طراحی سایت ساختمانی

طراحی سایت ساختمانی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
3sotweb

امروزه به نمایش گذاشتن نمونه کارها و معرفی شرکت ها از اهمیت بسیاری برخوردار است زیرا مردم برای خرید کوچک ترین لوازم نیز در اینترنت جستجو می کنند. با طراحی سایت ساختمانی علاوه بر داشتن مشتریان قدیمی خود قادرید لیست جدیدی از مشتریان خود را نیز داشته باشید و پروژه ها و نمونه کارهای خود را به مرحلۀ بالاتری از این کسب و کار رقابتی ارتقاء دهید.

همانطور که می دانید ساخت ساختمان در بیش تر شهرهای کشور باعث شده تا این صنعت در رده مهم ترین صنایع کشور قرار گیرد و این از عواملی است که نیاز ورود شرکت های ساختمانی و طراحی سایت ساختمانی را در اهمیت بالاتری نسبت به دیگر صنعت ها قرار می دهد.

 

ویژگی های طراحی سایت ساختمانی

 

طراحی سایت ساختمانی دارای ویژگی های خاصی است که دانستن این قابلیت ها شما را در داشتن سایت مناسب و دلخواهتان کمک می کند. در زیر با برخی از ویژگی های مهم در طراحی سایت ساختمان آشنا خواهیم شد:

 

معرفی

 

مهم ترین ویژگی سایت ساختمان، بخش معرفی شرکت است زیرا از جمله دلایل اصلی شما برای ساخت سایت ساختمان محسوب می شود. باید در این بخش امکانات تخصصی مناسب جهت معرفی طرح ها، پروژه ها و نمونه کارها و دیگر سوابق کاری نظیر برخی اطلاعات در رابطه با شرکت ساختمانی خود و پیشینه فعالیت هایش را قرار دهید. این اطلاعات عموما در صفحات درباره ما و معرفی می باشند.

 

پرداخت آنلاین

 

اگر قصد پیش فروش پروژه هایتان را پیش از اتمامشان دارید. وجود سایت ساختمانی علاوه بر معرفی و نمایش این سازه ها به بازدیدکنندگان، با داشتن قابلیتی با نام درگاه های اینترنتی می تواند امکان پیش خرید آنلاین پروژه ها را برای شما فرآهم نماید.

 

گالری تصاویر

می توانید بخشی را برای قراردادن مجموعه ای از تصاویر فعالیت ها و پروژه های تمام شده و یا تصاویر پروژه های آتی خود داشته باشید و  مشتریان را با سبک و روش کاریتان آشنا کنید. نمایش پروژه های انجام شده و توانمندی های شرکت ساختمانی شما به صورت تور مجازی،ویدیو و کلیپ نیز می تواند تاثیر بیش تری بر روی بازدیدکنندگان ایجاد نماید. نمونه کارها باعث اطمینان بیش تر مشتری نسبت به شرکت ساختمانی شما شده و باعث می شود تا افرادی که برای اولین بار با شرکتتان آشنا می شوند نیز از شرکت شما را برای انجام پروژه هایشان استفاده کنند.

 

امکانات ویژه (نظیر مشاوره آنلاین)

امکانات ویژه ای نظیر مشاورۀ آنلاین که اغلب برای رفع سوالات در زمینه ساختمان و… استفاده می شود. می تواند به دو حالت صورت گیرد. حالت اول مشاورۀ رایگان است که اغلب پرسش و پاسخ های متداول را در بر دارد، اما حالت دوم مشاوره ای است که می توانید در قبال آن مبلغی دریافت نمایید اینگونه مشاوره ها عموما به صورت حضوری انجام می شوند اما سایت سازی با ایجاد پنلی تخصصی می تواند به شما امکان مشاورۀ آنلاین تخصصی را بدهد که بسته به تخصصی بودن سوالات شخص می توانید مبالغ مختلفی را دریافت کنید. همچنین این بخش  می تواند به عنوان یکی از بخش های جذاب سایت ساختمان شما در نظر گرفته شود زیرا بسیاری از بازدید کنندگان پیش از عقد قرارداد دارای سوالاتی می باشند، با ایجاد چنین بخشی می توانید پیش از هر اقدامی به سوالاتشان پاسخ دهید و آن ها را به عقد قرارداد با شرکتتان ترغیب نمایید.

 

تبلیغات

زمانی که سایت شما بازدیدکنندگان و کاربران زیادی را داشته باشد دیگر سایت ها و شرکت های مرتبط با ساختمان حاضرند مبلغی را برای قرار دادن تبلیغاتشان در سایت ساختمان شما پرداخت نمایند. در نتیجه ساخت سایت ساختمان علاوه بر افزایش درآمد از طریق سفارشات مشتری ، روش های دیگری نیز برای کسب درآمد جدید شما ایجاد می نماید.

منبع: سه سوت وب

https://3sotweb.com/%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C/

لینک مرجع https://3sotweb.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/pnoy
نظرتان را بنویسید