خدماتی که سبزکاپ ارائه می دهد

خدماتی که سبزکاپ ارائه می دهد
ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
SabzCup
تولید لیوان یکبار مصرف کاغذی
امروزه ما در دنیایی زندگی می کنیم که استفاده از لوازم پلاستیکی و نایلونی هر روز کاهش می یابد. ظروف یکبار مصرف پلاستیکی در بیشتر مواقع جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی می دهند. یکی از دلایلی که استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی کاهش یافته است مضر بودن آن برای انسان و محیط می باشد. از این رو استفاده از وسایل کاغذی رواج یافته است. از مهمترین و پرکاربردترین ظروف کاغذی می توان به لیوان یکبار مصرف کاغذی اشاره نمود.

پوششی که در لیوان یکبار مصرف کاغذی استفاده می شود از جنس پلی اتیلن می باشد. پوشش پلی اتیلن موجب می شود کمترین آلودگی فیزیکی و شیمیایی به لیوان کاغذی تبلیغاتی نفوذ نکند و در بازیافت سریع لیوان کاغذی بسیار کارآمد است. برخلاف ظروف یکبار مصرف پلاستیکی، به علت مواد به کار رفته در ظروف یکبار مصرف کاغذی، در تماس با مواد غذایی داغ هیچ گونه مواد سمی تولید نمی کنند. به سلامتی انسان آسیب نمی رساند و همچنین باعث تخریب محیط زیست نمی شود.

لیوان کاغذی دو جداره
لیوان یکبار مصرف کاغذی دوجداره از دو لایه تشکیل شده است. لایه اول ساخته شده از مواد بهداشتی است و لایه دوم که هیچ تماسی با مواد داخل ندارد، می تواند از کاغذهای بازیافتی تشکیل شده باشد. لایه اول ساده و لایه دوم به صورت کرکره ای می باشد و بر روی لایه اول قرار می گیرد. حالت کرکره ای در لیوان کاغذی به صورت لایه ی جداکننده ی هوا می تواند برای نوشیدنی های داغ بهترین عمل کرد را داشته باشد. این لایه به لیوان کمک می کند که نوشیدنی درونی را گرم نگه داشته و در عین حال دست شما به هنگام حمل آن نسوزد. همچنین این لایه باعث افزایش مقاومت لیوان می گردد. لیوان یکبار مصرف کاغذی با لایه ی جداکننده ی هوای میانی دارای دو لایه ی کاغذی است که توسط یک لایه ی عایق هوا جدا شده است.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n7rR
نظرتان را بنویسید