ضایعات کارتن را کجا بفروشیم؟

ضایعات کارتن را کجا بفروشیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

یکی از مواردی که کاربرد گسترده‌ای در زندگی رومزه ما دارد، کارتن است. روزانه تعداد زیادی کارتن برای بسته بندی محصولات مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. معمولا، از چوب درختان برای تشکیل کاغذ و کارتن استفاده می‌شود. بنابراین، ضایعات کاغذ و کارتن حاوی مقدار زیادی سلولز است.

جالب است بدانید، با انجام فرایند بازیافت می‌توان سلولز موجود در این اقلام را بازیابی کرد و آنها را به چرخه تولید کاغذ و کارتن بازگرداند.

چگونه ضایعات کارتن را بفروشیم؟

بسیاری از افراد در طول زمان مقدار زیادی ضایعات کاغذ و کارتن جمع آوری می‌کنند و می‌خواهند آن را بفروشند. یکی از راه‌ها این است که پس از جمع آوری و مرتب کردن ضایعات، آنها را به کارخانه بازیافت ضایعات کارتن ببرند. این مراکز پس از بازیافت، از سلولز موجود در این ضایعات برای تولید کارتن‌های جدید استفاده می‌کنند.
یکی دیگر از روش‌های فروش کارتن به صورت آنلاین است. برخی از سایت‌ها مانند بازار ضایعات شرایطی فراهم کردند که خریداران و فروشندگان آگهی خرید و فروش ضایعات کارتن را در سایت درج کنند و به طور مستقیم با مناسب‌ترین خریدار یا فروشنده تماس بگیرند.
اگر این سوال در ذهن شما وجود دارد که “ضایعات کارتن را کجا بفروشیم” بهتر است با توجه به شرایط و قیمت مورد نظر خود، آگهی فروشندگان مختلف را بررسی کنید و با آنها تماس بگیرید.

چگونه ضایعات کارتن را به صورت آنلاین در بازار ضایعات بفروشیم؟

فروش ضایعات کارتن به صورت آنلاین راه خوبی برای کسب درامد از طریق ضایعات است. برای ثبت آگهی در سایت، ابتدا تمامی کارتن‌ها را جمع کنید و آلودگی‌هایی مانند برچسب را از آن جدا کنید. سپس، آنها را در دسته بندی مناسب خود قرار دهید. از ضایعات جمع آوری شده عکس بگیرید و آن را در سایت بازار ضایعات قرار دهید. بهتر است عکسی که از ضایعات کارتن می‌گیرید با کیفیت باشد.
سپس، عوامل موثر بر قیمت روز ضایعات کارتن را بررسی کنید و با دیدن سایر آگهی‌ها مناسب‌ترین قیمت را انتخاب کرده و آگهی خود را ثبت کنید. خریداران پس از دیدن آگهی شما بدون واسطه و به صورت مستقیم با شما تماس خواهند گرفت.

نحوه فروش ضایعات کارتن به صورت حضوری

برای فروش ضایعات کارتن به صورت حضوری نیز شما باید ابتدا تمامی ضایعات را جمع آوری کنید و آنها را بر اساس نوعشان دسته بندی کنید. سپس، به دنبال مراکز واسطه‌ای بگردید که ضایعات کارتن را از شما می‌خرند. معمولا شهرداری برخی مراکز خرید ضایعات کاغذ را در نقاط مختلف شهر قرار می‌دهد.
این مراکز ضایعات را جمع آوری می‌کنند و پس از جمع شدن مقداری زیادی کارتن آنها را به کارخانجات بازیافت ضایعات کارتن منتقل می‌کنند. در صورتیکه ضایعات را به افراد یا مراکز واسطه بفروشید، دیگر نیازی به حمل و نقل این اقلام تا مراکز بازیافت نیست.
روش دیگر برای فروش ضایعات به صورت حضوری این است که پس از جمع آوری و دسته بندی ضایعات، آنها را به کارخانجات بازیافت منتقل کنید. به این منظور لازم است از وسیله نقلیه مناسبی برای حمل و نقل و انتقال این ضایعات استفاده کنید. سپس، افرادی که در مراکز بازیافت هستند بر اساس نوع و کیفیت ضایعات، آنها را از شما می‌خرند. پس از بازیافت، ضایعات کارتن به چرخه تولید برمی‌گردند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gBXj
نظرتان را بنویسید