زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد

زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
وبلاگ سایت تحصیلیکو
انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 در سایت دانشگاه آزاد انجام شده و داوطلبان امکان انتخاب 100 کد رشته محل را دارند . زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد معمولا مدتی پس از انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه های سراسری صورت می گیرد .

برای مشاوره انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99






پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد ، مسیر دانشگاه آزاد و سراسری از هم جدا شده و انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 به صورت مجزا انجام می شود . از این رو داوطلبانی که طبق کارنامه اولیه کارشناسی ارشد مجاز به انتخاب رشته محل های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شده اند می بایست در مهلت مقرر به سایت دانشگاه آزاد مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته را تکمیل نمایند .

به دلیل کوتاه بودن فرصت انتخاب رشته و همچنین اهمیت بالایی که این مرحله در آینده شغلی و تحصیلی داوطلبان دارد ،  در ادامه مقاله به بررسی زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می پردازیم .



زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
تاریخ دقیق انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 پس از انتشار نتایج اولیه ، توسط مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اعلام می شود . سال گذشته به دلیل وقوع سیل در برخی از مناطق کشور ، این مرحله با اندکی تاخیر و در اواخر تیر ماه انجام شد .

امسال نیز به دلیل شیوع بیماری کرونا در استان های کشور و تاخیر در زمان برگزاری آزمون ارشد ، احتمالا در اواخر شهریور ماه شاهد انتشار اخبار و اطلاعیه هایی از زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 باشیم . انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد پس از انجام همین فرآیند در دانشگاه های سراسری صورت می گیرد .

  به محض انتشار اخبار و اطلاعیه های جدید در مورد زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 مقاله بروزرسانی می شود .

به داوطلبان مجاز در انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 توصیه می شود برای آگاهی از اخبار و اطلاعیه های دانشگاه آزاد عضو کانال تلگرامی کارشناسی ارشد هیوا شده و یا صفحه اینستاگرامی کارشناسی ارشد هیوا را دنبال کنند .

بیشتر بخوانید: دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









مشاوره انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
متقاضیان در این مرحله مجاز به انتخاب حداکثر 100 کد رشته محل متناسب با مجموعه امتحانی خود هستند که می توانند این رشته محل ها را از لیست رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 استخراج نمایند . شرکت در این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار بوده و مستلزم بررسی تمامی عوامل موثر در نحوه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد .

داوطلبان پس از اولویت بندی رشته محل ها و مطالعه دقیق دفترچه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 می توانند وارد سامانه انتخاب رشته شده و انتخاب های خود را ثبت نمایند . راه ورود به این سامانه کد دسترسی به انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد می باشد که قبل از ورود به سامانه باید خریداری شود .

برای رفاه حال داوطلبان نرم افزاری تحت عنوان نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد در نظر گرفته شده که داوطلبان با وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانند از شانس قبولی خود آگاه شوند .

بیشتر بخوانید: نرم افزار انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد


تمدید زمان انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99
دانشگاه آزاد بنا به درخواست برخی از متقاضیان انتخاب رشته که به هر دلیلی از زمان انتخاب رشته ارشد آزاد 99 مطلع نشده و اقدام به ثبت کد رشته محل ها نکرده اند مهلت دوباره ایی را در نظر گرفته است . در این بازه زمانی داوطلبان به سامانه انتخاب رشته دانشگاه آزاد مراجعه کرده و پس از مطالعه دفترچه راهنما اقدام به ثبت کد رشته ها مورد علاقه خود کنند .

آن دسته از داوطلبانی که در ثبت اطلاعات دچار خطا و اشتباهی شده بودند نیز می توانند در مهلت مقرر به سامانه انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد مراجعه کرده و فرم انتخاب رشته خود را ویرایش کنند . پس از ویرایش برخی از اطلاعات خود بر روی ثبت نهایی انتخاب رشته کلیک کرده تا انتخاب های شما ذخیره گردد.

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا نیز پاسخگوی تمامی سوالات داوطلبان پیرامون تاریخ انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 بوده و با استفاده از سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آن ها را در این مرحله یاری می نمایند .

در ادامه بخوانید: ویرایش انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- آیا انتخاب رشته کارشناسی ارشد 99 دانشگاه آزاد و سراسری به طور همزمان است ؟
خیر ، همان طور که در متن مقاله توضیح داده شد زمان انتخاب رشته ارشد 99 دانشگاه آزاد مدتی پس از انتخاب رشته ارشد دانشگاه های سراسری است .




2- آیا می توان فرم انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 را ویرایش کرد ؟
بله ، همزمان با انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد 99 ، امکان ویرایش کد رشته ها وجود دارد . برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید به مقاله مراجعه کنید .




3- داوطلبان انتخاب رشته دانشگاه آزاد 99 مجاز به انتخاب چند کد رشته می باشند ؟
مطابق متن مقاله امکان چینش 100 کد رشته محل برای داوطلبان مجاز به انتخاب رشته ارشد دانشگاه آزاد 99 وجود دارد .

منبع : زمان انتخاب رشته کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/oz9L
نظرتان را بنویسید