بهترین دندانپزشک چه خدماتی ارائه میکند؟

بهترین دندانپزشک چه خدماتی ارائه میکند؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

انواع خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد
در دندانپزشک های زیبایی در مشهد خدمات دندانپزشکی مختلفی ارائه می شوند و هر مطب دندانپزشکی ممکن است در یکی از خدمات بهتر از دیگری باشد. مثلا یک دندانپزشک زیبایی در زمینه لمینت دندان کیفییت کار بیشتری داشته باشد اما دندانپزشکی دیگر در ارتودنسی کیفیت بهتری ارائه دهد.

ایمپلنت دندان (کاشت دندان)
ارتودنسی دندان
لمینت دندان
کامپوزیت ونیر
پروتز دندان
سفید کردن دندان
اصلاح طرح لبخند
عصب کشی دندان یا ترمیم ریشه
جرمگیری دندان
جراحی دندان شامل (جراحی دندان عقل نیمه نهفته وجراحی لثه)
ترمیم دندان
و …
لمینت
یکی از خدمات کاربردی دندانپزشکی ، لمینت دندان ها می باشد که جزو خدمات زیبایی دندانپزشکی است. برخی از افراد که دارای دندان های زرد و یا ترک خورده هستند ، می توانند با استفاده از لمینت این مشکلات را برطرف نمایند.

لمینت روکشی می باشد که با دندان ها همرنگ است و استفاده از آن نقص های ظاهری دندان را برطرف می کند و نتیجه آن زیباتر شدن دندان ها می باشد و اینگونه نقص های ظاهری دندان ها برطرف می شود ، ضمن اینکه لبخند فرد اصلاح می گردد. به منظور اجرای لمینت ، نیاز است که پزشک میزانی از دندان های فرد را بتراشد که این مورد یکی از تفاوت های اصلی کامپوزیت و لمینت می باشد ، چراکه در روش کامپوزیت، نیازی به تراشیدن دندان ها نمی باشد.

کامپوزیت از خدمات بهترین دندانپزشک زیبایی در مشهد
از روش های رایج و پرطرفدار برای اصلاح دندان ها ، کامپوزیت است که می تواند مشکلاتی شامل رنگ بد دندان ها ، دندان های لب پر شده و آسیب دیده ، نامنظم بودن دندان ها ، فاصله زیاد میان دندان ها و … را برطرف کند. برای اینکار بهترین دندانپزشک زیبایی مواد کامپوزیت را به به صورت مستقیم بر روی دندان ها قرار می دهد و سپس با استفاده از ابزاهای مخصوصی و با ظرافت زیاد به آن ها شکل می دهد.

این مواد می توانند به طور طبیعی ایرادات و مشکلات ظاهری دندان را از بین ببرند. در نهایت نیز پزشک با استفاده از اشعه مخصوص مواد را در جای خود ثابت می کند. برای دستیابی به نتایج ایده آل از کامپوزیت ، دندان ها توسط پزشک متخصص پرداخت می شوند.

هزینه خدمات در بهترین دندانپزشک های زیبایی در مشهد
در دندانپزشک های زیبایی مشهد تعرفه خدمات دندانپزشکی متفاوت است اما به صورت میانگین هزینه برخی خدمات پر متقاضی تر به شرح زیر می باشد :

عصب کشی و ترمیم 600 هزار تومان
پرکردن دوسطحی کامپوزیت 150000 هزار تومان
لمینت هرواحد 800 هزار تومان
پرکردن 3 سطحی کامپوزیت 160000 هزار تومان
ونیر کامپوزیت 300 تا 500 هزار تومان
پرکردن بیلداپ کامپوزیت 200000 هزار تومان
روکش 550 هزار تومان

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lJ7r
نظرتان را بنویسید