قبیل: بهترین مراکز آرایشی،معرفی ترفند های زیبایی،معرفی برترین برند های آرایشی،رژیم های غذایی خاص و…

 

جست وجو

امکان جستجو در طراحی سایت زیبایی و آرایشی حتما باید موجود باشد تا هر شخص بتواند بخش های مختلف و یا علاقه مندی های خود را به راحتی و به دور از اتلاف وقت در آن جستجو کند.

 

 

نظرسنجی

با اضافه کردن بخشی نظرسنجی شما به مشتریانتان اجازه میدهید که نظرات مثبت یا منفی و انتقاداتشان را بنویسند. وجود این بخش باعث می شود شما نقاط ضعفتان را پیدا کنید در رفع آنها بکوشید.

 

نکات مهم در رابطه با طراحی سایت زیبایی و آرایشی

اشتباه بسیاری از مدیران سالن های زیبایی و آرایشی از طراحی سایت زیبایی و آرایشی این است که اکثرا فعالیتی در زمینه سایت نمی کنند و یا اینکه فقط برای پرستیژ خود اقدام به داشتن و سفارش سایت می کنند. درحالی‌ که مجموعه سه سوت وب، با رعایت نکات مهم بسیاری از سایت ها را به موفقیت هایی در زمینه جذب مشتری، افزایش درآمد و شناخته شدن سالن و آرایشگاه سوق داده است.

 

بعضی از این نکات مهم عبارتند از:

مواردی که در طراحی سایت زیبایی و آرایشی اهمیت دارد:

طراحی گرافیکی جذاب و مناسب مجموعه شما

ریسپانسیو بودن سایت( قابل نمایش بودن برای موبایل و تبلت)

داشتن محتوای غنی و پرکاربرد برای مخاطبان

منو بندی حرفه ای صفحات سایت

امکان ارائه خدمات مشاوره در سایت سالن زیبایی

طراحی بخش آنلاین جهت رزرو آنلاین

وجود سیستم فروشگاهی با درگاه پرداخت آنلاین

 

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%d8%b7%d8%b1%d8%a7%d8%ad%db%8c-%d8%b3%d8%a7%db%8c%d8%aa-%d8%b2%db%8c%d8%a8%d8%a7%db%8c%db%8c/

 

 

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید