بررسی راهنمای خرید پشم سنگ

بررسی راهنمای خرید پشم سنگ
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
saharfzl

راهنمای خرید پشم سنگ

 

ما در راهنمای خرید پشم سنگ باید به ویژگی های پشم سنگ توجه کنیم. پشم سنگ باکیفیت دارای ویژگی‌های زیر است:

– خیس شدن یکنواخت: تر شدن یک نواخت الیاف پشم سنگ، بسیار مهم است و در سنجش کیفیت آن مورد توجه قرار می‌گیرد. زهکشی و لوله‌گذاری‌های سطحی باکیفیت بالا، نشان‌دهنده این است که این پشم سنگ کیفیت بالایی خواهد دارد.

– مقاومت حرارتی بالا: دومین نکته در راهنمای خرید پشم سنگ مقاومت است. هر چقدر که مقاومت حرارتی پشم سنگ بالاتر باشد، کیفیت آن هم بالاتر است. مگرنه اینکه، یکی از مهم‌ترین اهداف استفاده از پشم سنگ، به عنوان عایق حرارتی است؟ میزان مقاومت حرارتی پشم سنگ را طی آزمایشهای مختلفی به دست می‌آورند.

– تولید طبق استاندردهای تعیین کیفیت: تولید پشم سنگ باید طبق استانداردهای بین‌المللی خارجی و داخلی انجام شود. تولید کننده‌ای که انتخاب می‌کنید تا پشم سنگ را از آن خریداری کنید، باید به این استانداردها پایبند باشد و هنگام تولید به آن‌ها توجه کند.

چه عواملی بر روی قیمت گذاری پشم سنگ مؤثر است؟

 

عوامل مختلفی بر قیمت پشم سنگ تأثیرگذار است. نوع پشم سنگ، متراژ، ضخامت، درجه کیفیت، کارخانه تولیدکننده و همچنین عوامل دیگری مانند قیمت ارز و … چیزهایی هستند که روی قیمت پشم سنگ در یک برهه زمانی یا برهه‌های زمانی مختلف تأثیر می‌گذارند.

قیمت پشم سنگ

 

از کجا پشم سنگ بخریم؟

 

انتخاب یک فروشگاه مناسب و ایده آل مهم‌ترین نکته در راهنمای خرید پشم سنگ است که باید به آن دقت کنیم. متأسفانه خیلی از تولیدکنندگان به استانداردهای بین‌المللی و داخلی پشم سنگ توجه دقیقی ندارند و این باعث مشاهده کیفیت پایین محصول تولیدی در ابتدا یا کاهش کیفیت آن بر اثر گذر زمان خواهد شد.

مجموعه صنعتی سالار فایبرگلاس دارای نمایندگی پلیمر طلایی یزد، به عنوان مرجعی با تجربه و تخصص بالا است که محصولاتی مطابق این استانداردها تولید کرده و به بازار عرضه می‌کند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/y1AR
نظرتان را بنویسید