چاپ لیوان تبلیغاتی، روش تبلیغاتی پر بازده

ذخیره سازی
1
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
SabzCup
چاپ لیوان کاغذی از زمانی آغاز شد که ظروف و لیوان یکبار مصرف کاغذی در دنیای مدرن امروز جایگاه ویژه ای پیدا کرد. در ادوار گذشته استفاده از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی بیشتر مورد تقاضا قرار گرفته بودند. به مرور زمان با مشخص شدن مضرات این ظروف بر سلامتی انسان و محیط زیست، این ظروف جای خود را به ظروف یکبار مصرف کاغذی دادند.

چاپ لیوان کاغذی
چاپ لیوان کاغذی برای استفاده عمومی مصرف بسیار بالایی دارد. در چاپ لیوان کاغذی طرح و نوشته سفارشی بر روی آن چاپ نمی شود. این محصول محدودیت استفاده ندارد و در هر مکانی قابل استفاده می باشد. استفاده از لیوان یکبار مصرف کاغذی در طی سال های اخیر به دلیل بهداشتی بودن، استحکام، امکان حمل راحت و … افزایش یافته است. لیوان یکبار مصرف کاغذی 180 سی سی برای استفاده در مکان های عمومی مانند مساجد، مدارس، ورزشگاه ها، پارک ها و… بسیار مناسب می باشد.

برای چاپ لیوان کاغذی، نیاز به طراحی طرح های مورد نیاز می باشد. برای چاپ لیوان تبلیغاتی، لوگو و سایر علایم تبلیغاتی مانند رنگ های یک برند استفاده می شود. در چاپ لیوان کاغذی عمومی، طرح های عمومی که در قالب و اندازه مورد نیاز طراحی می شوند، مورد استفاده قرار می گیرد. لیوان کاغذی با کاغذ گلاسه کره ای 218 و 238 گرمی در انواع طرح ها و رنگ ها و همچنین در ابعاد متفاوت چاپ و ساخته می شوند.

لیوان یکبار مصرف کاغذی در اندازه های متفاوتی تولید می شوند، از جمله:

شات 90 سی سی، لیوان کاغذی 180 سی سی، لیوان کاغذی 220 سی سی، لیوان کاغذی 270 سی سی، لیوان کاغذی 360 سی سی، لیوان کاغذی 480 سی سی، لیوان پاپ کورن. غالبا لیوان یکبار مصرف کاغذی که در مجالس و یا به صورت عمومی استفاده می شود در 2 انداره 180 سی سی و 220 سی سی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Pgry
نظرتان را بنویسید