تنظیم دمای فریزر فیلور

تنظیم دمای فریزر فیلور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
asal

 در واقع تنظیم دمای یخچال فریزر فیلور با توجه به فصل زمستان (سرد) و فصل تابستان (گرم) انجام می‌شود. با سرد و گرم شدن هوا بهتر است تنظیم درجه فریزر فیلور را تغییر دهید. تنظیم درجه یخچال فیلور قدیمی با چرخاندن درجه یخچال به راحتی انجام می‌شود. البته ست کردن درجه یخچال فیلور در مدل‌های دیجیتالی هم چندان پیچیده نیست! اما سوال اصلی این خواهد بود که تنظیم دمای یخچال فیلور روی چه عددی باید قرار بگیرد؟ با توجه به اینکه تنظیم دمای یخچال به شرایط جوی بستگی دارد، دمای یخچال فیلور در زمستان با دمای یخچال فیلور در تابستان متفاوت است. در این مقاله دمای مناسب یخچال فیلور در هر فصل را بررسی خواهیم کرد.

اما در صورتی که فکر می‌کنید یخچال شما خراب شده است یا با تنظیم دما باز هم دمای آن زیادی گرم یا سرد است، در همین ابتدای کار به شما پیشنهاد می‎دهیم در صورت نیاز و خراب شدن یخچال فریزر فیلور وقت را تلف نکنید و برای تعمیر یخچال فیلور از تعمیرکاران حرفه ای کاریتی کمک بگیرید در غیر این صورت با ما همراه باشید تا از دمای مناسب یخچال فیلور قدیمی و جدید مطلع شوید.

جدول تنظیم دمای یخچال فریزر فیلور (دمای طبیعی)

تنظیم درجه یخچال فیلور (ست کردن دمای یخچال فیلور)؛ عبارت است از چرخاندن ولوم یخچال فریزر فیلور قدیمی (ترموستاتی) بین اعداد 1 تا 5 و تنظیم آن متناسب با فصلی که در آن قرار داریم، همچنین فشردن دکمه‌های مربوط به درجه یخچال فریزر فیلور جدید (دیجیتال) می‌باشد که تنظیم دمای یخچال فریزر فیلور دیجیتالی بین اعداد 1 الی 19- درجه سانتی گراد، با توجه به فصل زمستان (سرد) و فصل تابستان (گرم) انجام می‌‎شود.

جدول تنظیم دمای یخچال فیلور دماهایی را نشان می‌دهد که در شرایط آب و هوایی معتدل باید یخچال فریزر روی آنها ست شود. دقت کنید در یک شرایط آب و هوایی مساعد، نه سرد نه گرم، یخچال فریزر در این دماها بهترین عملکرد را خواهد داشت.

برای خواندن ادامه مطلب از سایت کاری تی از لینک زیر اقدام کنید.

https://kariti.ir/article/temperature-philver-fridge/

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/wYMr
نظرتان را بنویسید