دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان

دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 پس از تکمیل مراحل اولیه ثبت نام و پیگیری مراحل شرکت در آزمون تیزهوشان ، از طریق یکی از سامانه های hoosh.medu.ir و azmoon.medu.ir برای دانش آموزان پایه های ششم و نهم امکان پذیر خواهد بود.




دانش آموزانی که قصد دارند در آزمون مدارس تیزهوشان 1400 - 1401 در پایه های تحصیلی هفتم و دهم شرکت نمایند، باید در زمان تعیین شده از طرف سازمان ملی استعداد های درخشان به سایت ثبت نام مربوط به خود مراجعه کرده و مراحل اولیه ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 این امکان را برای داوطلبان فراهم می کند که بتوانند مراحل مربوط به فرآیند ثبت نام تیزهوشان مانند پرداخت هزینه، دریافت دفترچه، ویرایش ثبت نام و سایر موارد دیگر را پیگیری کرده و از روند ادامه آن ها مطلع شوند.

با توجه به این که درستی انجام مراحل ثبت نام، قبل از شرکت در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای داوطلبان شرکت کننده در این آزمون و حتی والدین آن ها بسیار اهمیت دارد، لذا در ادامه این مقاله با معرفی موارد مختلف مربوط به دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 آن ها را بیشتر راهنمایی می کنیم.



زمان دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401
دانش آموزان پایه ششم و نهم برای ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 باید در تاریخ های بین 11 تا 25 فروردین 1400 به سامانه تیزهوشان مربوط به پایه تحصیلی خود مراجعه کرده و ثبت نام اولیه آزمون تیزهوشان را تکمیل نمایند.

زمان دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 پس از اتمام فرآیند تکمیل فرم ثبت نام و ثبت اطلاعات داوطلب در نظرگرفته می شود و دانش آموزان می توانند قبل از زمان پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان کد پیگیری خود را دریافت نمایند.





مهلت ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 برای دانش آموزان پایه های ششم و نهم از 11 لغایت 25 فروردین 1400 در نظر گرفته شده است، لذا دانش آموزان در هریک از روز های اعلام شده می توانند اقدام به ثبت نام در آزمون تیزهوشان 1400- 1401 کرده و پس از تکمیل ثبت نام کد رهگیری خود را دریافت نمایند.





بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون تیزهوشان





نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401
ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم  1400 - 1401 از طریق سامانه مربوط به این پایه تحصیلی به آدرس hoosh.medu.ir انجام می گیرد. داوطلبانی که قصد شرکت در این آزمون ورودی را دارند، باید در دوره زمانی تعیین شده، به سامانه ثبت نام آزمون تیزهوشان هفتم مراجعه کرده و مراحل ثبت نام خود را تکمیل نمایند.

در انتهای تکمیل اطلاعات ثبت نام کدی به عنوان کد رهگیری ثبت نام تیزهوشان برای دانش آموزان ارسال می شود که می توانند با استفاده از آن سایر مراحل بعدی ثبت نام خود مانند ویرایش ثبت نام آزمون تیزهوشان، دریافت دفترچه و یا کارت ورود به جلسه آزمون خود را پیگیری نمایند.

به منظور راهنمایی بهتر داوطلبان ثبت نام آزمون تیزهوشان1400 - 1401  در ادامه این بخش مراحل مربوط به دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 را به صورت راهنمای تصویری بررسی کرده و به شرح هریک از آن ها می پردازیم.





نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401





1ابتدا نشانی اینترنتی سامانه hoosh.medu.ir را در مرورگر وارد نمایید.











2در صفحه ورودی  نام کاربری یا همان کد ملی خود را به همراه رمز عبور همگام ثبت نام تیزهوشان وارد کرده و روی گزینه ورود کلیک کنید.











3سپس نقش سازمانی خود به عنوان دانش آموز و نام مدرسه محل تحصیل خود را انتخاب نمایید.











4در صفحه باز شده گزینه مربوط به ثبت نام استعداد های درخشان پایه هفتم را انتخاب نمایید.











5در بخش بعد روی گزینه « جدید »  کلیک کنید .











6در نهایت در صورتی که اطلاعات خواسته شده در فرم تقاضانامه ثبت نام خود را به درستی ثبت کرده باشید می توانید رسید ثبت نام و کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 را از این قسمت دریافت کرده و ذخیره نمایید.













توجه داشته باشید که موارد ذکر شده در راهنمای تصویری بالا بر اساس روال ثبت نام تیزهوشان هفتم در چندین سال گذشته ارائه شده است و در صورت اعمال هرگونه تغییر در دریافت کد پیگیری ثبت نام آزمون تیزهوشان ششم به هفتم 1400 - 1401 در این مقاله اطلاع رسانی شده و راهنمای فوق به روز رسانی خواهد شد.





بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان









نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401
با توجه به این که ثبت نام آزمون ورودی مدارس سمپاد برای دانش آموزان پایه نهم نیز برگزاری می شود، لذا در این قسمت راهنمای تصویری نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 را از طریق سامانه azmoon.medu.ir برای دانش آموزان این پایه تحصیلی ارائه می نماییم.

دانش آموزان کلاس نهم با دقت به مراحل ذکر شده در این راهنمای تصویری، باید اطلاعات و مراحل مربوط به فرآیند ثبت نام خود را به درستی انجام دهند تا برای دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 جهت پیگیری مراحل مربوط به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون مدارس تیزهوشان و یا شرکت در این آزمون دچار مشکل نشوند.





 نحوه دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401





1ابتدا وارد سایت azmoon.medu.ir شده و کد ملی و رمز عبور همگام خود را وارد نمایید.









2در این مرحله  ضوابط و شرایط ثبت نام ذکر شده است که مطالعه آن ها روی گزینه " ذخیره و بعدی " کلیک کنید.











3در بخش بعد باید کلیه اطلاعات خواسته شده و عکس داوطلبی خود را وارد کرده و روی گزینه ذخیره و بعدی کلیک کنید.











4در مرحله بعد اطلاعات مربوط به فرم مدارس تیزهوشان که شامل رشته ، استان ، شهرستان و اولویت بندی  3 گانه بین دبیرستان های مورد تقاضا را ثبت کرده و  در انتها با پرداخت هزینه ثبت نام کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان نهم به دهم 1400 - 1401 را دریافت نمایید.





در ادامه بخوانید: دفترچه ثبت نام آزمون تیزهوشان







مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا می توانند پاسخگوی سوالات شما در خصوص دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 باشند. همچنین توصیه می شود برای اطلاع از آخرین اخبار ثبت نام آزمون تیزهوشان 1400 - 1401 عضو کانال و صفحه اینستاگرامی ما شوید.




سوالات متداول


1- زمان دریافت کدپیگیری ثبت نام تیزهوشان چه زمانی است؟
طبق موارد عنوان شده در این مقاله داوطلبان می توانند به محض تکمیل ثبت نام و پرداخت هزینه ثبت نام آزمون تیزهوشان کد پیگیری ثبت نام خود را دریافت نمایند.




2- نحوه دریافت کد رهگیری ثبت نام تیزهوشان به چه صورتی است؟
دریافت کد پیگیری آزمون تیزهوشان پس از اتمام فرآیند ثبت نام برای داوطلبان امکان پذیر خواهد بود که در این مقاله به صورت راهنمای تصویری ارائه شده است.




3- کدپیگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 از طریق کدام سامانه قابل دریافت است؟
دانش آموزان باید با توجه به پایه تحصیلی خود به سامانه ثبت نام مربوط به خود مراجعه کرده و کد رهگیری ثبت نام تیزهوشان 1400 - 1401 را دریافت نماید که آدرس این سامانه ها در مقاله فوق ارائه شده است.

منبع : دریافت کد پیگیری ثبت نام تیزهوشان
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/VLzB
نظرتان را بنویسید