طراحی سایت رستوران

طراحی سایت رستوران
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

شما به راحتی می توانید از طریق طراحی سایت رستوران، تعداد مشتریان خود را افزایش دهید و به کسب و کار خود رونق دهید. برای طراحی سایت رستوران کابردی و خوب بهتر است از دید مشتریان به سایت نگاه کنید. در صورتیکه اصول طراحی سایت را به خوبی بدانید، مشتری می تواند با مراجعه به سایت به راحتی به منوی غذا دسترسی پیدا کرده و با خدمات و سبک کاری رستوران آشنا شود و بر اساس آن ها بهترین گزینه را انتخاب نماید. همچنین می توانید با افزودن گزینه ی رزرو میز و همچنین سفارش آنلاین در جذب مشتری موفق تر عمل کنید.

 

مزایای طراحی ‌سایت رستوران

 

طراحی یک سایت رستوران آنلاین مزایای زیادی هم برای صاحب رستوران و هم برای مشتریان آن دارد که عبارتند از :

1. اولین مزیت که برای صاحب رستوران یک مزیت بزرگ محسوب می شود ، افزایش مشتری و برند سازی رستوران خود است . زیرا می توان با سئو حرفه ای سایت رستورانی شما ، مشتریانی که به دنبال سفارش اینترنتی غذا هستند ، با سرچ کردن اسم هر غذایی در گوگل با سایت شما مواجه شوند و به این ترتیب ، شما با افزایش مشتری رو به رو خواهید شد.
2. دومین مزیت طراحی سایت رستوران ، این است که مشتری به راحتی و بدون نیاز به حضور در رستوران ، می تواند غذای مورد نظر خود را در بین یک منوی کامل غذایی ، انتخاب کرده و با چند کلیک ساده سفارش دهد .
3. سومین مزیت ، پرداخت سریع اینترنتی می باشد که هم کار را برای رستوران و هم برای مشتری راحت می کند و دیگر نیاز به دریافت پول نقد یا از طریق دستگاه کارت خوان نیست .

 

 

برای رسیدن به بهترین نتیجه بهتر است اصولی را رعایت کنید. از جمله:

 

شناخت مشتری: با توجه به موقعیت جغرافیایی رستوران شما می توانید تشخیص دهید که مشتریان از کدام گروه سنی و جایگاه اجتماعی هستند. به عنوان مثال اگر در نزدیکی مراکز آموزشی و دانشگاه ها قرار گرفته اید می دانید که طیف سنی جوان بیشترین مشتریان را شامل می شوند. پس بر اساس سلیقه مشتری، طراحی سایت را انجام دهید.

رنگبندی: اگر دقت کرده باشید ترکیب رنگ های خاصی در طراحی سایت ها بکار می روند که اگر این ترکیب رنگ اصولی باشد تاثیر شگرفی در جذابیت سایت خواهد گذاشت. به عنوان مثال استفاده از رنگ های مشکی، سفید، قهوه ای و قرمز که انتخاب هر کدام از این رنگ ها معنی ویژه ای دارد. مثلا رنگ سفید تداعی کننده ی حس پاکی و تازگی و رنگ قهوه ای نشان دهنده ی ثبات و اطمینان است.

 

طراحی وب سایت رستوران

 

جذابیت و سادگی طراحی سایت: در طراحی وب سایت رستوران باید از گزینه های صفحه اصلی، درباره ی ما، منوی غذا و تماس با ما استفاده شود. به علاوه شما می توانید برای شناساندن بهتر رستوران خود به افراد جدید، بخشی نیز با عنوان تجربیات و نظرات مشتریان راجع به رستوران به وبسایت رستوران خود اضافه نمایید.

همچنین سعی کنید مطالب را خلاصه و مفید و در عین سادگی و جذابیت به مشتری ارائه دهید.

استفاده از تصاویر مناسب: از مهم ترین اهداف در طراحی سایت رستورانی، جلب توجه مشتری می باشد بنابراین باید به جذابیت بصری سایت توجه ویژه ای شود. شما می توانید تصاویری را انتخاب کنید که در عین زیبایی، به شیوه ی چیدمان و سرو غذا نیز بپردازید و با این کار اشتیاق مشتریان را نیز بالا ببرید.

شما می توانید با گذاشتن کد های تخفیف مشتریان را به سایت خود جذب کنید. سعی کنید آدرس دقیق و کامل رستوران را در سایت قرار دهید و در صورت امکان لینک گوگل مپ را نیز وارد کنید. قرار دادن شماره تلفن های تماس ضروری است. سایت شما باید قابلیت سازگاری با کلیه مرور گر ها را داشته باشد و سرعت بارگذاری مطالب سایت باید بسیار بالا باشد.

توجه به موارد ذکر شده و رعایت نکات ریز و دقیق می تواند هزینه طراحی سایت رستوران شما را بالا ببرد اما از سوی دیگر بازدهی نیز افزایش یافته و به اعتبار سایت شما نیز اضافه می شود.

 

 

منبع: سه سوت وب

 

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B1%D8%B3%D8%AA%D9%88%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%AA%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%B1-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

 

 

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید